Ελλάδα

Λιγότερο «παραπονιάρηδες» οι Θεσσαλονικείς το 2020

photo: Eurokinissi photo: Eurokinissi
Λιγότερο «παραπονιάρηδες» ήταν οι Θεσσαλονικείς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία της εφαρμογής του δήμου «Βελτιώνω την Πόλη μου».

Συνήθως η εφαρμογή κατακλύζεται από φωτογραφίες και τηλεφωνικές καταγγελίες. Ωστόσο, κατά τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους, υποβλήθηκαν συνολικά 5.064 αιτήματα, ενώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019 τα παράπονα «άγγιξαν» τις 7.000 και το δεύτερο μισό του προηγούμενου έτους έφτασαν τις 9.000.

Η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης επιθυμεί να βάλει όσο το δυνατόν περισσότερους δημότες στο συγκεκριμένο «παιχνίδι» εντοπισμού των προβλημάτων, με τον αντιδήμαρχο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Γιώργο Αβαρλή, να τονίζει στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM» πως «επιθυμία μας είναι να συμμετέχουν ακόμη περισσότεροι πολίτες, ώστε να γνωρίζουμε τα προβλήματα σε όλες τις γειτονιές. Τα αιτήματα καταγράφονται και λύνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα, από δύο ημέρες έως και μία εβδομάδα. Παράλληλα, η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει ενσωματωθεί στο τμήμα διαφάνειας και όλα ελέγχονται».

Πάντως, κάποιοι πολίτες είναι ιδιαίτερα «ενεργοί» στη συγκεκριμένη εφαρμογή και τη χρησιμοποιούν κατά κόρον. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το δεύτερο μισό του 2019, τρεις χρήστες πραγματοποίησαν 466 καταχωρήσεις, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2020 μόλις δύο δημότες -και παρά την πανδημία- προχώρησαν στην καταγραφή 432 προβλημάτων. «Αναγνωρίζω την προσπάθεια να βελτιωθούν τα κακώς κείμενα στην πόλη κι ας υπάρχει και το στοιχείο της υπερβολής. Δύο άτομα έκαναν 432 αιτήματα, ωστόσο αυτό που επιθυμούμε εμείς ως δήμος είναι να συμμετέχουν ακόμη περισσότεροι πολίτες. Να είναι πολλοί οι χρήστες της εφαρμογής, με μεμονωμένες παρατηρήσεις για να έχουμε πλήρη εικόνα της πόλης», πρόσθεσε ο κ. Αβαρλής, συμπληρώνοντας πως τα περισσότερα αιτήματα αφορούν το κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου» ξεκίνησε από τα μέσα του 2015 και έως σήμερα έχουν καταγραφεί πάνω από 63.000 καταχωρήσεις, εκ των οποίων οι 18.303 έγιναν μέσω του διαδικτύου και οι υπόλοιπες 45.121 μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του δήμου Θεσσαλονίκης. Οι υπηρεσίες που αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση της πλειονότητας των εισερχόμενων αιτημάτων είναι η Διεύθυνση Ανακύκλωσης και Απορριμμάτων, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος, η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, ενώ ακολουθούν Κατασκευών, Δημοτικών Προσόδων και Δημοτική Αστυνομία.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