Οικονομία

Κριτήρια επιλογής διευθυντών στα δημόσια ΙΕΚ

Κριτήρια επιλογής διευθυντών στα δημόσια ΙΕΚ
Κριτήρια επιλογής διευθυντών στα δημόσια ΙΕΚ Το Υπουργείο Παιδείας με απόφαση του καθορίζει τα κριτήρια και την μοριοδότηση για την επιλογή διευθυντών στα δημόσια ΙΕΚ

Ορίζουμε ως κριτήρια επιλογής και μοριοδότησης για την επιλογή των Διευθυντών στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) τα παρακάτω:

1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

28

   

1.1. ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

 

21

 

Διδακτορικό

   

10

Μεταπτυχιακό

   

7

Δεύτερο Πτυχίο

   

4

·       Μεταπτυχιακές σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση, στη Διά Βίου Εκπαίδευση και στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, λαμβάνουν το μέγιστο αριθμό μορίων.

·       Σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) σε άλλες ειδικεϋσεις-κατευϋϋνσεις μοριοδοτούνται αντίστοιχα με 2 μόρια λιγότερο.

·   Αν ο υποψήφιος έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα

1.2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

 

7

 

Σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης

(0,50 μόρια ανά 15ωρο, με μέγιστο αριθμό μορίων 3)

   

3

Στις αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων (επιμόρφωση εκτός θεμάτων κατάρτισης) (0,25 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 3)

   

3

Στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων

(0,25 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 1)

   

1

2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

20

   

Στα I.E.K.

(0,50 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 8)

   

10

Στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (εκτός Ι.Ε.Κ.)

(0,25 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 5)

   

5

Στην τυπική εκπαίδευση

(1 μόριο ανά σχολικό έτος πέραν της 8ετίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 5)

   

5

3.ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

26

   

3.1. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

24

 

Στα Ι.Ε.Κ. (Διευθυντής)

(2 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 14)

   

14

Στα Ι.Ε.Κ. (Αναπληρωτής Διευθυντής-Υποδιευθυντής)

(1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 5)

   

5

Στην τυπική εκπαίδευση (Διευθυντής)

(1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 5)

   

5

3.2. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

 

2

 

Διοικητική Υπηρεσία σε Ι.Ε.Κ. ή σε δομές της Γ.Γ.Δ.Β.Μ.

(0,50 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 2)

   

2

·         Η παράλληλη άσκηση καθηκόντων δεν μοριοδοτείται αθροιστικά.

·         Χρόνος υπηρεσίας μεγαλύτερος του εξαμήνου θεωρείται ως ολόκληρο έτος ενώ μικρότερος του εξαμήνου δεν υπολογίζεται.

4. ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

6

   

4.1. ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

3

 

Καλή γνώση (επίπεδο Β2)

   

1

Πολύ καλή γνώση (επίπεδο C1)

   

2

Άριστη γνώση (επίπεδο C2)

   

3

Οι πτυχιούχοι ξένων γλωσσών δεν μοριοδοτοϋνται στην κατηγορία αυτή για τίτλους σπουδών οι οποίοι έχουν ήδη προσμετρηθεί στην κατηγορία 1.1 Τυπικά Προσόντα (άρθρα 10 έως 14 του ν. 3848/2010)

4.2. ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ (ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ)

 

3

 

Πιστοποίηση 1 ΥΠΑΙΘ ή πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ σύμφωνα με ΑΣΕΠ

   

2

Πιστοποίηση 2 ΥΠΑΙΘ

   

3

·         Θα μοριοδοτηθεί η ανώτερη

·         Οι πτυχιούχοι πληροφορικής δεν μοριοδοτοϋνται στην κατηγορία αυτή για τίτλους σπουδών οι οποίοι έχουν ήδη προσμετρηθεί στην κατηγορία 1.1 Τυπικά Προσόντα (άρθρα 10 έως 14 του ν. 3848/2010)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
 
Για τη συνέντευξη τηρείται η διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 13, παρ. 4 του ν. 3848/2010 και τις σχετικές εγκυκλίους. Η συνέντευξη μαγνητοφωνείται για τη διασφάλιση της διαφάνειας.
1.    Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η προσωπικότητα, η επαγγελματική ανάπτυξη και η ικανότητα του υποψηφίου όπως η αντιληπτική ικανότητα, η ικανότητα επικοινωνίας, η ικανότητα συνεργασίας, η ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων, ιδίως διδακτικών, οργανωτικών και λειτουργικών, η ικανότητα να δημιουργεί κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.
2.    Η διαδικασία περιλαμβάνει
α)την προετοιμασία του υποψηφίου πάνω σε μία μελέτη περίπτωσης β) την παρουσίαση του βιογραφικού του από κάποιο μέλος της επιτροπής γ) την παρουσίαση του θέματος που επεξεργάστηκε
3.    Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης η επιτροπή συνεκτιμά και τα παρακάτω σημεία:
τα στοιχεία που ο υποψήφιος αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα τα οποία αποδεικνύονται με παραστατικά (αντίγραφα, βεβαιώσεις) και τα οποία δεν έχουν μοριοδοτηθεί, όπως άλλες σπουδές, επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών σχετική με την εκπαίδευση

NETWORK