Σύμφωνα με τον ΣΑΤΑ ο κλάδος των ταξί ήταν ο μόνος και φυσικά ο πρώτος που κατέβηκε σε απεργία - και μάλιστα σε εργάσιμη μέρα- στις 14 Απριλίου όταν και κατατέθηκε το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό στη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής.
Κανείς άλλος δεν ακολούθησε για τους δικούς του λόγους. Ο ΣΑΤΑ θυμίζει ότι η απεργία ήταν πανελλαδική και συνοδεύτηκε με κατάληψη του Υπουργείου Οικονομικών και κατάθεση υπομνήματος με αιτήματα ασφαλιστικού, φορολογικού και κλαδικού περιεχομένου, τα οποία αναφέρονται σε σχετικό Δελτίο Τύπου που έστειλε η Ομοσπονδία στις 14-5-2016.