Δημόσιο

Πόσο αυξάνονται οι μισθοί και τα επιδόματα των ένστολων όλη η τροπολογία

Πόσο αυξάνονται οι μισθοί και τα επιδόματα των ένστολων όλη η τροπολογία Πόσο αυξάνονται οι μισθοί και τα επιδόματα των ένστολων όλη η τροπολογία
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί και τα επιδόματα των ένστολων όλη η τροπολογία Στη Βουλή κατατέθηκε από το υπουργείο Οικονομικών η τροπολογία για τις αυξήσεις και την αποκατάσταση των μισθών και των συντάξεων των στρατιωτικών των Ένοπλων Δυνάμεων και του ένστολου προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας και την τακτοποίηση των μισθολογικών και συνταξιοδοτικών εκκρεμοτήτων που αφορούν στους δικαστές, καθώς και την καταβολή των αναδρομικών

Ακολουθεί ολόκληρη η τροπολογία για την αποκατάσταση των μισθών και την αύξηση τους αλλά και τα επιδόματα που θα λαμβάνουν ένστολοι και δικαστικοί μετά την ψήφιση της

Η τροπολογία του υπουργίου Οικονομικών

Η Πολιτεία; συμμορφούμενη προς τις υπ' αριθμ. 2192/2014, 2193/2014, 2194/2014, 2195/2014 και 2196/2014 αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, αφού έλαβε υπόψη την παρούσα δημοσιονομική κατάσταση και τις υποχρεώσεις της χώρας που απορρέουν από το εφαρμοζόμενο Πρόγραμμα Οικονομικής Πολιτικής, προβαίνει σε αναδρομική, από 01.08.2012, αναπροσαρμογή των αποδοχών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, διατηρώντας παράλληλα σε ισχύ τις κείμενες διατάξεις περί χορήγησης μισθολογικών προαγωγών, ήτοι εκείνες του ν. 3986/2011, σε συνδυασμό με τις διατάζεις του ν. 4093/2012. Α) Ως προς τη χορήγηση των αναδρομικών διαφορών αποδοχών και συντάζεων:

Σύμφωνα με την αριθμ. Π-1190/24.09.2014 γνωμοδότηση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) και τη μεθοδολογία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Αρχής (ESA-95), η προβλεφείσα δαπάνη από την αναδρομική ισχύ των ως άνω δικαστικών αποφάσεων, ανεξαρτήτως του χρόνου καταβολής της, δηλαδή του χρόνου διενέργειας των σχετικών ταμειακών πληρωμών, θα επιβαρύνει δημοσιονομικά εξ ολοκλήρου το αποτέλεσμα της Γενικής Κυβέρνησης για το τρέχον οικονομικό έτος 2014. Εξαιτίας αυτής της στατιστικής καταγραφής της ΕΛ.ΣΤΑΤ. αλλά και των δημοσιονομικών περιθωρίων της χώρας, δεν είναι δυνατή η χορήγηση των αναδρομικών διαφορών αποδοχών και συντάξεων ύψους 695,2 εκατ. ευρώ περίπου για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και 134,2 εκατ. ευρώ για τους δικαστικούς λειτουργούς (εκ των οποίων 99,8 εκατ. ευρώ έως 31.12.2013), για το χρονικό διάστημα από 01.08.2012 έως 30.06.2014, σε ολόκληρο, σε σχέση με τα προ της εφαρμογής του ν.4093/2012 (Α' 222) επίπεδα.

Περαιτέρω, η τυχόν πλήρης καταβολή των ως άνω αναδρομικών διαφορών, δηλαδή η, με βάση το ύψος αποδοχών και συντάξεων που ίσχυε κατά την 31.07.2012, προκύπτουσα συνολική δαπάνη ύψους 829,4 εκατ. ευρώ, η οποία αντιστοιχεί περίπου σε ποσοστό 0,5% του Α.Ε.Π. (182.231 εκατ. ευρώ), θα έθετε σε σοβαρό κίνδυνο την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων για το έτος 2014.

Επίσης, για το έτος 2015, έχει εκτιμηθεί ότι οι στόχοι του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής επιτυγχάνονται απολύτως οριακά.

Ως προς την περικοπή των αναδρομικών αποδοχών των δικαστικών λειτουργών στο ήμισυ της διαφοράς αυτών, είναι ευνόητο ότι η περικοπή επιβάλλεται για λόγους ίσης μεταχείρισης αλλά και για προφανείς δημοσιονομικούς λόγους (αναλυτικά κατωτέρω, επί της παραγράφου 7).

Ταυτόχρονα, οι διεθνώς διαμορφούμενες χρηματοδοτικές συνθήκες, σε συνδυασμό με τις υφιστάμενες δυνατότητες της χώρας για πρόσβαση σε διεθνή και εγχώρια κεφάλαια χρηματοδότησης για την κάλυψη των χρηματοδοτικών αναγκών της, επιβάλλουν το σχεδιασμό για την εξοφληση του 50% των αναδρομικών οφειλών από 01.08.2012 έως 30.06.2014 σε βάθος τριετίας, δηλαδή ποσού 414,7 εκατ. ευρώ, αρχής γενομένης από το έτος 2015. Συγκεκριμένα, για το έτος 2015 και καθένα από τα επόμενα οικονομικά έτη, έχει σχεδιαστεί η χορήγηση ποσού ύψους 138,2 εκατ. ευρώ περίπου ετησίως για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Aσφαλείας και τους δικαστικούς λειτουργούς.

Ειδικά για τις διαφορές αποδοχών και συντάξεων για το διάστημα από 01.07.2014 έως 31.12.2014 θα χορηγηθεί ποσό 91,4 εκατ. ευρώ εντός του 2014 για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Αντίστοιχα για τους δικαστικούς λειτουργούς, η καταβολή των αποδοχών πραγματοποιείται ήδη από 01.07.2014 μέσω της αναπροσαρμογής των μισθών και συντάξεων και έως το τέλος του 2014 θα έχει καταβληθεί το ποσό των 34,8 εκατ. Ευρώ.

