Επιχειρήσεις

Δυναμικά το Πλαίσιο με «λευκές» συσκευές, Public και Media Markt …εις σάρκαν μίαν

Δυναμικά το Πλαίσιο με «λευκές» συσκευές, Public και Media Markt …εις σάρκαν μίαν
Aλλάζουν οι ισορροπίες της αγοράς, με το deal που ανακοινώθηκε χθες μεταξύ Public και Media Markt και αποτελεί την κατάληξη μιας μακράς πορείας διαπραγματεύσεων. Η συμφωνία αυτή έρχεται στον απόηχο των ανακοινώσεων της Πλαίσιο που πέρασε στα «ψιλά» και προβλέπει την είσοδο στην αγορά των λευκών συσκευών και των smart home

Στην νέα εταιρεία που θα δημιουργηθεί από τις Olympia και MediaMarktSaturn, στο μετοχικό κεφάλαιο ο Όμιλος Olympia (μέτοχος της εταιρίας Public) θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή με 75% και ο Όμιλος MediaMarktSaturn (μέτοχος της Media Markt) θα ελέγχει το 25%. Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία δεν προβλέπει χρηματικό τίμημα, ενώ οι υποχρεώσεις της Media Markt θα καλυφθούν από τη μητρική της. Σε ό,τι αφορά στο ΔΣ, θα είναι 8μελες, με έξι μέλη να ορίζονται από την πλευρά της Olympia και δύο από την MediaMarktSaturn.

O Όμιλος Olympia με την κίνηση αυτή εισέρχεται πιο δυναμικά σε μια αγορά, αυτή των οικιακών-καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, αξιοποιώντας ως "όχημα” την MediaMarkt, η οποία στα 15 σχεδόν χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά κατάφερε να "χτίσει” ένα ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα, διατηρώντας παράλληλα έναν τζίρο της τάξης των 180 εκατ. ευρώ.

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα δύο δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά. 

Τον ανταγωνισμό φουντώνει κι ένας ακόμα παίκτης με ιστορία 50 χρόνων και δραστηριότητα μέχρι χθες αποκλειστικά στις ηλεκτρονικές συσκευές. Όπως ανακοινώθηκε λίγες ημέρες πριν την συμφωνία Olympia – Media Markt, το Πλαίσιο τοποθετείται στην αγορά των λευκών συσκευών με πέντε φυσικά καταστήματα και το online κανάλι αγορών του, σε μια επένδυση που ξεπερνά τα 15 εκατ. ευρώ. Στόχος και αυτής της αλυσίδας είναι η προσφορά μιας ολοκληρωμένης γκάμας «πρoϊόντων τεχνολογίας» – μιας και οι λευκές συσκευές γίνονται όλο και πιο έξυπνες – στους πελάτες του.

Τα καταστήματα του Ρέντη, της Δάφνης, της Αγίας Παρασκευής, της Μεταμόρφωσης και της Καλαμαριάς είναι τα πρώτα της αλυσίδας στα οποία οι καταναλωτές θα βρίσκουν τα νέα προϊόντα, ωστόσο το δίκτυο αναμένεται να διευρυνθεί το επόμενο διάστημα, σε όσα τουλάχιστον καταστήματα το επιτρέπουν λόγω εμβαδού.

Ειδοποιός διαφορά στην κίνηση του Πλαισίου εν συγκρίσει με τους λοιπούς παίκτες της αγοράς, αποτελούν τα προϊόντα αυτού του τύπου με δική του επωνυμία – Nuvelle αυτή τη φορά κι όχι Turbo X – αλλά και η καινοτόμα υπηρεσία smart home την οποία θα παρέχει στους πελάτες με την συνδρομή της Control 4 η οποία δίνει την δυνατότητα διασυνδεσιμότητας σε μια πλατφόρμα πολλών διαφορετικών brand έξυπνων συσκευών τα οποία ελέγχονται από μια ειδική εφαρμογή συμβατή και με την Alexa.