Ελλάδα

Ρούλα Πισπιρίγκου: Νέο επεισόδιο σε καφετέρια, η φωτογραφία ντοκουμέντο στο νοσοκομείο με τους παλμούς της μικρής Τζωρτζίνας

Ρούλα Πισπιρίγκου: Νέο επεισόδιο σε καφετέρια, η φωτογραφία ντοκουμέντο στο νοσοκομείο με τους παλμούς της μικρής Τζωρτζίνας
Νέο επεισόδιο με «βαριές» κουβέντες στην οδό Κιλκίς το περασμένο Σάββατο στην Πάτρα με «πρωταγωνίστρια» τη Ρούλα Πισπιρίγκου, μητέρα των τριων παιδιών και η φωτογραφία ντοκουμέντο από το νοσοκομείο.

Νέες αποκαλύψεις έρχονται στην δημοσιότητα σχετικά με τον θάνατο των τριών κοριτσιών της ίδιας οικογένειας από την Πάτρα. Η φωτογραφία της Τζωρτζίνας που είχε τραβήξει η μητέρα Ρούλα Πισπιρίγκου κατά τη διάρκεια νοσηλείας της μικρής έρχεται και ανατρέπει τα μέχρι στιγμής δεδομένα.

Στην εν λόγω φωτογραφία φαίνεται πως οι παλμοί του μικρού κοριτσιού είναι στους 61, πράγμα που αποδεικνύει πως είχε βραδυκαρδία.

Ωστόσο, οι γιατροί και οι υπεύθυνοι της έρευνας δεν εστιάζουν εκεί, αλλά στο λεγόμενο «τρεντ», στη σύνοψη δηλαδή της κατάστασης που επικρατούσε την προηγούμενη μισή ώρα στην καρδιά της Τζωρτζίνας. Όπως διαπιστώνεται, περίπου 25 λεπτά πριν κληθούν οι γιατροί και πριν ληφθεί η φωτογραφία με την βραδυκαρδία, το κορίτσι παρουσίαζε πάλι σοβαρή βραδυκαρδία για μεγάλο χρονικό διάστημα, περίπου 15-20 λεπτών, χωρίς ωστόσο η μητέρα να έχει ειδοποιήσει τους γιατρούς.

Δέκα λεπτά αργότερα, οι παλμοί της 9χρονης Τζωρτζίνας επανήλθαν σε κανονικούς ρυθμούς, με τους γιατρούς να υποστηρίζουν πως αυτό μπορεί να δικαιολογηθεί μόνο με κάποια παρέμβαση στο σώμα του παιδιού.

monitor

Τι δείχνουν οι τοξικολογικές εξετάσεις

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι από τις τοξικολογικές εξετάσεις έχουν προκύψει τα πρώτα ευρήματα, τα οποία προκαλούν προβληματισμό στους επιστήμονες.

Χθες σύμφωνα με τις ιστολογικές εξετάσεις επισημάνθηκαν τα εξής:

«Σε πολλαπλές τομές από τον εγκέφαλο παρατηρείται έντονη συμφόρηση των αγγείων του παρεγχύματος και των αγγείων του υπαραχνοειδούς χώρου και περιαγγειακό οίδημα. Σε μια άλλη θέση στην αριστερά κοιλία παρατηρείται εξαγγείωση ερυθρών κυττάρων (αλλοιώσεις ως επί ανοξυγοναιμίας). Ορισμένοι νευρώνες του φλοιού του εγκεφάλου εμφανίζουν στοιχεία νέκρωσης».