Β) Ως προς την αναπροσαρμογή των τρεχουσών αποδοχών και συντάξεων:

Λόγω της εκτιμώμενης επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων το έτος 2014, έχει μελετηθεί και εκτιμηθεί ότι τα δημοσιονομικά περιθώρια της χώρας επιτρέπουν τη μερική, αλλά σημαντική, αποκατάσταση των τρεχουσών αποδοχών και συντάξεων των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας σε σχέση με τα προ του Αυγούστου 2012 επίπεδα. Η μερική αποκατάσταση των αποδοχών είναι επιβεβλημένη διότι, από την τυχόν συνολική ετήσια μόνιμη επιβάρυνση που θα προκαλούσε η πλήρης ως ανωτέρω αποκατάσταση ύψους 182,8 εκατ. ευρώ για το 2014 και ύψους 365,6 εκατ. ευρώ περίπου για το 2015 και καθένα από τα επόμενα οικ. έτη - χωρίς να ληφθούν υπόψη οι ακόμα και στο όριο του στατιστικού σφάλματος δημοσιονομικές αβεβαιότητες που πηγάζουν από το σκέλος της επίτευξης των οικονομικών αποτελεσμάτων των υποτομέων της Γενικής Κυβέρνησης - θα ετίθετο σε σοβαρό κίνδυνο ο δημοσιονομικός προγραμματισμός της χώρας τόσο για την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής για το έτος 2015, όσο και των στόχων του Μ.Π.Δ.Σ. (όπως αυτό εγκρίθηκε με το ν. 4263/2014) για τα επόμενα οικονομικά έτη 2016 -2018.

Κατά συνέπεια, θα προέκυπτε ανάγκη για επιβολή μόνιμων ισόποσων επιπρόσθετων δημοσιονομικών μέτρων ίσου ή και μεγαλύτερου ύψους για όλα τα επόμενα οικονομικά έτη, προκειμένου για τη μόνιμη - στα προ του Αυγούστου 2012 επίπεδα - επαναφορά των αποδοχών, τα οποία θα επιβάρυναν την ελληνική κοινωνία και θα έπλητταν τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.

Άλλωστε, αποτελεί πάγια θέση της εφαρμοζόμενης οικονομικής πολιτικής η εξάντληση και η αξιοποίηση των υφιστάμενων και των εκτιμώμενων μελλοντικών δημοσιονομικών περιθωρίων, που οφείλονται στη συνεχώς καταβαλλόμενη δημοσιονομική προσπάθεια, για την επίτευξη βιώσιμων πρωτογενών πλεονασμάτων και διατηρήσιμης οικονομικής μεγέθυνσης και γισ την ταυτόχρονη μείωση των υψηλών συντελεστών φορολόγησης τοον επιχειρήσεων και των νοικοκυριών και τη μείωση της συνολικής επιβάρυνσης της ακίνητης περιουσίας. Προκειμένου κάτι τέτοιο να καταστεί εφικτό, είναι αναγκαία η διατήρηση της υφιστάμενης εισοδηματικής πολιτικής στο Δημόσιο τομέα και η μείωση της φοροδιαφυγής. Ήδη έχουν ληφθεί σημαντικά μέτρα προς την κατεύθυνση αυτή, όπως η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός του σχετικού νομικού πλαισίου, η ενίσχυση ανθρώπινοι πόρων και η υιοθέτηση νέων μεθοδολογικών εργαλείων ελέγχου (έμμεσες τεχνικές ελέγχου, μητρώο καταθέσεων, στοχευμένοι φορολογικοί έλεγχοι και έλεγχοι φορολογουμένων μεγάλου πλούτου κλπ).

Ο σχεδιασμός αυτός κατέστησε εφικτή την πρόσφατη (με τις διατάξεις του ν. 4303/2014) μείωση κατά 30% της Έκτακτης Εισφοράς Αλληλεγγύης, τη μείωση κατά 30% του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης διατηρώντας τα διευρυμένα κριτήρια χορήγησης του επιδόματος θέρμανσης, τη διατήρηση του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ 13% στον τομέα της εστίασης, τη θέσπιση της δυνατότητας ρύθμισης των φορολογικών οφειλών και των οφειλών προς τα ασφαλιστικά ταμεία σε έως και 100 δόσεις (με τις διατάξεις του ν. 4305/2014), τη χορήγηση κοινωνικού μερίσματος (με τις διατάξεις του ν. 4254/2014), αλλά και άλλων μέτρων ανακούφισης των μικρών και μεσαίων εισοδηματικών και επαγγελματικών κατηγοριών. Σε περίπτωση, αντίθετα, επαναφοράς των αποδοχών στα προ του Αυγούστου 2012 επίπεδα, η εφαρμογή των ανωτέρω πολιτικών δεν θα ήταν δυνατή δημοσιονομικά, ανακόπτοντας έτσι τη συνεχιζόμενη αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας.

Τονίζεται ότι, στο πλαίσιο της πολιτικής αυτής, έχουν ληφθεί υπόψη και οι περιορισμοί που τίθενται από το διεθνές χρηματοδοτικό περιβάλλον στο οποίο η χώρα δραστηριοποιείται και εντός του οποίου η ροή χρηματοδότησης δανειακών κεφαλαίων προς τη χώρα είναι αυστηρά καθορισμένη για τα επόμενα οικονομικά έτη. Τυχόν παρέκκλιση από τους στόχους αυτούς, θα μπορούσε να δημιουργήσει, ενώπιον των διεθνών αγορών, αμφιβολίες για την δυνατότητα αποκλιμάκωσης του Δημόσιου Χρέους, σύμφωνα με τους στόχους που έχουν τεθεί στο πλαίσιο του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής.
Με βάση τα παραπάνω, οι επικρατούσες δημοσιονομικές συνθήκες επιτρέπουν την απόδοση του ημίσεως της διαφοράς των αποδοχών τους, σε σχέση με τα προ της εφαρμογής του ν.4093/2012 (Α' 222) επίπεδα. Το γεγονός αυτό, κατατάσσει τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας σε σαφώς ευνοϊκότερη οικονομική θέση, συγκριτικά με το λοιιιό προσωπικό του Δημόσιου Τομέα που αμείβεται σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο του ν.4024/2011 (Α' 226), ενώ, ταυτόχρονα, συμβάλλει στη διατήρηση του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Συγκεκριμένα, οι μέσες σταθμισμένες μηνιαίες μικτές τακτικές αποδοχές για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας θα ανέρχονται πλέον στο ποσό των 1.825 ευρώ περίπου, ενώ οι μέσες σταθμισμένες μηνιαίες μικτές τακτικές αποδοχές για τους αμειβόμενους σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο ανέρχονται στο ποσό των 1.550 ευρώ περίπου (15% μεσοσταθμική διαφορά).

