Στις 30 Νοεμβρίου το Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει τη λειτουργία του και η Ελληνικό Μετρό έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το εσωτερικό των σταθμών.
Οι 12 σταθμοί είναι έτοιμοι για τη βασική γραμμή ωστόσο λείπει μόνο ο σταθμός Βενιζέλου, όπου έχουν επανατοποθετηθεί οι αρχαιότητες που αποσπάστηκαν, αλλά γίνονται ακόμα κάποιες εργασίες συντήρησης. Οι κατασκευαστές επιμένουν ωστόσο, ότι αυτός ο σταθμός θα είναι ο ομορφότερος της Ευρώπης. Τα αποκαλυπτήριά του θα γίνουν τον Νοέμβριο.
Κατά τη σημερινή Συνέντευξη Τύπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα τεχνικά στοιχεία του έργου, καθώς επίσης για τα πολλαπλά οφέλη που θα έχει η λειτουργία του μετρό για την πόλη. Η αναμενόμενη ημερήσια επιβατική κίνηση αναμένεται να είναι 254.000 επιβάτες σρτη βασική γραμμή και 87.000 στην επέκταση της Καλαμαριάς.
Θα υπάρχουν πλήρως αυτοματοποιημένοι, κλιματιζόμενοι συρμοί 4 οχημάτων χωρίς οδηγό, χωρητικότητας 450 επιβατών έκαστος ενώ η χρονοαπόσταση λειτουργίας, βάσει σχεδιασμού είναι 90 δευτερόλεπτα. Η εμπορική ταχύτητα συρμού θα είναι στα 30 χλμ./ώρα, με τη μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 80 χλμ./ώρα.
Τα υπόλοιπα στοιχεία έχουν ως εξής:
Μεταφορική ικανότητα σχεδιασμού: 18.000 επιβάτες/ώρα/κατεύθυνση
Σύστημα φιλικό προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες
Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα μήκους 60μ., εξοπλισμένοι με Θύρες επί των Αποβαθρών
Ασύρματη Σηματοδότηση CBTC, επίπεδο αυτοματισμού GOA 4, επίπεδο ασφαλείας SIL4
Σύστημα ισχύος έλξης 750 V DC με ηλεκτροφόρο ράβδο
Σύστημα αερισμού σηράγγων με δύο φρέατα αερισμού ανά σταθμό και 2 ανεμιστήρες σηράγγων ανά φρέαρ.