Οικονομία

ΟΠΕΚΕΠΕ: Αναφορά τηλεφωνικής βοηθείας αγροτών κατά την υποβολή της αίτησης ενιαίας ενίσχυσης 2016

ΟΠΕΚΕΠΕ: Αναφορά τηλεφωνικής βοηθείας αγροτών κατά την υποβολή της αίτησης ενιαίας ενίσχυσης 2016
Για το χρονικό διάστημα 18 Απριλίου 2016 ως και 21 Ιουλίου 2016 λειτούργησε στο Contact Center του ΟΠΕΚΕΠΕ ειδική τηλεφωνική υπηρεσία για την υποστήριξη των Αγροτών κατά την υποβολή της Αίτησης Ενιαίας Ενίσχυσης για το έτος 2016, μέσω της On Line Υπηρεσίας που προσφέρει ο ΟΠΕΚΕΠΕ στο Internet.

Η Υπηρεσία λειτούργησε με σημαντικές τεχνολογικές (remote sip agents από το κεντρικό Call Center σε όλη την Ελλάδα) και λειτουργικές (ανάπτυξη υπηρεσιών 2ου επιπέδου με agent on VDN) καινοτομίες, οι οποίες απέδωσαν σημαντικά αποτελέσματα στην επιτυχή τηλεφωνική υποστήριξη των Αγροτών.

Συνολικά Αποτελέσματα Εφαρμογής της Τηλεφωνικής Υπηρεσίας On Line 2016
Η Υπηρεσία δέχθηκε συνολικά 8.120 αιτήματα εξυπηρέτησης. 7.682 αιτήματα υποβλήθηκαν τηλεφωνικά και 438 αιτήματα υποβλήθηκαν μέσω του συστήματος Cwork Web Ticket στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Η ανταπόκριση των αγροτών στην υπηρεσία ήταν σημαντική ιδιαιτέρως αν ληφθεί υπόψη ότι δεν είχε προηγηθεί σχετική ενημερωτική καμπάνια για την παρεχόμενη υπηρεσία.
Η ανταπόκριση του ΟΠΕΚΕΠΕ και του Υπουργείου στην ποσότητα και την ποιότητα της εξυπηρέτησης που απαίτησαν οι Αγρότες.

Η συνεργασία μεταξύ ΟΠΕΚΕΠΕ και του Call Center 1540 του Υπουργείου αναπτύχθηκε σε μεγάλο βαθμό για την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσία και η προσπάθεια απέδωσε αποτελέσματα πολύ πάνω από το μέσο όρο των ως σήμερα προσπαθειών. Αλλά και οι υπηρεσίες του ΟΠΕΚΕΠΕ αν και σχεδόν με παντελή έλλειψη προσωπικού υποδοχής των κλήσεων στην Αθήνα για το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου παροχής των υπηρεσιών, οργανώθηκαν με πρωτότυπο τρόπο στην Περιφέρεια και πέτυχαν για πρώτη φορά σημαντικά ποσοστά επιτυχούς εξυπηρέτησης των Αγροτών

Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία εδώ