Επισημαίνεται ότι η ποσοστιαία μείωση των μηνιαίων τακτικών αποδοχών της εν λόγω κατηγορίας προσωπικού, κατόπιν εφαρμογής των σχετικών διατάξεων του ν.4093/2012, ανήλθε μεσοσταθμικά σε 6,9% περίπου, ενώ η όμοια μείωση για τις λοιπές κατηγορίες αμειβομένων με ειδικά μισθολόγια ανήλθε μεσοσταθμικά σε 20,5% περίπου.

Ταυτόχρονα, σε αντίθεση με το προσωπικό του Δημοσίου που αμείβεται με το ενιαίο μισθολόγιο, με τις διατάξεις του ιδίου νόμου έπαυσε η αναστολή ισχύος των διατάξεων που αφορούσαν τη μισθολογική ωρίμανση των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, επιβαρύνοντας τον κρατικό προϋπολογισμό με επιπλέον δαπάνη άνω των 50 εκατ. ευρώ ετησίως. Η ιος άνω μισθολογική αποκατάσταση κατέστη δυνατή και λόγω της μεταφοράς της θετικής επίπτωσης της επίτευξης σημαντικού πρωτογενούς πλεονάσματος, πέραν των στόχων του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής, στο ισοζύγιο της Γενικής Κυβέρνησης, το έτος 2013, καθώς και της διαφαινόμενης υπέρβασης των δημοσιονομικών στόχων του τρέχοντος οικ. έτους 2014. Λόγω της καλύτερης από το σχεδιαζόμενο δημοσιονομικής επίδοσης του έτους 2013, κατέστη δυνατή η καταβολή σε 75.428 στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής (δηλαδή στο 50% περίπου των εν ενεργεία στελεχών) εφάπαξ χρηματικής ενίσχυσης, ύψους πεντακοσίων (500) ευρώ (συνολική δαπάνη 36 εκατ. ευρώ περίπου), σύμφωνα με τα οριζόμενα (ττην υποπαράγραφο Α.4. της παραγράφου Α' του Άρθρου Πρώτου του ν.4254/2014 (Α' 85), η οποία μάλιστα δεν θα συμψηφισθεί με τις αναδρομικά αναπροσαρμοζόμενες αποδοχές τους.

Ύστερα από τα παραπάνω, εξαντλούνται τα δημοσιονομικά περιθώρια για τη στήριξη των εν λόγω στελεχών με γνώμονα τη διατήρηση του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας καθώς και γισ την εξασφάλιση υψηλότερων αποδοχών στους δικαστικούς λειτουργούς, αναλογούντων με το λειτούργημά τους.

Οι αναδρομικές διαφορές αποδοχών και συντάξεων που προκύπτουν από την ανωτέρω μισθολογική αναπροσαρμογή, για το χρονικό διάστημα από 01.08.2012 έως 30.06.2014, θα καταβληθούν στους εν ενεργεία και απόστρατους δικαιούχους, κατά κανόνα, σε τριάντα έξι (36) μηνιαίες ισόποσες δόσεις. Η ίδια ρύθμιση θα ισχύσει για λόγους ίσης μεταχείρισης και για την καταβολή των αναδρομικών στους δικαστικούς λειτουργούς.

Ειδικότερα:

Με τις διατάξεις τα) ν παραγράφων 1 και 2 οι αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας αναπροσαρμόζονται αναδρομικά, από 01.08.2012, καταργουμένων των σχετικών διατάξεων του ν.4093/2012. Επίσης, διευκρινίζεται ότι η κατάργηση των προβλεπόμενων στην παράγρας)ο 1 διατάξεων δεν θίγει την επελθούσα από 01.08.2012 παύση ιης αναστολής ισχύος των διατάξεων περί μισθολογικών προαγωγών και επιδόματος χρόνου υπηρεσίας των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων των Σωμάτων Ασφαλείας.

Με τις διατάξεις της παραγράφου 3 προβλέπεται ότι με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας και Αιγαίου θα καθοριστεί ο χρόνος και η διαδικασία καταβολής των αναπροσαρμοσμένων αποδοχών και συντάξεων καθώς και των διαφορών αποδοχών και συντάξεων, οι οποίες προκύπτουν από την αναδρομική εφαρμογή της διάταξης της παραγράφου 1, στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και τα αντίστοιχα των Σωμάτων Ασφαλείας, εν ενεργεία και απόστρατους.

Με τις διατάξεις της παραγράφου 4 διευκρινίζεται ότι η κατά τα ανωτέρω αναδρομική αναπροσαρμογή των αποδοχών των στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας δεν θίγει σε καμία περίπτωση τη χορήγηση της εφάπαξ χρηματικής ενίσχυσης που προβλέπεται από τις διατάξεις της υποπαραγράφου Α.4. της παραγράφου Α' του Άρθρου Πρώτου του ν.4254/2014 (Α' 85).