«Σε τομή από τη γλώσσα δεν παρατηρούνται ουσιώδεις αλλοιώσεις. Σε τομές από την συσκευή του λάρυγγα δεν παρατηρούνται ουσιώδεις παθολογοανατομικές αλλοιώσεις. Σε τομές από τον θύμο αδένα παρατηρείται έντονη συμφόρηση. Αναγνωρίζονται σωμάτια Hassall. Σε πολλαπλές τομές από τους λοβούς των πνευμόνων παρατηρείται η ίδια εικόνα σε όλες τις τομές, είτε έντονο οίδημα, έντονη συμφόρηση και διάσπαρτες στικτές αιμορραγικές διηθήσεις του παρεγχύματος. Αναγνωρίζονται μαρκοφάγα (σιδηροφάγα) εντός των κυψελιδικών χώρων. Σε πολλαπλές τομές που ελήφθησαν από την καρδιά και συγκεκριμένα την δεξιά κοιλία εν συνεχεία με τον δεξιό κόλπο και κοίλη φλέβα, δεν αναγνωρίζονται μικροσκοπικά ο φλεβόκομβος και κολποκοιλιακός κόμβος (Masson). Συμπέρασμα: Υποπλασία – αγενεσία ερεθισματαγωγού συστήματος της καρδιάς – πνευμονικό οίδημα».

«Πέριξ των χειλέων παρατηρούνται ευρήματα ενδεικτικά δερματίτιδος εξ επαφής/εκζεματοειδούς αντιδράσεως (τα χείλη εμφανίζουν στοιχεία αποξήρανσης). Επίσης διεπιστώθη λύση μικρή λύση της συνέχεια του στοματικού βλεννογόνου άνευ ετέρων χαρακτηριστικών. Κακώσεις εξωτερικώς στο σώμα δεν παρετηρήθησαν». Επίσης στην ίδια σελίδα αναφέρεται στο κομμάτι για τους πνεύμονες «κατά τις διατομές των πνευμόνων, οι οποίοι παρουσιάζονται συμπεφορημένοι, παρατηρείται εκροή ποσότητος αφρώδους οροαιματηρού υγρού (εικόνα πνευμονικού οιδήματος)». Στο κομμάτια για την καρδιά: «κατά τις διατομές του μυοκαρδίου δεν παρετηρήθησαν πρόσφατες ισχαιμικές αλλοιώσεις. Κατά τη διάνοιξη των στεφανιαίων αγγείων δεν παρετηρήθησαν αθηροσκληρυντικές αλλοιώσεις».

Ο ιατροδικαστής Γρηγόρης Λέων είπε πως «το σενάριο του ασφυκτικού θανάτου είναι ένα σενάριο που συνάδει πλήρως με τα ευρήματα στα δύο παιδιά (σ.σ. Μαλένα και Ιριδα) που διαπιστώθηκαν κοινά σημεία: έντονο πνευμονικό οίδημα, έντονη πνευμονική συμφόρηση, τραύματα, εκδορές και τραύματα που αφορούν τα έξω στόμια των αεροφόρων οδών».

Νέο επεισόδιο

Σύμφωνα με το pelop.gr όπως είπε η Ρούλα Πισπιρίγκου, το επεισόδιο στο Κοιμητήριο του Αγίου Μηνά της Πάτρας έγινε ως εξής: «Ημασταν σε κηδεία τρίτου προσώπου, δεν είχε καλά καλά σαραντίσει η Τζορτζίνα. Αυτή (μητέρα της πρώην του Μάνου) έβγαινε από άλλη κηδεία στην εκκλησία του Αγίου Μήνα. Εγώ έμπαινα σε κηδεία για την κηδεία θείου μου. Η μάνα της κοπέλας πέρασε από μπροστά μας και είπε απευθυνόμενη προς τον Μάνο: “Οπως πέθανε το δικό μου, να πεθάνουν και τα δικά σου”. Εάν ήταν τόσο σοβαρό το επεισόδιο, όπως η ίδια λέει, γιατί δεν κάλεσε την αστυνομία;».

ον συγκεκριμένο διάλογο διαψεύδει κατηγορηματικά η μητέρα της «πρώην», η οποία τονίζει ότι απευθύνθηκε μόνο στον Μάνο, λέγοντάς του «για ποιον λόγο φέρθηκες έτσι στην κόρη μου;».

