Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα πριν από λίγο το υπουργείο Εργασίας, η διαδικασία υποβολής αιτήσεων «κυλά ομαλά παρά τον μεγάλο όγκο επισκέψεων». Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά τις ώρες αιχμής η πλατφόρμα χρησιμοποιείται κάθε δευτερόλεπτο από 7.000 πολίτες ταυτοχρόνως. Για το λόγο αυτό, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία επέκτασης της δυναμικότητας του συστήματος ώστε να αποφευχθούν ακόμη και οι ολιγόλεπτες καθυστερήσεις που παρουσιάζονται ορισμένες στιγμές. Στον ιστότοπο του προγράμματος https://keaprogram.gr όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πλήρες πληροφοριακό υλικό, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς και το οποίο απαντά σε ερωτήματα που έχουν τεθεί από πολίτες.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας «οι λειτουργοί των Δήμων και των ΚΕΠ ενημερώνονται σε καθημερινή βάση για όποια νέα ερωτήματα προκύπτουν και τις απαντήσεις τους. Οι ίδιοι λειτουργοί μπορούν να επικοινωνούν σε καθημερινή βάση, είτε με την ΗΔΙΚΑ είτε με τις υπηρεσίες του Υπουργείου, για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει».
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας θεωρεί ότι «υπερβολές που ακούγονται σε ΜΜΕ για τη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, για τον υπερβολικό φόρτο σε ΚΕΠ και Δήμους, για πρόγραμμα που έχει αφεθεί στην τύχη του, δεν αληθεύουν».
Διευκρινίζονται τα εξής:
*Οι αιτήσεις είναι προσυμπληρωμένες και η πλατφόρμα ιδιαίτερα φιλική στο χρήστη, προκειμένου ο ίδιος ο πολίτης να μπορεί συμπληρώσει την αίτηση μόνος του. Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται και από τα μέχρι στιγμής στοιχεία.
*Οι πολίτες που προσέρχονται στα ΚΕΠ δεν χρειάζεται να προσκομίζουν κανένα δικαιολογητικό.
*Δεδομένου ότι η αίτηση είναι προσυμπληρωμένη, μόνον αν απαιτηθεί κάποια τροποποίηση των στοιχείων της, χρειάζεται η προσκόμιση δικαιολογητικών και η αίτηση εξετάζεται μόνον από τους λειτουργούς των Δήμων.
*Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να διευκολύνει τον πολίτη, τον λειτουργό του ΚΕΠ και τον λειτουργό του Δήμου. Είναι ένα πρόγραμμα που στηρίζει όσους έχουν ανάγκη.