Ελλάδα

Ουρές και σήμερα στη ΔΕΗ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Εξυπηρέτηση μέσω facebook και 11770

Photo: eurokinissi Photo: eurokinissi
Αρκετοί πολίτες βρίσκονται και σήμερα για να εξυπηρετηθούν στα κεντρικά της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου στη Θεσσαλονίκη, ωστόσο η κατάσταση δεν θυμίζει καθόλου τις εικόνες της Δευτέρας, οπότε πάνω από 490 άτομα περίμεναν σε συνθήκες συνωστισμού για να εξυπηρετηθούν.

Σήμερα οι καταναλωτές που έχουν πάει στη ΔΕΗ για να εξυπηρετηθούν είναι πολύ λιγότεροι, έχουν χωριστεί στα δυο με βάση αν θέλουν να πληρώσουν το λογαριασμό τους ή να κάνουν κάποια άλλη αλλαγή στο συμβόλαιό τους ενώ οι αποστάσεις τηρούνται σε γενικές γραμμές.

Από νωρίς βρίσκονται στο σημείο άνδρες της αστυνομίας για να επιτηρήσουν την τήρηση των αποστάσεων.

Μεγαλύτερη η ουρά στη ΔΕΗ Θεσσαλονίκης στα δικαστήρια. Ο πρώτος πελάτης έφτασε για να πιάσει σειρά στις 4.45 τα ξημερώματα.

Καταναλωτής δήλωσε στον ΣΚΑΪ ότι έχει βρίσκεται από τις 5.30 στη ΔΕΗ και έχει το νούμερο οκτώ.

Κατήγγειλε επίσης ότι στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης της ΔΕΗ οι καταναλωτές μπορεί να βρίσκονται στην αναμονή έως και μισή ώρα και χαρακτήρισε «παραμύθια της Χαλιμάς», ότι υπάλληλοι της ΔΕΗ καλούν πίσω τους καταναλωτές για να μην περιμένουν.

Νέες δυνατότητες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770, εξυπηρέτηση και μέσω Facebook

Η ΔΕΗ προτρέπει τους καταναλωτές της, προκειμένου να αποφύγουν τον όποιο συνωστισμό, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μέσα από το site της ΔΕΗ www.dei.gr και από το τηλεφωνικό κέντρο 11770, του οποίου το ωράριο έχει αυξηθεί και πλέον καλύπτει όλο σχεδόν το εύρος συναλλαγών (πληρωμές, νέα συμβόλαια, αλλαγή στοιχείων, διακανονισμοί κλπ).

Μάλιστα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΔΕΗ έχει ξεκινήσει την επικοινωνία με τους μεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους προκειμένου να πετύχει τη μείωση των χρεώσεων στους συνδρομητές τους, οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο 11770.

Ήδη, έχει συμφωνήσει με τη Wind, η οποία προχώρησε τα τελευταία 24ωρα σε μείωση της χρέωσης κατά 47% για τις κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο προς το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770.

Η ΔΕΗ συνεχίζει να ενισχύει τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης με κάθε τρόπο και ήδη τις τελευταίες ημέρες εξυπηρετεί τους πελάτες της και μέσα από τη σελίδα της στο Facebook απαντώντας σε αιτήματα και μηνύματα.

Η εταιρεία θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν ώστε να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της με τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο και είμαστε βέβαιοι ότι με τη συνεργασία όλων θα ανταπεξέλθουμε στις ιδιαίτερες ανάγκες της περιόδου που ζούμε.