Η OTEplus Α.Ε., εταιρεία του Ομίλου ΟΤΕ, που δραστηριοποιείται στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, έχει αναλάβει έργο για τον ΟΤΕ θα προχωρήσει σε νέες προσλήψεις
Προφίλ Θέσης Support Engineer
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία και υποστήριξη εφαρμογών λογισμικού καθώς και για το συντονισμό της επίλυσης προβλημάτων των εφαρμογών αυτών.
Κύριο αντικείμενο:
Εξασφαλίζει την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των Πληροφοριακών Συστημάτων (ΠΣ) της εταιρείας.
Ενημερώνει τις εμπλεκόμενες επιχειρησιακές μονάδες στις περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας μιας υπηρεσίας, με σκοπό την ανάληψη ενεργειών, εάν αυτό απαιτείται.
Διαχειρίζεται συμβάντα ολικής ή μερικής διακοπής της λειτουργίας των ΠΣ (incident management), με στόχο την ταχύτερη αποκατάσταση της λειτουργίας τους.
Οργανώνει τις απαιτούμενες operational διαδικασίες που αφορούν τις εφαρμογές πληροφορικής, προκειμένου να διασφαλίζεται η ομαλή ροή των επιχειρησιακών λειτουργιών.
Εγκαθιστά νέες εφαρμογές πληροφορικής και μεταφέρει τυχόν αλλαγές στο περιβάλλον παραγωγής, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία στο σύνολο των ΠΣ της εταιρείας.
Απαραίτητα προσόντα & ικανότητες:
Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Πληροφορικής ή άλλης θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης (ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλων σπουδών εξωτερικού ή εσωτερικού)
Προϋπηρεσία ως software engineer ή application expert
Γνώσεις Oracle, SQL, PL/SQL, UNIX shell scripting, UNIX administration
Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Δυνατότητα εργασίας σε 24ωρη επιφυλακή (stand-by)
Ικανότητα ανάλυσης και συντονισμού για την επίλυση των προβλημάτων
Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)
Συνεκτιμώμενα προσόντα:
Γνώση Java, Web Server administration, BEA application server, BSCS
Παροχές / Εκπαίδευση & ανάπτυξη:
Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα ΙΤ και νέων τεχνολογιών
Πρόγραμμα ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
Προνομιακό πακέτο κινητής, σταθερής τηλεφωνίας & internet
Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Προφίλ Θέσης Software Engineer
Κύριο αντικείμενο:
Διαχειρίζεται την καθημερινή λειτουργία του IT Service Management Συστήματος
Υποστηρίζει το Trouble Ticketing Σύστημα της εταιρείας
Σχεδιάζει και αναπτύσσει το BCM Remedy Suite
Εξάγει στατιστικά (Reporting) από το IT Service Management Σύστημα
Απαραίτητα προσόντα & ικανότητες:
· Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Πληροφορικής ή άλλης θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης (ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλων σπουδών εξωτερικού ή εσωτερικού)
Γνώσεις προγραμματισμού και διαχείρισης βάσεων δεδομένων
Γνώσεις SQL
Εμπειρία σε Trouble Ticketing εργαλεία και διαδικασίες (Remedy, CA, HP)
Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Δυνατότητα εργασίας σε 24ωρη επιφυλακή (stand-by)
Καλή αντίληψη των διαδικασιών πληροφορικής
Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας
Ικανότητα αναλυτικής σκέψης
Πελατοκεντρική προσέγγιση
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)
Συνεκτιμώμενα προσόντα:
Βασικές γνώσεις webservices development
Γνώσεις ITIL
Εμπειρία σε υποστήριξη χρηστών (helpdesk support)
Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στον τομέα της πληροφορικής
Παροχές / Εκπαίδευση & ανάπτυξη:
Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα ΙΤ και νέων τεχνολογιών
Πρόγραμμα ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
Προνομιακό πακέτο κινητής, σταθερής τηλεφωνίας & internet
Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες