Η αεροπορική εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο International Airline Group, ζήτησε συγγνώμη για το πρόβλημα.
Σύμφωνα με μηνύματα προς την British Airways στο Twitter, πελάτες σε αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων το Γκάτγουικ και το Νιούκασλ στη Βρετανία, και πελάτες που περιμένουν για να επιστρέψουν αεροπορικώς στη Βρετανία, δεν μπορούν να κάνουν τσεκ-ιν μέσω διαδικτύου.
«Σήμερα το πρωί αντιμετωπίζουμε μερικά προβλήμα στα συστήματα που επηρεάζουν το τσεκ-ιν και την αναχώρηση πτήσεων», ανακόινωσε η εταιρεία. «Αυτό επηρεάζει επίσης άλλα συστήματα».