Με τις διατάξεις της παραγράφου 5 αναπροσαρμόζεται η προσωπική διαφορά της περίπτωσης 2 της Υποπαραγράφου Ε.3 της Παραγράφου Ε' του τρίτου άρθρου του ν.4254/2014 λόγω της αναπροσαρμογής αποδοχών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του άρθρου αυτού.

Με τις διατάξεις της παραγράφου 6 αποτυπώνονται τα ποσά των τακτικών αποδοχών των δικαστικών λειτουργών και των μελών του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, όπως αυτά διαμορφώνονται από 1.8.2012 και εντεύθεν, λόγω κατάργησης, από την εν λόγω ημεροχρονολογία, των διατάξεων των περιπτώσεων 13, 14 και 15 της υποπαραγράφου Γ.1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012, η οποία έχει ήδη επέλθει με τη διάταξη της περ. α' της παραγράφου 1 του άρθρου 181 του ν.4270/2014 (ΑΊ43), που θεσπίσθηκε σε συμμόρφωση προς την υπ' αριθμ. 88/2013 απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου του άρθρου 88 παρ. 2 του Συντάγματος. Επιπροσθέτως, ορίζεται ότι οι διαφορές αποδοχών και συντάξεων των ανωτέρω κατηγοριών λειτουργών που προκύπτουν από τις διατάξεις των περιπτώσεων α' έως και ε' της παραγράφου 1 του ν. 4270/2014, για το χρονικό διάστημα από 1.8.2012 έως και 30.6.2014, θα τους καταβληθούν απομειωμένες κατά το ήμισυ.

Δεδομένης της ανατροπής της εισοδηματικής πολιτικής για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που επήλθε με τις ως άνω αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας καθώς και της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας, καθίσταται αναγκαία η αναπροσαρμογή της εισοδηματικής πολιτικής και για τους δικαστικούς λειτουργούς και τα μέλη του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Με τις διατάξεις της παραγράφου 7 αντικαθίσταται η περίπτωση β' της παραγράφου 1 του άρθρου 181 του ν.4270/2014 και ορίζεται ότι με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρώπίνων Δικαιωμάτων θα καθοριστεί ο χρόνος και η διαδικασία καταβολής των απομειωμένων κατά πενήντα τοις εκατό (50%) διαφορών αποδοχών και συντάξεων, που απορρέουν από την εφαρμογή των διατάξεων των περιπτώσεων α' έως και στ' της παραγράφου 1 του άρθρου 181 του ν.4270/2014, για το χρονικό διάστημα από 1.8.2012 έως 30.6.2014, προς τους δικαστικούς λειτουργούς και τα μέλη του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, εν ενεργεία και συνταξιούχους όλων των βαθμίδων. Η εν λόγω ρύθμιση κρίνεται σκόπιμη αφενός, λόγω της επιτακτικής ανάγκης συγκράτησης του δημοσιονομικού κόστους σε επίπεδα που δε θέτουν σε διακινδύνευση την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2015-2018 (ν. 4263/2014) και αφετέρου, για λόγους ίσης μεταχείρισης με τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Επισημαίνεται ότι οι μέσες μηνιαίες μικτές τακτικές αποδοχές για τους δικαστικούς λειτουργούς και τα μέλη του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ήδη ανέρχονται στο ποσό των 5.000 ευρώ περίπου, δηλαδή είναι κατά πολύ υψηλότερες από τις αντίστοιχες αποδοχές για όλο το λοιπό προσωπικό του Δημόσιου Τομέα, γεγονός που αποδεικνύει ότι η Πολιτεία μεριμνά ώστε όλοι οι μισθοδοτούμενοι από το Δημόσιο Ταμείο να συνεισφέρουν ανάλογα με τις δυνάμεις τους ατην προσπάθεια εξόδου από την οικονομική κρίση, ενώ ταυτόχρονα σέβεται τις ιδιαιτερότητες τους, εξασφαλίζοντας υψηλότερες αποδοχές ανάλογες με το λειιούργημά τους, ύπως προβλέπει το Σύνταγμα της Ελλάδας.

Προτεινόμενη ρύθμιση Αρθρο ....
1. Οι διατάξεις των περιπτώσεων 31, 32 και 33 της υποπαραγράφου Γ.1 της παραγράφου Π του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (Α'222) καταργούνται από τότε που ίσχυσαν. Με τη ρύθμιση του προηγουμένου εδαφίου δεν θίγεται η επελθούσα από 01.08.2012 παύση της αναστολής ισχύος των διατάξεων περί μισθολογικών προαγωγών και επιδόματος χρόνου υπηρεσίας των στελεχών των
Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής.

2. α. Οι παράγραφοι 2 και 3 του άρθρου 50 του ν.3205/2003 (Α' 297) αντικαθίστανται από 1-8-2012, ως εξής :
«2. Οι συντελεστές προσδιορισμού των βασικών μισθών της παραγράφου 1 είναι οι εξής:
Αρχηγός Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (Α/Γ.Ε.ΕΘ.Α.) 2,373
Αρχηγός Γενικού Επιτελείου Στρατού, Ναυτικού, Αεροπορίας (Α/Γ.Ε.Σ., Γ.Ε.Ν., Γ.Ε.Α.), Ελληνικής Αστυνομίας, Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής 2,123
Γενικός Επιθεωρητής Στρατού, Διοικητής 1ης Στρατιάς, Αρχηγός Στόλου και Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας 1,957
Αντιστράτηγος και αντίστοιχοι 1,822
Υποστράτηγος και αντίστοιχοι 1,717
Ταξίαρχος και αντίστοιχοι 1,592
Συνταγματάρχης και αντίστοιχοι 1,377
Αντισυνταγματάρχης και αντίστοιχοι 1,231
Ταγματάρχης και αντίστοιχοι 1,151
Λοχαγός και αντίστοιχοι 1,096
Υπολοχαγός και αντίστοιχοι 1,061
Ανθυπολοχαγός και αντίστοιχοι 1,000
Ανθυπασπιστής και αντίστοιχοι 0,950
Αρχιλοχίας και αντίστοιχοι 0,920
Επιλοχίας και αντίστοιχοι 0,885
Λοχίας και αντίστοιχοι 0,809
Δεκανέας και αντίστοιχοι 0,570
Μόνιμος Στρατιώτης και Αστυφύλακας
που δεν έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές
του υποχρεώσεις 0,320

3. Για τη διαμόρφωση των βασικών μισθών ο μηνιαίος βασικός μισθός του Ανθυπολοχαγού και αντιστοίχων ορίζεται σε οκτακόσια ογδόντα επτά ευρώ (887 ευρώ).».

