Οικονομία

Αποσπάσεις στην Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων

Αποσπάσεις στην Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Αποσπάσεις στην Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, προκειμένου να στελεχώσει τις οργανικές μονάδες της, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Π.Δ. 123/2012 (ΦΕΚ 216/Α'/05.11.2012) «Οργανισμός Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ.)», προτίθεται να προβεί σε απόσπαση υπαλλήλων, όπως ορίζει η παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν. 4013/2011 (ΦΕΚ 204/Α'), όπως ισχύει. Για το λόγο αυτό καλούνται οι ενδιαφερόμενοι υπάλληλοι, να υποβάλουν αίτηση απόσπασής τους στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης & Ανθρώπινου Δυναμικού.

Η διάρκεια της απόσπασης ορίζεται τριετής (3) με δυνατότητα ανανέωσης, σύμφωνα με το άρθρο 9 του Ν. 4013/2011, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.

Α. Οι προς πλήρωση θέσεις κατανέμονται κατά κλάδο και ειδικότητα ως εξής:
1.    Μία (1) θέση Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, ειδικότητας Νομικών.
2.    Μία (1) θέση Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, ειδικότητας επιστήμονα Πληροφορικής
3.    Μία (1) θέση Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, ειδικότητας Στατιστικολόγου
4.    Τρεις (3) θέσεις κατηγορίας/κλάδου ΤΕ Πληροφορικής με εμπειρία στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και στη διαχείριση (administration) συστημάτων Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).
 
5.    Τρεις (3) θέσεις κατηγορίας/κλάδου ΠΕ Διοικητικού -Οικονομικού, δύο εκ των οποίων αφορούν στη στελέχωση του Τμήματος Οικονομικής Υποστήριξης της Αρχής και μία θέση στη στελέχωση του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης & Ανθρώπινου Δυναμικού.
6.    Τρεις (3) θέσεις κατηγορίας/κλάδου ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού,, το σύνολο των οποίων αφορούν στη στελέχωση του Τμήματος Οικονομικής
Υποστήριξης της Αρχής.
7.    Μία (1) θέση ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων.
8.    Δύο (2) θέσεις κατηγορίας/κλάδου ΥΕ Επιμελητών.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 2 του Ν. 4013/2011, στις θέσεις του ειδικού επιστημονικού προσωπικού επιλέγονται επιστήμονες με τριετή, τουλάχιστον, εμπειρία στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων.

Η πλήρωση των θέσεων του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού γίνεται με απόσπαση μόνιμων ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλων του Δημοσίου, ΝΠΔΔ ή άλλων φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 1 του ν. 1256/1982, συμπεριλαμβανομένης και της ΜΟΔ Α.Ε. Η πλήρωση των λοιπών θέσεων γίνεται με απόσπαση μόνιμων ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλων του Δημοσίου, ΝΠΔΔ ή άλλων φορέων των περιπτώσεων α" και β" της παραγράφου 6 του άρθρου 1 του Ν. 1256/1982.

Β. Όσον αφορά στις ως άνω θέσεις, οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν τα κατά περίπτωση προβλεπόμενα προσόντα, ως εξής:
1. Για τις θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 του Π.Δ. 50/2001, όπως ισχύει, και επιπλέον, πολύ καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας, που αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του ιδίου Π.Δ.. Επίσης, θα πρέπει να διαθέτουν:
•    Τουλάχιστον τριετή εργασιακή εμπειρία και εξειδίκευση στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων.
•    Ικανότητα χρήσης εργαλείων πληροφορικής και του διαδικτύου.

Θα συνεκτιμηθεί η γνώση περισσότερων της μίας ξένης γλώσσας.
Ειδικά για τη θέση του Ειδικού Επιστήμονα Πληροφορικής συνεκτιμάται επίσης η εμπειρία ή οι γνώσεις στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση:
•    μεγάλων έργων Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
•    συστημάτων αποθηκών δεδομένων (data warehouse) ή/και επιχειρηματικής ευφυΐας (business intelligence)
•    συστημάτων διαχείρισης πληροφοριών (management information system -MIS)
•    σχετικών προγραμμάτων ΕΣΠΑ
 
Για τη θέση Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, ειδικότητας στατιστικολόγου,
συνεκτιμώνται επίσης η εμπειρία ή γνώσεις:
•    στη στατιστική συμπερασματολογία (statistical inference)
•    στη χρήση πακέτων λογισμικού στατιστικής ανάλυσης
•    σε συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (business intelligence)

2.    Για τις θέσεις της κατηγορίας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τα προβλεπόμενα στα άρθρα 4 και 27 του Π.Δ. 50/2001, όπως ισχύει, και επιπλέον πολύ καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας, που αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του ιδίου Π.Δ.. Επίσης, θα συνεκτιμηθούν:

