Ελλάδα

Σύγκρουση πλοίων: Κλίση και εισροή υδάτων στο Καλλιστώ - Δύο τραυματίες - Συγκλονιστικές εικόνες

Σύγκρουση πλοίων: Κλίση και εισροή υδάτων στο Καλλιστώ - Δύο τραυματίες - Συγκλονιστικές εικόνες
Το εμπορικό πλοίο έπεσε πάνω στο ναρκοθηρευτικό πλοίο “Καλυψώ” του Πολεμικού Ναυτικού, έξω από τη Σαλαμίνα. Οι πρώτες πληροφορίες για τη σύγκρουση.

Ξεκίνησε πριν από λίγο η ρυμούλκηση του ναρκοθηρευτικού «Καλλιστώ», στο οποίο σημειώθηκε ελεγχόμενη εισροή υδάτων μετά τη σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο MAERSK LAUNCESTON που μετέφερε κοντέινερ έξω από το λιμάνι του Πειραιά.

Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά δύο άτομα του πολεμικού πλοίου, που μετέφερε συνολικά 27 άτομα, τα οποία διακομίστηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο.

viber image 2020 10 27 09 37 39

Το «Καλλιστώ» έχει πάρει κλίση λόγω της εισροής υδάτων, ωστόσο η κατάστασή του είναι πλέον σταθερή και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας.

Στο φορτηγό πλοίο MAERSK LAUNCESTON έχει απαγορευθεί ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών.

Την ίδια ώρα ο ΣΚΑΙ προέβαλε μια συγκλονιστική φωτογραφία από το Καλλιστώ, όπου διακρίνεται καθαρά η κομμένη του πρύμνη, την ώρα που το πλοίο έχει πάρει μεγάλη κλίση.

kallistozimia

Η ανακοίνωση του ΓΕΝ

Το Πολεμικό Ναυτικό έχει αναλάβει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την αντιμετώπιση του περιστατικού της πρόσκρουσης εμπορικού πλοίου με το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού που σημειώθηκε περί τις 07:30 σήμερα το πρωί στον Σαρωνικό κόλπο, όπως ανακοινώθηκε από το Γραφείο Τύπου του ΓΕΝ.

Το πλοίο «Καλλιστώ» – το οποίο συγκρούστηκε με το εμπορικό πλοίο έξω από τη Σαλαμίνα- αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τύπου HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν από τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Είναι κατασκευασμένο από Πλαστικό Ενισχυμένο με υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.

Το «Καλλιστώ» καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη από το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEY και χαρακτηριστικά Μ – 40.

Στις 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας και από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).