Ελλάδα

Έτσι είναι εσωτερικά οι 12 σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης (εικόνες)

Έτσι είναι εσωτερικά οι 12 σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης (εικόνες) Φωτογραφία: INTIME/ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Οι 12 σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι έτοιμοι για τη βασική γραμμή ωστόσο λείπει μόνο ο σταθμός Βενιζέλου, που θα αποκαλυφθεί τον Νοέμβριο.

Στις 30 Νοεμβρίου το Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει τη λειτουργία του και η Ελληνικό Μετρό έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το εσωτερικό των σταθμών.

Οι 12 σταθμοί είναι έτοιμοι για τη βασική γραμμή ωστόσο λείπει μόνο ο σταθμός Βενιζέλου, όπου έχουν επανατοποθετηθεί οι αρχαιότητες που αποσπάστηκαν, αλλά γίνονται ακόμα κάποιες εργασίες συντήρησης. Οι κατασκευαστές επιμένουν ωστόσο, ότι αυτός ο σταθμός θα είναι ο ομορφότερος της Ευρώπης. Τα αποκαλυπτήριά του θα γίνουν τον Νοέμβριο.

METRO1_97e4a.jpg

Κατά τη σημερινή Συνέντευξη Τύπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα τεχνικά στοιχεία του έργου, καθώς επίσης για τα πολλαπλά οφέλη που θα έχει η λειτουργία του μετρό για την πόλη. Η αναμενόμενη ημερήσια επιβατική κίνηση αναμένεται να είναι 254.000 επιβάτες σρτη βασική γραμμή και 87.000 στην επέκταση της Καλαμαριάς.

METRO2_3a943.jpg

Θα υπάρχουν πλήρως αυτοματοποιημένοι, κλιματιζόμενοι συρμοί 4 οχημάτων χωρίς οδηγό, χωρητικότητας 450 επιβατών έκαστος ενώ η χρονοαπόσταση λειτουργίας, βάσει σχεδιασμού είναι 90 δευτερόλεπτα. Η εμπορική ταχύτητα συρμού θα είναι στα 30 χλμ./ώρα, με τη μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 80 χλμ./ώρα.

METRO3_c0e58.jpg

Τα υπόλοιπα στοιχεία έχουν ως εξής:
Μεταφορική ικανότητα σχεδιασμού: 18.000 επιβάτες/ώρα/κατεύθυνση
Σύστημα φιλικό προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες
Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα μήκους 60μ., εξοπλισμένοι με Θύρες επί των Αποβαθρών

METRO4_52844.jpg
Ασύρματη Σηματοδότηση CBTC, επίπεδο αυτοματισμού GOA 4, επίπεδο ασφαλείας SIL4
Σύστημα ισχύος έλξης 750 V DC με ηλεκτροφόρο ράβδο

METRO5_e771c.jpg
Σύστημα αερισμού σηράγγων με δύο φρέατα αερισμού ανά σταθμό και 2 ανεμιστήρες σηράγγων ανά φρέαρ.

METRO6_023b7.jpg

METRO7_128db.jpg

METRO9_643aa.jpgMETRO8_b623a.jpg

METRO11_134bc.jpgMETRO10_232f1.jpg

METRO12_bfd42.jpg