ΑΡΧΕΙΟ

Λύκειο οι αλλαγές με νομοσχέδιο τον Ιούλιο 2013

Λύκειο οι αλλαγές με νομοσχέδιο τον Ιούλιο 2013
Λύκειο οι αλλαγές με νομοσχέδιο τον Ιούλιο 2013 Εντός του Ιουλίου 2013 θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για το λύκειο και το τεχνολογικό λύκειο, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, κατά την τελετή ανάληψης των καθηκόντων των νέων υφυπουργών Παιδείας Κώστα Γκιουλέκα και Συμεών Κεδίκογλου. Ο υπουργός μίλησε για τη σημασία της αξιολόγησης, την οποία χαρακτήρισε «σημαντική τομή» διότι «δεν νοείται εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο χωρίς αξιολόγηση. Αξιολόγηση δομών, διαδικασιών, στελεχών. Παράλληλα, η επαναφορά των πρότυπων σχολείων, με έναν τρόπο αξιοκρατικό, με έναν τρόπο που θα δίνει τη δυνατότητα στους Έλληνες και στις Ελληνίδες να έχουν δημόσια πρότυπα σχολεία, είναι ένας άλλος πολύ σημαντικός θεσμός». Στη συνέχεια ο κ. Αρβανιτόπουλος αναφέρθηκε στο σχέδιο «Αθηνά». «Κάναμε» είπε «ένα μεγάλο βήμα για την αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας με το σχέδιο «Αθηνά» και παράλληλα προσπαθήσαμε, μέσα στη δημοσιονομική κρίση, να πάρουμε μέτρα κοινωνικά, μέτρα τα οποία διευκολύνουν την ελληνική οικογένεια, τους Έλληνες πολίτες. Κατορθώσαμε και αυξήσαμε, σχεδόν διπλασιάσαμε, τους δικαιούχους σίτισης, δώσαμε τη δυνατότητα μεταγραφών, για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα οι ελληνικές οικογένειες, αυξήσαμε -κατά το δυνατόν- τη στέγαση φοιτητών, προσπαθήσαμε με άλλα λόγια να πάρουμε και κοινωνικά μέτρα, παρά την έντονη δημοσιονομική κρίση». Ο υπουργός Παιδείας χαρακτήρισε «σωστή» την απόφαση για την επανασύσταση του υπουργείου Πολιτισμού. «Είναι μία σωστή απόφαση και σε επίπεδο συμβολισμού, αλλά και σε επίπεδο ουσίας, γιατί ο πολιτισμός είναι συνδεδεμένος με την ιστορική διαδρομή αυτού του έθνους» σημείωσε. Ο κ. Αρβανιτόπουλος ευχαρίστησε τον απερχόμενο υφυπουργό Θ. Παπαθεοδώρου, και έκανε λόγο «για άριστη συνεργασία» και δημιουργική διαδρομή, ενώ καλωσόρισε τους νέους υφυπουργούς. Ο κ. Παπαθεοδώρου επισήμανε, μεταξύ άλλων, την προσφορά των εκπαιδευτικών. «Το μέλλον αυτού του υπουργείου είναι οι άνθρωποί του. Συνεργάστηκα με την εκπαιδευτική κοινότητα γιατί θεωρούσα πως ο εκπαιδευτικός δεν είναι ο παραδοσιακός δημόσιος υπάλληλος. Ο εκπαιδευτικός είναι αυτός ο οποίος προσφέρει, και προσφέρει σε μια ειδική αποστολή, που η πολιτεία του έχει εμπιστευτεί. Αυτόν τον εκπαιδευτικό, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει δει αλλαγή στη ζωή του, έχει δει δυσμενείς συνθήκες, αυτόν τον εκπαιδευτικό, ακόμα και όταν διαφωνούμε με επιλογές του, τις συνδικαλιστικές, θα πρέπει να σεβαστούμε τον ρόλο του και να συνεργαστούμε μαζί του» υπογράμμισε.