β. Οι παράγραφοι 3 έως 8α του άρθρου 51 του ν.3205/2003, αντικαθίστανται από 1-8-2012, ως εξής :

«3. Εξομάλυνσης μισθολογικών διαφορών, ποσού εκατόν πέντε ευρώ και ογδόντα έξι λεπτών (105,86 ευρώ) για όλους τους στρατιωτικούς εν γένει.
Για τους έγγαμους χωρίς τέκνα, που αναγνωρίζονται ως προστατευόμενα μέλη της οικογένειας για τον προσδιορισμό του φόρου εισοδήματος, το ανωτέρω ποσό ορίζεται σε εκατόν πενήντα εννέα ευρώ και εξήντα ένα λεπτά (159,61 ευρώ).

Για έγγαμους ή διαζευγμένους ή σε διάσταση ή σε χηρεία ή άγαμους που έχουν τέκνα, που αναγνωρίζονται ως προστατευόμενα μέλη της οικογένειας για τον προσδιορισμό του φόρου εισοδήματος, το ποσό του επιδόματος αυτού ορίζεται σε διακόσια δώδεκα ευρώ και ενενήντα τέσσερα λεπτά (212,94 ευρώ). Στη βάση υπολογισμού των μηνιαίων αποδοχών των μαθητών των παραγωγικών σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και το>ν Εφέδρων και των Δοκίμων Εφέδρων Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, το επίδομα εξομάλυνσης ορίζεται σε εκατόν πέντε ευρώ και ογδόντα έξι λεπτών (105,86 ευρώ).

4. Ειδικής απασχόλησης για την Εθνική Άμυνα, Δημόσια Τάξη και Ασφάλεια: α. Για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ορίζεται, κατά περίπτωση, ως εξής:
ί. Για ανώτατους αξιωματικούς σε διακόσια ενενήντα τέσσερα ευρώ και πέντε λεπτά (294,05 ευρώ) και για λοιπούς αξιωματικούς και ανθυπασπιστές σε εκατόν ογδόντα ευρώ και ογδόντα δύο λεπτά (180,82 ευρώ).

ϋ. Για υπαξιωματικούς και μόνιμους στρατιώτες σε εκατόν τριάντα οκτώ ευρώ και είκοσι τρία (138,23 ευρώ).

β. Για το αστυνομικό προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και για το προσωπικό του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος που ορίζεται κατά περίπτωση ως εξής:

ΐ. Για ανώτατους αξιωματικούς σε διακόσια εξήντα οκτώ ευρώ και επτά λεπτά (268,07 ευρώ) και για λοιπούς αξιωματικούς και ανθυπαστυνύμους ή αντίστοιχους σε εκατόν εξήντα πέντε ευρώ και τριάντα λεπτά (165,30 ευρώ). π. Για υπαξιωματικούς και αστυφύλακες ή αντίστοιχους σε εκατόν είκοσι δύο ευρώ και εβδομήντα δύο λεπτά (122,72 ευρώ).

Από τη χορήγηση του ανωτέρω επιδόματος εξαιρούνται οι τελούντες σε κατάσταση πολεμικής ή μόνιμης διαθεσιμότητας και οι έφεδροι και δόκιμοι έφεδροι αξιωματικοί και οπλίτες θητείας και βραχείας ανακατάταξης (μέχρι τριών ετών).

5. Θέσης υψηλής ή αυξημένης ευθύνης, οριζόμενο κατά βαθμό ως εξής:
α. Για τον Αρχηγό Γ.Ε.ΕΘ.Α. σε εξακόσια είκοσι τέσσερα ευρώ και δεκατρία λεπτά (624,13 ευρώ).
β. Για τους Αρχηγούς Γ.Ε.Σ., Γ.Ε.Ν., Γ.Ε.Α., το Γενικό Επιθεωρητή Στρατού, το Διοικητή της 1'is Στρατιάς, τον Αρχηγό Στόλου και τον Αρχηγό τακτικής Αεροπορίας, καθώς και για τους Αρχηγούς της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος σε τετρακόσια δώδεκα ευρώ και εξήντα δύο λεπτά (412,62 ευρώ).
γ. Για τον Αντιστράτηγο ή αντίστοιχο σε τριακόσια είκοσι ένα ευρώ και δύο λεπτά (321,02 ευρώ).

δ. Για τον Υποστράτηγο ή αντίστοιχο σε διακόσια τριάντα πέντε ευρώ και εβδομήντα πέντε λεπτά (235,75 ευρώ).
ε. Για τον Ταξίαρχο ή αντίστοιχο, σε εκατόν σαράντα εννέα ευρώ και σαράντα εννέα λεπτά (149,49 ευρώ).
στ. Για το Συνταγματάρχη ή αντίστοιχο, με εξαίρεση τους προαγόμενους μισθολογικά στο βαθμό, σε εκατόν επτά ευρώ και ένα λεπτό (107,01 ευρώ).
ζ. Για τον Αντισυνταγματάρχη και Ταγματάρχη ή αντίστοιχους, με εξαίρεση τους μισθολογικά προαγόμενους στους βαθμούς αυτούς, σε σαράντα πέντε ευρώ και τριάντα εννέα λεπτά (45,39 ευρώ).
η. Για τους κατώτερους Αξιωματικούς (Λοχαγούς, Υπολοχαγούς και Ανθυπολοχαγούς ή αντίστοιχους) με εξαίρεση τους μισθολογικά προαγόμενους στους βαθμούς αυτούς, σε τριάντα τρία ευρώ και ογδόντα ένα λεπτά (33,81 ευρώ).
θ. Για Ανθυπασπιστές, Υπαξιωματικούς και Μόνιμους Στρατιώτες, σε είκοσι επτά ευρώ και πενήντα οκτώ λεπτά (27,58 ευρώ).

