Παιδεία

Με δυσκολία ολοκληρώνουν τις σπουδές τους οι φοιτητές από ειδικές κοινωνικές ομάδες

Με δυσκολία ολοκληρώνουν τις σπουδές τους οι φοιτητές από ειδικές κοινωνικές ομάδες
Χειρότερη ακαδημαϊκή πορεία, συγκριτικά με τους υπόλοιπους φοιτητές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), καταγράφουν οι φοιτητές κοινωνικών ομάδων, που εγγράφονται στις Σχολές και τα Τμήματά του ως ειδικές κατηγορίες, με ειδικές εξετάσεις και ποσοστώσεις.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν τέσσερις στους 10 φοιτητές τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού έχουν δυσκολία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.

Το συμπέρασμα προκύπτει από έκθεση στατιστικής ανάλυσης δεδομένων, που αντλήθηκαν από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) του ΑΠΘ και τα οποία αφορούν τον τρόπο εισαγωγής των φοιτητών σε όλα τα Τμήματα και τις Σχολές του Ιδρύματος, καθώς και την κατηγοριοποίησή τους σε ενεργούς, επί πτυχίω και λιμνάζοντες,

Η έκθεση παρουσιάστηκε σήμερα, σε ημερίδα που διοργάνωσε στο πλαίσιο της "Φοιτητικής Εβδομάδας", το Παρατηρητήριο Φοιτητών Ευαίσθητων Κοινωνικών Ομάδων του ΑΠΘ. Τα ευρήματα παρουσίασαν τα μέλη του Παρατηρητηρίου του ΑΠΘ, καθ. του Τμήματος Πληροφορικής, Ελευθέριος Αγγελής και η αν. Καθηγήτρια του Τμήματος Ψυχολογίας, Ευγενία Γεωργάκα.

Λιμνάζουν 4 στους 10 φοιτητές Ελλήνων του εξωτερικού

Στην έρευνα εξετάστηκαν τα ποσοστά των λιμναζόντων φοιτητών, ως προς τις κατηγορίες τρόπου εισαγωγής. Οι κυριότερες ειδικές κατηγορίες που εξετάστηκαν αφορούν φοιτητές της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, φοιτητές με παθήσεις και αναπηρίες, τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού και αλλοδαπούς.