Οικονομία

Νέες προσλήψεις στον ΟΤΕ

Νέες προσλήψεις στον ΟΤΕ Νέες προσλήψεις στον ΟΤΕ
Νέες προσλήψεις στον ΟΤΕ Σε προσλήψεις στελεχών προχωρά ο ΟΤΕ μέσω της θυγατρικής εταιρείας του την OTEplus για τις ειδικότητες Support Engineer και Software Engineer

Η OTEplus Α.Ε., εταιρεία του Ομίλου ΟΤΕ, που δραστηριοποιείται στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, έχει αναλάβει έργο για τον ΟΤΕ θα προχωρήσει σε νέες προσλήψεις

Προφίλ Θέσης Support Engineer

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία και υποστήριξη εφαρμογών λογισμικού καθώς και για το συντονισμό της επίλυσης προβλημάτων των εφαρμογών αυτών.

Κύριο αντικείμενο:

Εξασφαλίζει την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των Πληροφοριακών Συστημάτων (ΠΣ) της εταιρείας.

Ενημερώνει τις εμπλεκόμενες επιχειρησιακές μονάδες στις περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας μιας υπηρεσίας, με σκοπό την ανάληψη ενεργειών, εάν αυτό απαιτείται.

Διαχειρίζεται συμβάντα ολικής ή μερικής διακοπής της λειτουργίας των ΠΣ (incident management), με στόχο την ταχύτερη αποκατάσταση της λειτουργίας τους.

Οργανώνει τις απαιτούμενες operational διαδικασίες που αφορούν τις εφαρμογές πληροφορικής, προκειμένου να διασφαλίζεται η ομαλή ροή των επιχειρησιακών λειτουργιών.

Εγκαθιστά νέες εφαρμογές πληροφορικής και μεταφέρει τυχόν αλλαγές στο περιβάλλον παραγωγής, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία στο σύνολο των ΠΣ της εταιρείας.

Απαραίτητα προσόντα & ικανότητες:

Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Πληροφορικής ή άλλης θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης (ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλων σπουδών εξωτερικού ή εσωτερικού)

Προϋπηρεσία ως software engineer ή application expert

Γνώσεις Oracle, SQL, PL/SQL, UNIX  shell scripting, UNIX administration

Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Δυνατότητα εργασίας σε 24ωρη επιφυλακή (stand-by)

Ικανότητα ανάλυσης και συντονισμού για την επίλυση των προβλημάτων

Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας

Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)

Συνεκτιμώμενα προσόντα:

Γνώση Java, Web Server administration, BEA application server, BSCS

Παροχές / Εκπαίδευση & ανάπτυξη:

Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα ΙΤ και νέων τεχνολογιών

Πρόγραμμα ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης

Προνομιακό πακέτο κινητής, σταθερής τηλεφωνίας & internet

Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Προφίλ Θέσης Software Engineer

Κύριο αντικείμενο:

Διαχειρίζεται την καθημερινή λειτουργία του IT Service Management Συστήματος

Υποστηρίζει το Trouble Ticketing Σύστημα της εταιρείας

Σχεδιάζει και αναπτύσσει το BCM Remedy Suite

Εξάγει στατιστικά (Reporting) από το IT Service Management Σύστημα

Απαραίτητα προσόντα & ικανότητες:

·        Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Πληροφορικής ή άλλης θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης (ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλων σπουδών εξωτερικού ή εσωτερικού)

Γνώσεις προγραμματισμού και διαχείρισης βάσεων δεδομένων

Γνώσεις SQL

Εμπειρία σε Trouble Ticketing εργαλεία και διαδικασίες (Remedy, CA, HP)

Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Δυνατότητα εργασίας σε 24ωρη επιφυλακή (stand-by)

Καλή αντίληψη των διαδικασιών πληροφορικής

Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας

Ικανότητα αναλυτικής σκέψης

Πελατοκεντρική προσέγγιση

Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)

Συνεκτιμώμενα προσόντα:

Βασικές γνώσεις webservices development   

Γνώσεις ITIL

Εμπειρία σε υποστήριξη χρηστών (helpdesk support)

Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στον τομέα της πληροφορικής

Παροχές / Εκπαίδευση & ανάπτυξη:

Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα ΙΤ και νέων τεχνολογιών

Πρόγραμμα ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης

Προνομιακό πακέτο κινητής, σταθερής τηλεφωνίας & internet

Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες