Οικονομία

Άλλαξε προς το ευκολότερο η διαδικασία για επιδόματα ασθενείας

Άλλαξε προς το ευκολότερο η διαδικασία για επιδόματα ασθενείας Άλλαξε προς το ευκολότερο η διαδικασία για επιδόματα ασθενείας
Άλλαξε προς το ευκολότερο η διαδικασία για επιδόματα ασθενείας Ο Συνήγορος του Πολίτη διερεύνησε καταγγελία ασφαλισμένου στο ΤΑΠΤΓΑΕ (τομέας ασθένειας προσωπικού τραπεζών Πίστεως, Γενικής και Αμέρικαν εξπρές), ως προς την διαδικασία που ακολουθούσε το Ταμείο για την διαδικασία χορήγησης αναρρωτικής άδειας και χορήγηση επιδόματος ασθένειας, η οποία εισήγαγε περιορισμούς στη χρήση δικαιώματος των ασφαλισμένων.

Συγκεκριμένα, η πρακτική του Ταμείου ήταν να απαιτεί την κατάθεση των πρωτότυπων βεβαιώσεων από τον ασθενή, τις πρώτες 3 μέρες από την ασθένειά τους (μέσα στο διάστημα κατά το οποίο ο ασθενής ήταν άρρωστος), με την αυτοπρόσωπη προσέλευση, ή με την προσέλευση συγγενικού προσώπου, κάτι που δεν ήταν εφικτό για τους ασφαλισμένους που είτε δεν διέθεταν συγγενικό πρόσωπο, είτε το συγγενικό τους πρόσωπο αδυνατούσε να τους παρέχει αυτή την υπηρεσία για οποιοδήποτε λόγο.

Για το λόγο αυτό, ο Συνήγορος του Πολίτη απέστειλε της παρατηρήσεις του ως προς το θέμα, και κατόπιν αυτών το Ταμείο άλλαξε την πρακτική του και εξέδωσε νέα ανακοίνωση (νούμερο 217), εφαρμόζοντας πρακτικές πολύ πιο φιλικές για τους ασφαλισμένους. Συγκεκριμένα, αποδέχεται πλέον και φωτοαντίγραφα των ιατρικών βεβαιώσεων, και αποδέχεται τη γνωστοποίηση της ασθένειας μέσω τηλεφώνου και φαξ, κάτι που προφανώς αφαιρεί τα εμπόδια που υπήρχαν προηγουμένως στην αναγγελία της ασθένειας.

Ο Συνήγορος του Πολίτη είναι ικανοποιημένος για την άμεση διευθέτηση του θέματος μετά από την παρέμβασή του και προτρέπει τους πολίτες που είναι ασφαλισμένοι στο ανωτέρω Ταμείο να ενημερώνονται για τη νέα, πιο εύκολη διαδικασία αναρρωτικής άδειας και λήψης παροχής εις χρήμα (επίδομα ασθένειας).