•    Το επίπεδο των σπουδών.
•    Η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε διοικητικές και οικονομικές υπηρεσίες ή/και η εξειδίκευση σε διοικητικές διαδικασίες, στη λογιστική ή σε θέματα προμηθειών του δημοσίου.
•    Η ικανότητα χρήσης Η/Υ στα αντικείμενα: (α) επεξεργασίας κειμένων, (β) υπολογιστικών φύλλων και (γ) υπηρεσιών διαδικτύου.
•    Η εμπειρία σε ηλεκτρονικές εφαρμογές πρωτοκόλλου, προσωπικού, μισθοδοσίας
•    Η γνώση περισσότερων της μίας ξένης γλώσσας.
Ειδικά για τις δύο (2) θέσεις που αφορούν στη στελέχωση του Τμήματος Οικονομικής Υποστήριξης της Αρχής, συνεκτιμάται η εμπειρία α) στη διενέργεια προμηθειών και στη διεκπεραίωση όλων των σχετικών ζητημάτων που σχετίζονται με τις προμήθειες, β) στη διεκπεραίωση μισθοδοσίας, γ) στην έκδοση Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης ενταλμάτων πληρωμής, διενέργεια ελέγχου επί των τιμολογίων, σύνταξης των απαραίτητων λογιστικών εγγραφών

3.    Για τις θέσεις της κατηγορίας/κλάδου ΤΕ Πληροφορικής τα προβλεπόμενα στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/2001, όπως ισχύει, και επιπλέον πολύ καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας, που αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του ιδίου Π.Δ.. Επίσης συνεκτιμάται η εμπειρία ή οι γνώσεις στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση (administration) συστημάτων Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), και ειδικότερα σε ότι αφορά σε:
•    υποδομές βάσεων δεδομένων βασισμένων σε λειτουργικά συστήματα Unix/Linux ή/και Windows Server
•    συστήματα παροχής εικονικών μηχανών και εικονικών υποδομών (virtual machines infrastructure)
•    συστήματα αποθηκών δεδομένων (data warehouse) ή/και επιχειρηματικής ευφυΐας (business intelligence)
•    XML και Web Services
 
 •   σύγχρονα συστήματα διαχείρισης διαδικτυακού περιεχομένου
4.    Για  τις  θέσεις  της   κατηγορίας/κλάδου  ΤΕ  Διοικητικού-Λογιστικού τα
προβλεπόμενα στο άρθρο 13 του Π.Δ. 50/2001, όπως ισχύει, και επιπλέον πολύ καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας, που αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του ιδίου Π.Δ. Επίσης, θα συνεκτιμηθούν:
•    Το επίπεδο των σπουδών.
•    Η εργασιακή εμπειρία σε οικονομικές υπηρεσίες ή/και η εξειδίκευση ιδίως στη λογιστική ή σε θέματα προμηθειών του δημοσίου, σε θέματα μισθοδοσίας και διενέργειας πληρωμών.
•    Η ικανότητα χρήσης Η/Υ στα αντικείμενα: (α) επεξεργασίας κειμένων, (β) υπολογιστικών φύλλων και (γ) υπηρεσιών διαδικτύου.
•    Η εμπειρία σε ηλεκτρονικές εφαρμογές μισθοδοσίας
•    Η γνώση περισσότερων της μίας ξένης γλώσσας.
5.    Για τη θέση ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, τα προβλεπόμενα στο άρθρο 18 του Π.Δ 50/2001, όπως ισχύει. Επίσης θα συνεκτιμηθεί η ικανότητα χρήσης Η/Υ στα αντικείμενα: (α) επεξεργασίας κειμένων, (β) υπολογιστικών φύλλων και (γ) υπηρεσιών διαδικτύου.
6.    Για τις θέσεις ΥΕ Επιμελητών, τα προβλεπόμενα στο άρθρο 25 του Π.Δ. 50/2001, όπως ισχύει.

Γ. Κατόπιν των ανωτέρω, οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τις προϋποθέσεις μπορούν να υποβάλουν ή να ταχυδρομήσουν με απόδειξη στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Αρχής (ταχυδρομική διεύθυνση: Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, Κηφισίας 7, T.K. 115 23, Αμπελόκηποι, Αθήνα) έως και τις 23/9/2014 τα εξής δικαιολογητικά:
1. Αίτηση προς την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, από την οποία να προκύπτει η θέση την οποία ενδιαφέρεται να πληρώσει ο Υπάλληλος.
1.    Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα.
2.    Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
3.    Φωτοαντίγραφα τίτλων σπουδών και βεβαιώσεις από όπου να προκύπτουν τα κατά περίπτωση προσόντα.
4.    Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών της Υπηρεσίας τους από το οποίο να προκύπτουν τα έτη υπηρεσίας, ο βαθμός τους στην ιεραρχία, καθώς και τυχόν ηθικές αμοιβές ή στοιχεία της πειθαρχικής τους κατάστασης.
Δ. Η διαδικασία αξιολόγησης των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων, γίνεται κατά τα προβλεπόμενα στην παρ. 5 του άρθρου 13 του Π.Δ 123/12 (Α'/ 216/12).
 
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 213 2124 700, 213 2124 720 και 213 2124 713 καθημερινά και ώρες 08.00¬16.00.