6. Έξοδα παράστασης τα οποία ορίζονται ως εξής:
α. Για τον Αρχηγό Γ.Ε.ΕΘ.Α. σε τριακόσια ενενήντα ένα ευρώ και πενήντα επτά λεπτά (391,57 ευρώ).
β. Για τους Αρχηγούς Γ.Ε.Σ., Γ.Ε.Ν., Γ.Ε.Α. και τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ., του Λ.Σ. και Π.Σ. σε διακόσια τριάντα εννέα ευρώ και σαράντα επτά λεπτά (239,47 ευρώ).
γ. Για το Γενικό Επιθεωρητή Στρατού, το Διοικητή της Πρώτης Στρατιάς, τον Αρχηγό του Στόλου και τον Αρχηγό της Τακτικής Αεροπορίας σε εκατόν εξήντα δύο ευρώ και ογδόντα τέσσερα λεπτά (162,84 ευρώ).

7. Ευθύνης Διοίκησης Διεύθυνσης ορίζεται ως εξής:
α. Για τους Ανώτατους Αξιωματικούς, με εξαίρεση τους προαγόμενους μισθολογικά, σε εκατόν επτά ευρώ και ένα λεπτό (107,01 ευρώ). β. Για το Συνταγματάρχη ή αντίστοιχο, με εξαίρεση τους προαγόμενους μισθολογικά στο βαθμό, σε ογδόντα πέντε ευρώ και εβδομήντα επτά λεπτά (85,77 ευρώ).
γ. Για τον Αντισυνταγματάρχη και Ταγματάρχη ή αντίστοιχους, με εξαίρεση τους προαγόμενους μισθολογικά στους βαθμούς αυτούς, σε εξήντα τέσσερα ευρώ και δώδεκα λεπτά (64,12 ευρώ).
δ. Για Κατώτερους Αξιωματικούς (Λοχαγούς, Υπολοχαγούς και Ανθυπολοχαγούς ή αντίστοιχους) με εξαίρεση τους μισθολογικά προαγόμενους στους βαθμούς αυτούς, σε σαράντα δύο ευρώ και ογδόντα εννέα λεπτά (42,89 ευρώ).
ε. Για Ανθυπασπιστές, Υπαξιωματικούς και Μόνιμους Στρατιώτες σε είκοσι οκτώ ευρώ (28,00 ευρώ).

8. Αυξημένης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας Μονάδων:
α. Γισ τους Αξιωματικούς και Υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων ορίζεται οε σαράντα πέντε ευρώ και τριάντα εννέα λεπτά (45,39 ευρώ).».

γ. Η παράγραφος 10 του άρθρου 51 του ν.3205/2003, αντικαθίστανται από 1-8¬2012, ως εξής:
«10. Στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, στο αστυνομικό προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και στο ένστολο προσωπικό του Πυροσβεστικού και του

Λιμενικού Σώματος, χορηγείται μηνιαίως επίδομα ειδικών συνθηκών, ποσό ίσο με εξήντα οκτώ ευρώ και σαράντα έξι λεπτά (68,46 ευρώ). Από τη χορήγηση του ανωτέρω επιδόματος εξαιρούνται οι έφεδροι και δόκιμοι έφεδροι αξιωματικοί και οπλίτες θητείας.».
δ. Το ποσό της παραγράφου 2 του άρθρου 2 της αριθμ.8002/32/122-α/6-9-2007 (Β' 1803) κοινής υπουργικής απόφασης και της παραγράφου 3 του άρθρου 2 της αριθμ.2/2381/0022/5-5-2009 (Β'928) όμοιας, διαμορφώνεται, από 1-8-2012, σε δύο ευρώ και εβδομήντα επτά λεπτά (2,77 ευρώ).

Οι αναπροσαρμογές του παρόντος εφαρμόζονται με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του ν.3833/2010 (ΦΕΚ 40/Α).

3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας και Αιγαίου καθορίζεται ο χρόνος και η διαδικασία καταβολής των αναπροσαρμοσμένων αποδοχών και συντάξεων καθώς και της διαφοράς αποδοχών και συντάξεων που απορρέει από τις διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων, για το χρονυχό διάστημα από 1.8.2012 έως και 31.12.2014 προς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνυχής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, εν ενεργεία και απόστρατους.

4. Από την εφαρμογή των διατάξεων των προηγούμενων παραγράφων δεν θίγεται σε καμία περίπτωση η χορήγηση της εφάπαξ χρηματικής ενίσχυσης που προβλέπεται από τις διατάξεις της υποπαραγράφου Α.4. της παραγράφου Α' του Άρθρου Πρώτου του ν.4254/2014 (Α' 85).

5. Η προσωπική διαφορά της περίπτωσης 2 της Υποπαραγράφου Ε.3 της Παραγράφου Ε του άρθρου τρίτου του νόμου 4254/2014 αναπροσαρμόζεται με βάση τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου.

