Οικονομία

Η Black Friday που έγινε... Black Month

Η Black Friday που έγινε... Black Month Φωτογραφία: Intime
Μπορεί η Black Friday να είναι «κανονικά» στις 24 Νοεμβρίου, ωστόσο για πολλά καταστήματα οι προσφορές ξεκίνησαν από τις αρχές Νοεμβρίου.

Η νέα τάση που έρχεται από την Ευρώπη θέλει τη Black Friday να κρατάει για... εβδομάδες.

Μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ και του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης εξήγησε πως ήταν η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων, αλλά και η αυξανόμενη ακρίβεια, που ενδυνάμωσαν την Black Friday και την Cyber Monday:

«Εχουμε φτάσει να είναι ένα δεκαπενθήμερο πριν και ένα δεκαήμερο μετά, όμως δεν είναι κάτι το οποίο συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα. Το χρησιμοποιούν πολύ σαν προωθητική ενέργεια και στην Ευρώπη κατά τον ίδιο τρόπο, δηλαδή μιλάνε για τιμές Black Friday, άλλα δεν αναφέρονται ποτέ στη διάρκεια», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Οπως τόνισε, μάλιστα, φέτος είναι μια αλλαγή γιατί πρώτα απ’ όλα υπάρχει η ακρίβεια. «Ψάχνουν όλοι να βρουν πώς μπορούν να κερδίσουν στον οικογενειακό τους προϋπολογισμό. Η Black Friday τους δίνει αυτή τη δυνατότητα. Το θέμα είναι ότι ξεκινήσαμε με μια μέρα, έγινε τρεις, μετά μια εβδομάδα και τώρα πάμε στον μήνα.

Ο Νοέμβριος είναι η τελευταία δεξαμενή που μπορεί να αντλήσει μια επιχείρηση με καταναλωτικά αγαθά για να κάνει κάποιες καλύτερες πωλήσεις και να εκποιήσει το stock εμπόρευμά της».