Δημόσιο

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ
Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ Υπερψήφιση επί της αρχής του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των υπεραστικών μεταφορών επιβατών - ταξί - ΟΣΕ

Με στήριξη της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ, υπερψηφίστηκε επί της αρχής στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την απελευθέρωση της αγοράς των υπεραστικών επιβατικών συγκοινωνιών, των ταξί και των σιδηροδρόμων.

Ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ καταψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ οι Ανεξάρτητοι Έλληνες επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν οριστικά στην Ολομέλεια.

Η Χρυσή Αυγή δεν συμμετείχε στη συνεδρίαση, αλλά κατά τη χθεσινή της τοποθέτηση είχε εμφανιστεί αντίθετη σε αρκετές διατάξεις του.

Κατά τη σημερινή ακρόαση των ενδιαφερόμενων φορέων, αποτυπώθηκαν τα αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα στην αγορά των υπεραστικών συγκοινωνιών, με τον πρόεδρο του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Γιώργο Τελώνη, να εκτιμά πως με το νομοσχέδιο διατηρούνται ακόμη συνθήκες που «μας οδηγούν εκ νέου σε ασφυκτικό ολιγοπωλιακό καθεστώς», ενώ ο εκπρόσωπος των λεωφορειούχων Σ. Φάτσιος, κατήγγειλε «τη βεβιασμένη απορρύθμιση ενός μοντέλου που δεν είχε κανένα κόστος στον κρατικό προϋπολογισμό». O εκπρόσωπος των οδηγών Θ. Αμπλάς, τάχθηκε εναντίον του ενδεχόμενου να αυξηθεί το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης των οδηγών στα 69 έτη, ζητώντας να ισχύσει ό,τι και για τους οδηγούς σχολικών (65 έτη) - ζήτησε δε να εκπροσωπηθούν και οι οδηγοί στην Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών, όπως και οι αυτοκινητιστές.