6. Η περίπτωση β' της παραγράφου 1 του άρθρου 181 του ν.4270/2014 (ΑΊ43) αντικαθίσταται και προστίθενται περιπτώσεις γ , δ', ε' και στ' ως εξής:
"β. Οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 29 του ν.3205/2003 (ΦΕΚ 297 Α'), αντυχαθίοτανται, από 1-8-2012, ως εξής :

«1. Ο μηνιαίος βασικός μισθός όλων των βαθμών της ιεραρχίας των δικαστικών λειτουργών του Συμβουλίου της Επικρατείας (Σ.τ.Ε.), των Πολιτικών και Ποινικών Δικαστηρίων, του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Ε.Σ.), των Τακτικών Διοικητικών Δικαστηρίων (Τ.Δ.Δ.) και της Γενικής Επιτροπείας αυτών, καθορίζεται με βάση το βασικό μισθό του βαθμού του Πρωτοδίκη και των αντίστοιχων με αυτόν βαθμών, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με τους παρακάτω συντελεστές και στρογγυλοποιείται στην πλησιέστερη μονάδα ευρώ: α. Πρόεδρος Σ.τ.Ε., Πρόεδρος και Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου (Α.Π.), Πρόεδρος του Ε.Σ., Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ε.Σ., Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των Τ .Δ.Δ. 2,00

β. Αντιπρόεδρος του Σ.τ.Ε., του Α.Π. και του Ε.Σ., Επίτροπος της Επικρατείας του Ε.Σ. και Επίτροπος της Επικρατείας των Τ.Δ.Δ. 1,80

γ. Σύμβουλος της Επικρατείας, Αρεοπαγίτης, Αντεισαγγελέας του Α.Π., Σύμβουλος και Αντεπίτροπος του Ε.Σ., Αντεπίτροπος Επικρατείας των Τ.Δ.Δ., Πρόεδρος και Εισαγγελέας Εφετών και Πρόεδρος Εφετών Διοικητικών Δικαστηρίων 1,60 δ. Πάρεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, Ες)έτης, Αντειοαγγελέσς Εφετών, Πάρεδρος του Ε.Σ. και Εφέτης Διοικητικών Δικαστηρίων 1,40

ε. Πρόεδρος και Εισαγγελέας Πρωτοδικών, Πρόεδρος Πρωτοδικών Διοικητικών Δικαστηρίων και Ειρηνοδίκης Α' Τάξης 1,20

στ. Εισηγητής του Σ.τ.Ε. και του Ε.Σ., Πρωτοδίκης, Αντεισαγγελέας Πρωτοδικών, Πρωτοδίκης Διοικητικών Δικαστηρίων και Ειρηνοδίκης Β" Τάξης 1,00 ζ. Δόκιμος Εισηγητής του Σ.τ.Ε. και του Ε.Σ., Πάρεδρος Πρωτοδικείου, Πάρεδρος Εισαγγελίας, Πάρεδρος Πρωτοδικείου των Διοικητικών Δικαστηρίων και Ειρηνοδίκης Γ' Τάξης 0,80 η. Ειρηνοδίκης Δ" Τάξης 0,72 2. Για τη διαμόρφωση των νέων βασικών μισθών της προηγούμενης παραγράφου ο μηνιαίος βασικός μισθός του Πρωτοδίκη ορίζεται σε δύο χιλιάδες εξήντα επτά ευρώ (2.067 ευρώ).».

"γ. Οι παράγραφοι 3, 5 και 6 του άρθρου 30 του ν.3205/2003, αντικαθίστανται, από 1-8-2012, ως εξής :

«3. Για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των υποθέσεων, καθώς και για την αντιστάθμιση δαπανών στις οποίες υποβάλλονται κατά την άσκηση του λειτουργήματος τους (δημιουργία και ενημέρωση βιβλιοθήκης, οργάνωση γραφείου), οριζόμενο κατά βαθμό ως εξής:

α. Ειρηνοδίκες Γ και Δ" Τάξης, Δόκιμος Εισηγητής του Σ.τ.Ε. και αντίστοιχοι τριακόσια σαράντα τέσσερα ευρώ και οκτώ λεπτά (344,08 ευρώ).

β. Εισηγητής του Σ.τ.Ε. και αντίστοιχοι τετρακόσια ογδόντα επτά ευρώ και ενενήντα επτά λεπτά (487,97 ευρώ).

γ. Πρόεδρος Πρωτοδικών και αντίστοιχοι πεντακόσια εξήντα τρία ευρώ και τέσσερα λεπτά (563,04 ευρώ).

δ. Πάρεδρος του Σ.τ.Ε. και αντίστοιχοι πεντακόσια ενενήντα τέσσερα ευρώ και τριάντα δύο λεπτά (594,32 ευρώ).

ε. Πρόεδρος Εφετών, Σύμβουλος της Επικρατείας και αντίστοιχοι εξακόσια είκοσι πέντε ευρώ και εξήντα λεπτά (625,60 ευρώ).

στ. Αντιπρόεδρος και αντίστοιχοι εξακόσια πενήντα έξι ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτά (656,88 ευρώ).

ζ. Πρόεδρος και αντίστοιχοι εξακόσια ογδόντα οκτώ ευρώ και δεκαέξι λεπτά (688,16 ευρώ).»

«5. Πάγια αποζημίωση, λόγω των ειδικών συνθηκών προσφοράς υπηρεσιών (πολύωρη παραμονή στην έδρα, απασχόληση χωρίς ωράριο εργασίας, κατ" οίκον εργασία, προσφορά υπηρεσιών σε παραμεθόριες και προβληματικές περιοχές), οριζόμενη κατά βαθμό ως εξής:

Για δικαστικούς λειτουργούς από το βαθμό του Προέδρου Πρωτοδικών και αντίστοιχων μέχρι και το βαθμό του Προέδρου Ανωτάτου Δικαστηρίου επτακόσια εξήντα εννέα ευρώ και δώδεκα λεπτά (769,12 ευρώ). Για δικαστικούς λειτουργούς από το βαθμό του Ειρηνοδίκη Δν Τάξης μέχρι και το βαθμό του Εισηγητή του Σ.τ.Ε. και αντίστοιχων εξακόσια σαράντα τέσσερα ευρώ και σαράντα τέσσερα λεπτά (644,44 ευρώ).

6. Αποζημίωση εξόδων παράστασης στους δικαστές που φέρουν βαθμό Προέδρου, Αντιπροέδρου και Συμβούλου Επικρατείας ή αντίστοιχους, οριζόμενη κατά βαθμό ως εξής:

Πρόεδρος Σ.τ.Ε. και αντίστοιχοι διακόσια σαράντα δύο ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτά (242,88 ευρώ).

