Επιχειρήσεις

Η ΑΒ Βασιλόπουλος σπάει το «άβατο» του Σκλαβενίτη

Η ΑΒ Βασιλόπουλος σπάει το «άβατο» του Σκλαβενίτη
Μετά το άβατο του Αγίου Όρους όπου άνοιξε κατάστημα, τώρα τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλου μπήκαν και στο efood.

To efood μέχρι και σήμερα είχε ως επιλογή σούπερ μάρκετ μόνο τον Σκλαβενίτη. Αυτό πλέον αλλάζει καθώς ένας καταναλωτής μπαίνοντας στην πλατφόρμα και επιλέγοντας «Σούπερ μάρκετ», στις επιλογές έχει προστεθεί και ο ΑΒ Βασιλόπουλος.

Μάλιστα, για delivery μέσω efood η πλατφόρμα χρεώνει 3,5 ευρώ αποστολή και χρειάζεται ελάχιστη παραγγελία 20 ευρώ. Αντίστοιχα για τον Σκλαβενίτη η πλατφόρμα χρεώνει 2,5 ευρώ την υπηρεσία delivery αλλά χρειάζεται παραγγελία του λάχιστον 30 ευρώ. 

Η είσοδος της ΑΒ Βασιλόπουλος στο efood οφείλεται στο κενό που δημιούργησε το λουκέτο στο instashop που σταμάτησε την λειτουργία του πριν από λίγους μήνες. Το Instashop υπενθυμίζεται ειχε συνεργασία με τις αλυσίδες «ΑΒ Βασιλόπουλος», MyMarket, Bazaar, Θανόπουλος.

Υπενθυμίζεται ότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» είχε συνεργασία παλιότερα με την Delivery.gr, όταν η πλατφόρμα ανήκε στον Όμιλο Μούχαλη.