Ελλάδα

15.652 αιτήματα εξυπηρέτησε ο Δήμος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

15.652 αιτήματα εξυπηρέτησε ο Δήμος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης
Η βελτίωση της καθημερινότητας και η άμεση εξυπηρέτηση του δημότη Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης επιτεύχθηκε σε εντυπωσιακό βαθμό με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, καθώς τα 15.652 αιτήματα επιλύθηκαν σε ποσοστό 94%.

Αρωγός στις προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής είναι η καινοτόμος πλατφόρμα Novoville μέσω την οποίας ο δημότης μεταφέρει κάθε αίτημα του στις υπηρεσίες του δήμου άμεσα και γρήγορα από το κινητό του τηλέφωνο. Επιπρόσθετα, η γραμμή του Δημότη «15888» στελεχώθηκε με προσωπικό του δήμου το οποίο καταγράφει καθημερινά και σε 2 βάρδιες τα αιτήματα που καταφτάνουν τηλεφωνικά στο δήμο.

Τα καταγεγραμμένα αιτήματα καθημερινότητας είναι 15.652 και από αυτά τα 14.726 (ποσοστό 94%) έχουν ήδη επιλυθεί. Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν τον Δημοτικό φωτισμό (4.864) και το πράσινο/αποκομιδή κλαδιών κ.τ.λ. (4.965).

Σημειώνεται ότι η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που παράγονται καθημερινά, έδωσαν τη δυνατότητα στις υπηρεσίες του δήμου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους εξοικονομώντας πόρους και προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες προς τους δημότες.

Με την ευκαιρία ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος εκφράζει την ικανοποίησή του για τη δικαίωση των προσπαθειών της δημοτικής Αρχής, καθώς, όπως τονίζει «από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε τη διοίκηση του τόπου μας θέλαμε να κάνουμε ένα δήμο φιλικό προς τον δημότη, ένα δήμο που ακούει, εξυπηρετεί και αντιδρά άμεσα στα αιτήματά του. Τίποτα από αυτά δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τη σκληρή δουλειά των εργαζομένων του Δήμου και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Ευχαριστώ όλους τους δημότες μας που βοήθησαν να κάνουμε το Δήμο μας 15.000 φορές καλύτερο!».

πηγη: ΑΠΕ