Αντιπρόεδρος Σ.τ.Ε. και αντίστοιχοι εκατόν εξήντα ένα ευρώ και ενενήντα δύο λεπτά (161,92 ευρώ).

Σύμβουλος Επικρατείας και αντίστοιχοι εκατόν είκοσι ένα ευρώ και σαράντα τέσσερα λεπτά (121,44 ευρώ).

Η αποζημίωση αυτή δεν παρέχεται σε δικαστικούς λειτουργούς που δεν φέρουν τους ανωτέρω βαθμούς, ανεξαρτήτως της τυχόν μισθολογικής εξομοίωσης προς αυτούς.».

"δ. Οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 32 του ν.3205/2003, αντικαθίστανται, από 1-8-2012, ως εξής :

«1. Ο μηνιαίος βασικός μισθός όλων των βαθμών της ιεραρχίας του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους καθορίζεται με βάση το βασικό μισθό του βαθμού του Δικαστικού Αντιπροσώπου, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με τους παρακάτω συντελεστές και στρογγυλοποιείται στην πλησιέστερη μονάδα ευρώ:
α. Πρόεδρος 2,00
β. Αντιπρόεδρος 1,80
γ. Σύμβουλος 1,60
δ. Πάρεδρος 1,40
ε. Δικαστικός Αντιπρόσωπος Α" Τάξεως 1,20
στ. Δικαστικός Αντιπρόσωπος 1,00
ζ. Δόκιμος Δικαστικός Αντιπρόσωπος 0,80.
2. Για τη διαμόρφωση των βασικών μισθών της προηγούμενης παραγράφου ο μηνιαίος βασικός μισθός του Δικαστικού Αντιπροσώπου ορίζεται σε δύο χιλιάδες εξήντα επτά ευρώ (2.067 ευρώ).»

ε. Οι παράγραφοι 3, 5 και 6 του άρθρου 33 του ν.3205/2003, αντικαθίστανται, από 1-8-2012, ως εξής :

«3. Για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των υποστηριζόμενων ενώπιον των δικαστηρίων υποθέσεων του Δημοσίου και Ν.Π.Δ.Δ., καθώς και για την αντιστάθμιση δαπανών στις οποίες υποβάλλονται κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, οριζόμενο κατά βαθμό ως εξής: α. Δόκιμος Δικαστικός Αντιπρόσωπος τριακόσια σαράντα τέσσερα ευρώ και οκτώ λεπτά (344,08 ευρώ)
β. Δικαστικός Αντιπρόσωπος αντίστοιχοι τετρακόσια ογδόντα επτά ευρώ και ενενήντα επτά λεπτά (487,97 ευρώ).
γ. Δικαστικός Αντιπρόσωπος Α" Τάξης πεντακόσια εξήντα τρία ευρώ και τέσσερα λεπτά (563,04 ευρώ).
δ. Πάρεδρος πεντακόσια ενενήντα τέσσερα ευρώ και τριάντα δύο λεπτά (594,32 ευρώ).
ε. Σύμβουλος εξακόσια είκοσι πέντε ευρώ και εξήντα λεπτά (625,60 ευρώ).
στ. Αντιπρόεδρος εξακόσια πενήντα έξι ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτά (656,88
ευρώ).
ζ. Πρόεδρος εξακόσια ογδόντα οκτώ ευρώ και δεκαέξι λεπτά (688,16 ευρώ).» «5. Πάγια αποζημίωση, λόγύ) της πολύωρης παραμονής στα δικαστήρια, της απασχόλησής τους χωρίς ωράριο εργασίας, καθώς και των ειδικών συνθηκών προσφοράς υπηρεσιών σε παραμεθόριες περιοχές, οριζόμενη κατά βαθμό ως εξής:
Δικαστικός Αντιπρόσωπος Α' Τάξης μέχρι Πρόεδρο επτακόσια εξήντα εννέα ευρώ και δώδεκα λεπτά (769,12 ευρώ).
Δόκιμος και Δικαστικός Αντιπρόσωπος εξακόσια σαράντα τέσσερα ευρώ και σαράντα τέσσερα λεπτά (644,44 ευρώ).

6. Αποζημίωση εξόδων παράστασης οριζόμενη κατά βαθμό ως εξής: Πρόεδρος διακόσια σαράντα δύο ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτά (242,88 ευρώ), Αντιπρόεδρος εκατόν εξήντα ένα ευρώ και ενενήντα δύο λεπτά (161,92 ευρώ), Σύμβουλος εκατόν είκοσι ένα ευρώ και σαράντα τέσσερα (121,44 ευρώ).»

στ. Οι διαφορές αποδοχών και συντάξεων που προκύπτουν από τις διατάξεις των περιπτώσεων α' έως και ε' της παρούσας παραγράφου, για το χρονικό διάστημα από 1.8.2012 έως και 30.6.2014, θα καταβληθούν απομειωμένες κατά το ήμισυ.

7. Η υφιστάμενη περίπτωση β' της παραγράφου 1 του άρθρου 181 του ν.4270/2014 αναριθμείται σε περίπτωση ζ' και αντικαθίσταται από τότε που ίσχυσε, ως εξής:

«ζ. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καθορίζεται ο χρόνος και η διαδικασία καταβολής των διαφορών αποδοχών και συντάξεων που απορρέουν από τις διατάξεις των προηγούμενων περιπτώσεων (α' έως και στ'), για το χρονικό διάστημα από 1.8.2012 έως και 30.6.2014, προς τους δικαστικούς λειτουργούς και τα μέλη του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, εν ενεργεία και συνταξιούχους όλων των βαθμίδων.»

Η συζήτηση και ψήφισή της αναμένεται την Τετάρτη, καθώς η τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης, το οποίο εισάγεται αύριο στην Ολομέλεια και ολοκληρώνεται μεθαύριο, Τετάρτη