ΣΧΟΛΕΙΑ

Τέσσερα μαθήματα απο τις Πανελλήνιες 2015

Τέσσερα μαθήματα απο τις Πανελλήνιες 2015
Τέσσερα μαθήματα απο τις Πανελλήνιες 2015 Αποφασισμένος είναι ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, να μειώσει τα μαθήματα που θα εξετάζονται στις Πανελλήνιες , από έξι σε τέσσερα, με άξονα τη σταθεροποίηση του Λυκείου, τη γνώση και τη μαθησιακή αυτοτέλεια. Νεότερες πάντως πληροφορίες που δημοσιεύει το Πρώτο Θέμα η μείωση στα μαθήματα θα ισχύει από τις Πανελλήνιες 2015 . Η μείωση αυτή στα μαθηματα θα δώσει τη δυνατότητα στους διαγωνιζομένους στις Πανελλήνιες να επικεντρωθούν στην απόκτηση της γνώσης και της κριτικής σκέψης. Παράλληλα, το Λύκειο ισχυροποιείται αποδυναμώνοντας την απομνημόνευση και την παραπαιδεία, όπως λένε στο υπουργείο Παιδείας. Σε ο,τι αφορά τις αλλαγές στο σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων, ο κ. Αρβανιτόπουλος σε συνέντευξη που έδωσε στο «Πρώτο Θέμα» τονίζει: Να ξεκαθαρίσουμε το εξής: το σύστημα πανελλαδικής διαδικασίας για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ της χώρας δεν αλλάζει. Προχωράμε σε βελτιώσεις που αποσκοπούν μόνο στο να περιορίσουμε την εξάντληση των υποψηφίων και την ταλαιπωρία των ιδίων των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών. Και υπογραμμίζει: «Πρέπει τα μαθήματα να είναι λιγότερα κατά δύο. Να είναι πλέον τέσσερα έναντι έξι που ήταν μέχρι τώρα. Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα». Σε ότι αφορά στη βάση του 10 ο υπουργός Παιδείας αφήνοντας ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα είπε: «Η βάση του 10 είναι ένα εργαλείο για την θεραπεία της εισαγωγής υποψηφίων με χαμηλές βάσεις, το οποίο αποφασίσαμε να μην αξιοποιήσουμε φέτος, μετά από πολλή σκέψη. Αναμένουμε ότι με τον εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας που πραγματοποιήσαμε η κατάσταση θα βελτιωθεί. Θα δούμε, λοιπόν, τα αποτελέσματα των φετινών Πανελλαδικών, και θα επανεξετάσουμε. Στο Υπουργείο Παιδείας δεν διακατεχόμαστε από εμμονές, παρά μόνο από τη διάθεση να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα και να προχωράμε μπροστά»