Οικονομία

Ποια έργα κινδυνεύουν να χάσουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια

Ποια έργα κινδυνεύουν να χάσουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια Ποια έργα κινδυνεύουν να χάσουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια
Ποια έργα κινδυνεύουν να χάσουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια Εξαιρετικά δύσκολα θα μπορέσουν να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του χρόνου ορισμένα από τα επτά προβληματικά έργα που επιθεώρησε ομάδα ευρωβουλευτών και το Γραφείο Προϋπολογισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, οι ευρωβουλευτές υποστήριξαν πως γνωρίζουν τις συνέπειες της κρίσης ρευστότητας και των κεφαλαιακών ελέγχων.

Ταυτόχρονα, όμως, ζητώντας το αδύνατο, απεύθυναν "έκκληση στην ελληνική κυβέρνηση να συμβάλλει στην ολοκλήρωση των έργων αυτών που χρηματοδοτούνται με ευρωπαϊκά κονδύλια"

Το κλιμάκιο επισκέφθηκε / επιθεώρησε τα εξής έργα:

- την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης (1200 εκατομμύρια ευρώ από κονδύλια της ΕΕ)

- την αποκατάσταση της λίμνης Κάρλα (42 εκατομμύρια ευρώ)

- την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Κεντρικής Ελλάδας (E65) - τμήμα Ξυνιάδα - Τρίκαλα (900 εκατομμύρια ευρώ)

- την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός (930 εκατομμύρια ευρώ)

- το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αττική (35 εκατομμύρια ευρώ)

- το Εθνικό Κτηματολόγιο (28 εκατομμύρια ευρώ)

- Το τεχνολογικό σύστημα για το ελληνικό εθνικό μητρώο (42 εκατομμύρια ευρώ)

Τα περισσότερα από τα συγκεκριμένα έργα παρουσιάζουν μεγάλες καθυστερήσεις και στην ουσία αρκετά εξ' αυτών θα ενταχθούν και στο νέο ΕΣΠΑ 2014 - 2020 ενώ θα έπρεπε να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους.