Life

Τέλος από τα ράφια των σούπερ μάρκετ άλλη μια γεύση της Coca Cola

Τέλος από τα ράφια των σούπερ μάρκετ άλλη μια γεύση της Coca Cola Φωτογραφία: pexels
Παρότι η νέα γεύση, η Coca Cola Oreo έχει κερδίσει το κοινό της, δεν συμβαίνει έτσι πάντα.

Η Coca Cola δεν χρειάζεται... συστάσεις. Όλοι την ξέρουν και οι περισσότεροι την επιλέγουν. Για αυτό, ανά τακτά χρονικά διαστήματα αποφασίζει να βγάλει νέες γεύσεις. Ωστόσο, δεν... επιβιώνουν όλες τους. Και παρότι η νέα γεύση, η Coca Cola Oreo έχει κερδίσει το κοινό της, δεν συμβαίνει έτσι πάντα.

Πριν από έξι μήνες, κυκλοφόρησαν στην αγορά την Coca Cola Spiced, μια από τις πιο άγριες και τρελές- κατά πολλούς- ιδέες τους που, όπως αποδεικνύεται μισό χρόνο μετά, δεν εντυπωσίασε όσους την δοκίμασαν. Όπως αποφάσισε λοιπόν, σταματά την παραγωγή της «πικάντικης» γεύσης της η Coca Cola, μόλις έξι μήνες μετά το λανσάρισμα της στα ράφια των αμερικανικών σούπερ μάρκετ, τερματίζοντας έτσι μία προσπάθεια, με απογοητευτικά αποτελέσματα, να προσελκύσει νεαρούς καταναλωτές.

Στην ανακοίνωσή του, ο κολοσσός των μη αλκοολούχων ποτών τονίζει ότι η Coca Cola «πάντα προσέχει τι αρέσει στους πελάτες της και προσαρμόζει τις γεύσεις της». Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, «στο πλαίσιο της στρατηγικής μας, σταματούμε την παραγωγή της πικάντικης Coca-Cola και θα παρουσιάσουμε μία νέα συναρπαστική γεύση το 2025».

Η μεγάλη έκπληξη προέρχεται από το γεγονός ότι η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι η συγκεκριμένη γεύση θα ήταν «μόνιμη». Και παρότι η Coca Cola δεν διευκρίνισε το λόγο που σταματά να πουλά τη νέα γεύση, η αλήθεια είναι ότι η έλλειψη ενημέρωσης του κοινού, καθώς και το γεγονός ότι ο κόσμος είχε μπερδευτεί με τη γεύση (που δεν ήταν στην πραγματικότητα πικάντικη) οδήγησε σε χαμηλές πωλήσεις.

Η Coca Cola έβγαλε στην αγορά τη συγκεκριμένη γεύση τον περασμένο Φεβρουάριο, με μία μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία. Η γεύση, όμως, ήταν η παραδοσιακή γεύση της Coca Cola με νότες βατόμουρου. Όλα αυτά στόχευαν στο να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές, ωστόσο αυτό δεν επετεύχθη.  Πάντως, η πικάντικη δεν είναι η μόνη γεύση που αποσύρεται από τα ράφια των αμερικανικών σούπερ μάρκετ. Η εταιρεία αποσύρει επίσης τη γεύση κεράσι-βανίλια, η οποία βγήκε στην αγορά το 2020, καθώς και την Coca Cola light με το γλυκαντικό Splenda.

# TAGS