Ελλάδα

Μεγάλος Περίπατος στην Αθήνα: Ούτε σήμερα δεν πήγε περίπατο η ταλαιπωρία των οδηγών

photo: Eurokinissi photo: Eurokinissi
Μεγάλος Περίπατος ταλαιπωρίας για τους οδηγούς. Μεγάλες καθυστερήσεις σημειώνονται και σήμερα στην κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της πρωτεύουσας, λόγω των έργων για τη δημιουργία του «Μεγάλου Περιπάτου».

Αρκετοί ήταν σήμερα οι οδηγοί που απέφυγαν να κινηθούν στην Πανεπιστημίου, μετά τις χθεσινές εικόνες με τις ουρές χιλιομέτρων. Κάτι που όμως οδήγησε σε αυξημένη κίνηση και στους γύρω δρόμους.

Την ίδια ώρα, η σημερινή πορεία διαμαρτυρίας της ΠΟΕΔΗΝ, επιδείνωσε τα όποια προβλήματα.

Πώς θα αποφύγετε το μποτιλιάρισμα

Με ανακοίνωσή του, ο Δήμος Αθηναίων αναφέρει ποιοι είναι οι στόχοι και τι αλλάζει, ενώ ζητά από τους πολίτες να δείξουν υπομονή, δίνοντας και οδηγίες για το πώς να αποφύγετε την Πανεπιστημίου αναλόγως το πού πάτε και από πού ξεκινήσατε.

«Η πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου, επιτρέπει στην επιστημονική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατήρτισε την συνολική μελέτη, να καταγράφει και να αξιολογεί καθημερινά όλες τις διαστάσεις του έργου και τις δυνατότητες που δίνει στην πόλη να αποκτήσει την ισορροπία μετακίνησης μεταξύ πεζών, ποδηλατών, οδηγών και επιβατών.

Ήδη, οι πιλοτικές παρεμβάσεις του Μεγάλου Περιπάτου στην Βασιλίσσης Όλγας, αντιμετωπίστηκαν θετικά από εκατοντάδες πολίτες που βρέθηκαν στην περιοχή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Για την πρώτη ημέρα της πιλοτικής εφαρμογής των ρυθμίσεων στην οδό Πανεπιστημίου, που αποτελεί μια πολύ πιο κεντρική αρτηρία στο κέντρο της πόλης, οι συγκοινωνιολόγοι του ΕΜΠ, αξιολογούν τα δεδομένα και θα συνεχίσουν να το κάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ο Μεγάλος Περίπατος ξεκίνησε για να απελευθερώσει και να αποδώσει στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας ελεύθερο χώρο. Χώρο που θα αλλάξει την καθημερινότητα, θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα διασφαλίζει το δικαίωμα μετακίνησης για όλους, όπως γίνεται στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Για πρώτη φορά στην Αθήνα, μία τόσο μεγάλης κλίμακας αστική παρέμβαση, υλοποιείται σταδιακά, με την πιλοτική εφαρμογή της, για να τη βιώσουμε όλοι και να παρακολουθήσουμε όλοι την εξέλιξή της βήμα προς βήμα. Ζητούμε την υπομονή και την κατανόηση των διερχομένων οδηγών, σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια».

Οι εναλλακτικές που προτείνει ο Δήμος Αθηναίων όσο ο «μεγάλος περίπατος» φέρνει περιορισμούς

Για τη διευκόλυνση των οδηγών προτείνονται οι εξής εναλλακτικές διαδρομές:

1. Από Νότια Προάστια:

προς Ομόνοια

Χαμοστέρνας– Πειραιώς

προς Παγκράτι– Αμπελόκηπους

α) Συγγρού – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου

β) Συγγρού – Πετμεζά – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου

προς Πλάκα

Αμαλίας (άνοδος) – Βασ. Γεωργίου – Φιλελλήνων – Αμαλίας (κάθοδος) (Όπως μέχρι σήμερα)

2. Από Νότια Προάστια μέσω Βουλιαγμένης:

α) Διάκου – Αμαλίας (όπως μέχρι σήμερα)

β) Αρδητού – Βασ. Κωνσταντίνου – Πλατεία Σκουζέ – Ρηγίλλης – Βασ.Σοφίας (όπως μέχρι σήμερα)

3. Από Βόρεια προς Κέντρο

α) μέσω Λ.Αλεξάνδρας – Πατησίων

β) μέσω Βασ.Σοφίας – Σόλωνος

γ) μέσω Λ. Αλεξάνδρας – Ιπποκράτους

4. Από Βόρεια προς Νότια
Βασ.Κωνσταντίνου – Αρδητού – Καλλιρόης – Συγγρού (όπως μέχρι σήμερα)

5. Από Σύνταγμα προς Παγκράτι

α) Φιλελλήνων Σουρή – Αμαλίας – Σύνταγμα – Βασ.Σοφίας- Ριζάρη

β) Αμαλίας –Διάκου – Βουλιαγμένης- Φιλολάου (ή Α Νεκροταφείο).