ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΘΕΣΗΣ Η ΜΗ ΕΝΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΘΕΣΗΣ Η ΜΗ ΕΝΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ
Βεβαίωση κατάθεσης ή μη ενδίκου Βοηθήματος (προσφυγή, αίτηση ακύρωσης, αίτηση αναστολής, παρέμβαση) - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Αρμόδιος φορέας: Διοικητικά Εφετεία Κωδικός υπηρεσίας: 1201 Κόστος: 5 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα) ή 12 € (όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο) Ιστοσελίδα: http://www.ermis.gov.gr Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ 707//Β΄/04.06.2003, ΦΕΚ 25/Α΄/13-2-2012 Περιγραφή Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος. Δικαιολογητικά Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αίτηση ακύρωσης, αίτηση αναστολής, παρέμβαση) (Απαραίτητο έγγραφο) Μεγαρόσημο των 3 ευρώ για την αίτηση Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα και από πληρεξούσιο δικηγόρο. Τ.Π.Δ. 4,70 € Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο. Τ.Σ.Ν. και Κ.Ε.Α.Δ. 2,30 € Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο. Mεγαρόσημo αξίας 2 ευρώ για έκαστο αντίγραφο του προς έκδοση πιστοποιητικού Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα και από πληρεξούσιο δικηγόρο. Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί τη χορήγηση βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αίτηση ακύρωσης, αίτηση αναστολής, παρέμβαση), προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει τη βεβαίωση κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αίτηση ακύρωσης, αίτηση αναστολής, παρέμβαση).