Παιδεία

Υπουργείο Παιδείας Εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών 2014-15

Υπουργείο Παιδείας Εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών 2014-15
Υπουργείο Παιδείας Εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών 2014-15 Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2014-2015, καλεί τους εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες μεταθέσεων:

α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
β) στα Μουσικά Σχολεία,
γ) στα Καλλιτεχνικά Σχολεία,
δ) στα σχολεία Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,
ε) αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή και
στ) σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ

. Υποβολή
α) Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 03-11-2014 έως 30-11-2014, στις Δ/νσεις Δ.Ε. στην αρμοδιότητα των οποίων υπάγονται τα σχολεία στα οποία ανήκουν οι εκπαιδευτικοί οργανικά ή έχουν τοποθετηθεί προσωρινά. Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
β) Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλουν δήλωση για οριστική τοποθέτηση και για βελτίωση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων, όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ από μετάθεση, απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και για οποιοδήποτε άλλο λόγο.

Σύμφωνα με την παρ. 12 του άρθρου 9 του Ν.3848/2010 όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2α του άρθρου 33 του Ν.4038/2012 και την παρ. 2α του άρθρου 39 του Ν.4115/2013, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται οριστικά κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της ίδιας περιοχής όπως ορίζεται στις οικείες διατάξεις.

2.1.    Τρόπος υποβολής - έντυπα
Όλες οι αιτήσεις μεταθέσεων - πλην των αμοιβαίων - καταχωρίζονται ηλεκτρονικά στο σύστημα μεταθέσεων e-Datacenter.
Τα έντυπα των αιτήσεων μετάθεσης που θα συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί υπάρχουν στη δικτυακή πύλη (portal) του συστήματος ηλεκτρονικής καταχώρισης e-Datacenter, στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (www.minedu.gov.gr) και επισυνάπτονται και στην παρούσα εγκύκλιο.

Για διευκόλυνση τόσο των Δ/νσεων όσο και των ιδίων των εκπαιδευτικών η αίτηση θα συμπληρώνεται και θα υποβάλλεται υπογεγραμμένη από τον εκπαιδευτικό, στο σχολείο που ανήκει οργανικά ή έχει τοποθετηθεί προσωρινά (ώστε να αποστέλλεται υπηρεσιακά στην οργανική του), ή •    στη Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης που ανήκει οργανικά, ή θα αποστέλλεται ταχυδρομικά όπου αναφέρεται παραπάνω (με απόδειξη παραλαβής), ώστε στη συνέχεια να καταχωρισθεί στο σύστημα.

Αποστολή αιτήσεων στην Κ.Υ. του Υπουργείου:
Στη Δ/νση Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης - Τμήμα Γ' της Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα αποσταλούν από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Δ.Ε. μόνο:

Α. Οι αιτήσεις μετάθεσης (η υπογεγραμμένη χειρόγραφη αίτηση και το υπογεγραμμένο αντίγραφο της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησης) των εκπαιδευτικών για τις παρακάτω κατηγορίες με
όλα τα σχετικά απαιτούμενα δικαιολογητικά που τις συνοδεύουν με ξεχωριστό διαβιβαστικό για κάθε κατηγορία:
α) για τα Μουσικά σχολεία
β) για τα Καλλιτεχνικά σχολεία
γ) για τα σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

Β. Υπογεγραμμένα αντίγραφα των ηλεκτρονικά καταχωρισμένων αιτήσεων των γενικών μεταθέσεων μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά, συνοδευόμενα από διαβιβαστικό στο οποίο θα αναφέρονται με λεπτομέρεια οι λόγοι για τους οποίους διαβιβάζονται:
α) οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να ενταχθούν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996, του άρθρου 17 του N. 3402/2005 (ΦΕΚ 258/A'), των παρ. 1, 2 & 3 του άρθρου 6 του Ν. 3454/2006 (ΦΕΚ 75/A'), της παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν.3194/2003 (ΦΕΚ 227/A') (πολύτεκνοι, ασθένειες κ.λ.π.) και του άρθρου 52 του Ν.4115/2013 (ΦΕΚ Α' 24).
Κατά τη διαβίβαση των αιτήσεων για ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, παρακαλούνται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να επισυνάπτουν στο διαβιβαστικό τους έγγραφο τον επισυναπτόμενο στην παρούσα εγκύκλιο πίνακα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΠΡΟΣ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ» συμπληρωμένο, προσέχοντας ιδιαίτερα τη συμπλήρωση της 8ης στήλης «ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)».
β) οι αιτήσεις για τις οποίες πρέπει ν' αποφανθεί αρμοδίως το ΚΥΣΔΕ (π.χ. αμφισβητούμενες περιπτώσεις θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης, προϋποθέσεις υπαγωγής στα κριτήρια μετάθεσης κ.λ.π.).
γ) οι αιτήσεις των συζύγων δικαστικών οι οποίοι ζητούν κατά προτεραιότητα μετάθεση βάσει της παρ. 3 του άρθρου 8 του Ν. 1868/1989 και της παρ. 3 του άρθρου 47 του Ν. 2304/1995.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Οι λοιπές αιτήσεις των γενικών μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά δεν θα αποσταλούν στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά θα διατηρηθούν στο αρχείο των Διευθύνσεων Δ.Ε. για 3 έτη.

Ηλεκτρονική καταχώριση και διόρθωση της ηλεκτρονικής αίτησης
α) Η ηλεκτρονική καταχώριση θα ξεκινήσει μαζί με την ημερομηνία έναρξης κατάθεσης των αιτήσεων, δηλ. από 03-11-2014 μέχρι και 12-12-2014.
β) Στις 15-12-2014 θα γίνει ανακοίνωση των πινάκων από τις αρμόδιες Διευθύνσεις με τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, κλάδο, ειδικότητα και μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολό τους) των αιτουμένων μετάθεση εκπαιδευτικών.
γ) Από 15-12-2014 μέχρι και 31-12-2014 θα υποβάλλονται ενστάσεις και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ τυχόν υποβληθεισών ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους.
δ) Από 16-01-2015 και μετά δεν θα υπάρχει δυνατότητα στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης να διορθώνουν στοιχεία στις καταχωρισμένες αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών. Από την ημερομηνία αυτή και μετά οποιεσδήποτε αλλαγές επιβάλλεται να γίνουν, θα γίνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Εγκύκλιος Πρωτοβάθμιας

Εγκύκλιος Δευτεροβάθμιας