ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ

Σε Αξιολόγηση του προσωπικού της προχωρά η Εθνική Τράπεζα

Σε Αξιολόγηση του προσωπικού της προχωρά η Εθνική Τράπεζα
Σε Αξιολόγηση του προσωπικού της προχωρά η Εθνική Τράπεζα Η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει ότι «προτίθεται να προβεί σε αποτελεσματικές παρεμβάσεις στο σύστημα εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προσωπικού, με απώτερο σκοπό την αύξηση της συνολικής αποτελεσματικότητας και απόδοσης του προσωπικού.Τα παραπάνω αναφέρονται σε έγγραφο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή μετά από ερώτηση της βουλευτού των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μαρίας Κόλλια Τσαρουχά, σχετική με τη συγχώνευση Εθνικής- Eurobank και τις επιπτώσεις στα εργασιακά δικαιώματα των υπαλλήλων τους. Το έγγραφο αναφέρει επίσης οτι σε κάθε περίπτωση, οι όροι απασχόλησης του προσωπικού του διευρυμένου Ομίλου θα καθορίζονται και θα πληρούν τα προβλεπόμενα στην εκάστοτε εφαρμοστέα νομοθεσία». «Ο νέος διευρυμένος όμιλος ΕΤΕ σκοπεύει να χειριστεί το χρόνο υλοποίησης της διαδικασίας ενοποίησης με τον πλέον ευέλικτο τρόπο, με στόχο να ελαχιστοποιήσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις τυχόν κοινωνικές επιπτώσεις στους υπαλλήλους και των δύο τραπεζών, λαμβάνοντας υπόψη και τις παρούσες δυσχερείς συνθήκες». Στις ανησυχίες που έχει διατυπώσει η βουλευτής για το ενδεχόμενο να απολυθούν 10.000 εργαζόμενοι, η ΕΤΕ δηλώνει ότι κάτι τέτοιο «δεν ευσταθεί», διότι- όπως διευκρινίζει- ο αριθμός των 53.000 εργαζομένων αφορά το άθροισμα του προσωπικού των δύο Ομίλων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Μάλιστα, στο εξωτερικό υπάρχουν χώρες όπου δεν υπάρχει κοινή παρουσία όπως η Τουρκία, η Αλβανία, η Ουκρανία, η FYROM κ.α. ενώ, όπως επισημαίνεται, το σύνολο του προσωπικού των δυο Ομίλων στην Ελλάδα ανέρχεται σε 22.814 εργαζόμενους. Σε ότι αφορά τα λειτουργικά έξοδα, η ΕΤΕ αναφέρει ότι «κύρια πηγή συνεργειών προβλέπεται να είναι ο εξορθολογισμός του δικτύου καταστημάτων και ATMs του νέου ομίλου στην Ελλάδα αλλά και στη Ν.Α. Ευρώπη, όπου υπάρχει αλληλοεπικάλυψη. Δεύτερη σημαντική πηγή συνεργειών προβλέπεται να είναι οι οικονομίες κλίμακας από την ενοποίηση των κεντρικών υπηρεσιών (π.χ. προμήθειες, διαχείριση απαιτήσεων, οικονομικές υπηρεσίες, εσωτερικός έλεγχος κλπ) και πληροφοριακών συστημάτων (απόσυρση παρωχημένων συστημάτων πληροφορικής, μετάβαση στο βέλτιστο σύστημα των δύο τραπεζών)». πηγη:ΑΠΕ