Για το περιστατικό στο γήπεδο η Ρούλα Πισπιρίγκου υποστηρίζει: «Είναι ψευδές ότι η Αστυνομία είχε έρθει. Ήταν η πρώην σύντροφος του Μάνου, η μητέρα της, ο πρώην πατριός της και δύο καθαρίστριες, από την εταιρεία καθαρισμού, ιδιοκτήτρια της οποίας είναι η μητέρα της κοπέλας. Και μου επιτέθηκαν οι δύο καθαρίστριες. Και μάλιστα, ο Μάνος δεν έπαιζε μπάλα, αλλά ήταν μαζί μου στις κερκίδες, ενώ παρών στο συμβάν ήταν και ο πατέρας του Μάνου, ο οποίος κρατούσε τις ισορροπίες». Η μητέρα δηλώνει πως η Ρούλα εμφανίστηκε με το καρότσι της Τζωρτζίνας και άρχισε να βρίζει την κοπέλα, επειδή νόμιζε πως είχε πάει στο γήπεδο για τον Μάνο.

Το τρίτο και πιο σοβαρό επεισόδιο, στο οποίο κατά τη μητέρα η Ρούλα με τον Μάνο συναντήθηκαν με την κόρη της και η πρώτη τής έδειξε την Τζωρτζίνα λέγοντάς της… «το δικό της πέθανε ενώ το δικό μου ζει», το διαψεύδει η Ρούλα Πισπιρίγκου.

Νέο επεισόδιο σε καφέ το Σάββατο

Σαν να μην έφταναν τα τρία παραπάνω, έγινε και τέταρτο επεισόδιο, σε καφέ της οδού Κιλκίς της Πάτρας το μεσημέρι του Σαββάτου. Το καφέ είναι «στέκι» της μητέρας της πρώην σχέσης του Μάνου κι εκεί βρισκόταν μαζί με την κουμπάρα της και φίλες της. Η ίδια μας περιγράφει τι συνέβη: «Πέρασε η Ρούλα, στην αρχή δεν την γνώρισα, με κοιτάζει και περνώντας δίπλα μου, φωνάζει δυνατά…«να δώσουμε στην π… 500 ευρώ άμα της λείπουν». Ξεροκαταπίνω, δεν δίνω σημασία γιατί ήμουν με την παρέα μου, αλλά μετά από μισή ώρα προσπαθώντας να φύγω και να μπω στο αυτοκίνητό μου, ξανά περνάει δίπλα μου και λέει…«μη σου γ… κα…». Πριν καν προλάβω να αντιδράσω είχε απομακρυνθεί. Οσοι ήσαν στην παρέα μου έρχονται μάρτυρες για να πιστοποιήσουν το συμβάν».

Το ως άνω επεισόδιο επιβεβαίωσε και η ίδια η Ρούλα, χθες το πρωί, χωρίς να γνωρίζει πως ήδη η καταγγελία είχε φθάσει στα γραφεία της εφημερίδας«Πελοπόννησος». Η ίδια είπε: «Πριν δύο ημέρες, το Σάββατο, κατέβαινα τον δρόμο του σπιτιού μου για να παραλάβω ένα δέμα και περνώντας μπροστά από ένα καφενείο, καθόταν η μητέρα της κοπέλας. Την άκουσα να λέει “αυτή είναι”. Γυρνώντας προς το σπίτι λίγα λεπτά μετά, μάς είδε, γιατί ήμουν μαζί με την αδελφή μου, μπήκε στο αυτοκίνητο της εταιρείας της, μαζί με μια άλλη γυναίκα, μας ακολούθησαν μέχρι το στενό του σπιτιού μου. Βγήκαν από το αυτοκίνητο, μας πλησίασαν προσπαθώντας να μας προκαλέσουν. “Αυτή είναι η καταραμένη”, είπε για μένα απευθυνόμενη στη φίλη της. Εγώ δεν αντέδρασα, ούτε η αδελφή μου και μπήκαμε στο σπίτι μας».

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΛΥΤΡΑ

Δημοσίευσαν φωτογραφίες των κοριτσιών μέσα από το νεκροτομείο!

