ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΑ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΑ
Βεβαίωση για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Πρωτοδικεία) - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Αρμόδιος φορέας: Διοικητικά Πρωτοδικεία Κωδικός υπηρεσίας: 1478 Κόστος: 5 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα) ή 6,75 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο) Ιστοσελίδα: http://www.ermis.gov.gr Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ τ. Β 1192/26.08.2003, ΦΕΚ 25/Α΄/13-2-2012 Περιγραφή Απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση βεβαίωσης παράτασης της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Πρωτοδικεία). Δικαιολογητικά Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Πρωτοδικεία) (Απαραίτητο έγγραφο) Μεγαρόσημο των 3 ευρώ για την αίτηση Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα Τ.Π.Δ. 0,60 € Τ.Σ.Ν. και Κ.Ε.Α.Δ. 1,15 € Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο. Mεγαρόσημo αξίας 2 ευρώ για έκαστο αντίγραφο του προς έκδοση πιστοποιητικού Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί τη χορήγηση βεβαίωσης για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Πρωτοδικεία), προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει τη βεβαίωση για παράταση της προθεσμίας που έχει οριστεί με προδικαστική απόφαση (Διοικητικά Πρωτοδικεία).