Αν και η «Π» αποκάλυψε πρώτη την έρευνα που γίνεται στην υπόθεση των τριών κοριτσιών, έχει σταθεί σε αντικειμενικά στοιχεία και σε καταγγελίες. Ομως, όπως καταγγέλλει ο δικηγόρος της οικογένειας Δασκαλάκη, Απόστολος Λύτρας, κάποιοι στην προσπάθειά τους να προβούν σε “αποκάλυψη”, δεν διστάζουν να δημοσιεύσουν και φωτογραφίες από το νεκροτομείο. Προφανώς, αναφέρεται στην δημοσίευση φωτογραφιών της Μαλένας, η οποία έφερε σημάδια. Αυτές οι φωτογραφίες είναι από το νεκροτομείο. Ποιος τις έδωσε στους δημοσιογράφους; Ας το βρουν οι αρμόδιοι!

Η ανακοίνωση του κ. Λύτρα έχει ως εξής: «Η οικογένεια των τριών παιδιών που απεβίωσαν, είναι τουλάχιστον αγανακτισμένη με τον τρόπο που προσεγγίζεται η υπόθεση από κάποια Μ.Μ.Ε., καθώς και από διάφορους ”αυτόκλητους ειδήμονες”. Υπενθυμίζεται ότι οι μόνοι αρμόδιοι να τοποθετηθούν επί του ζητήματος είναι οι ιατροδικαστές, που εξέτασαν τις σορούς των παιδιών και έχουν ήδη συντάξει τις σχετικές εκθέσεις, ενώ παράλληλα τα δεδομένα εξετάζονται από Επιτροπή εμπειρότατων Ιατροδικαστών της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας που είχε στα χέρια της τον πλήρη ιατρικό φάκελο. Υπό αυτά τα δεδομένα είναι αδιανόητο να εμφανίζονται τηλεοπτικά και να τοποθετούνται δημόσια ιδιώτες ιατροδικαστές, χωρίς να έχουν στην διάθεση τους στοιχεία και δίχως να έχουν διενεργήσει την νεκροψία-νεκροτομή, με μόνο σκοπό την προβολή τους και την εκμετάλλευση για ίδιον όφελος του αυξημένου κοινωνικού ενδιαφέροντος.

Αγνοώντας, μάλιστα, οι εν λόγω, όχι μόνο την οικογένεια που ουδέποτε τους έδωσε την όποια εντολή να ασχοληθούν με την υπόθεση, αλλά και την ιατροδικαστική υπηρεσία που ευθέως τους κατηγόρησε για ”πρόκληση σύγχυσης και πιθανή παραπλάνηση της κοινής γνώμης”.

Ομοίως, ορισμένοι δημοσιογράφοι με το πρόσχημα της ανάδειξης της αλήθειας, η οποία όμως ουδόλως τους ενδιαφέρει και με σκοπό να αυξήσουν τις πωλήσεις των εντύπων τους και να τις ανασύρουν από τις τελευταίες θέσεις κυκλοφορίας, δεν δίστασαν όχι μόνο να μεταδίδουν κάθε είδους ανακρίβεια και να παρουσιάζουν ως δήθεν ειδησεογραφικά ντοκουμέντα ανυπόστατες φήμες, αλλά έφτασαν στο σημείο να δημοσιεύσουν φωτογραφίες των παιδιών από το Νεκροτομείο. Ποια αλήθεια εξυπηρετεί η εικόνα των νεκρών παιδιών;

Εκτός αν οι ”αυτόκλητοι πραγματογνώμονες” θα γνωμοδοτήσουν από τις φωτογραφίες που δημοσιεύονται σε φυλλάδες. Έχει καταπατηθεί κάθε έννοια δεοντολογίας, σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, των θεσμών της Δικαιοσύνης και κυρίως της μνήμης των τριών παιδιών. Ας αφήσουμε τους ειδικούς και τις αρχές να πράξουν το έργο τους. Με μια τελευταία υπενθύμιση: Κανείς δεν φέρει την ιδιότητα του κατηγορουμένου στη συγκεκριμένη υπόθεση».