Ελλάδα

Το απόλυτο χάος στα κούριερ: Λάθος παραλαβές, καθυστερήσεις και «χτύπησα και δεν σας βρήκα»

eurokinissi eurokinissi
Λάθος παραλαβές, καθυστερήσεις παραδόσεων και δέματα που δεν φτάνουν ποτέ στον παραλήπτη τους παρότι έχει πληρωμένη παράδοση χαρακτηρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στα κούριερ.

Η γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ) λαμβάνει καθημερινά πληθώρα καταγγελιών από κόσμο που έχει πλέον απηυδήσει.

Το πρωτο και το κυριότερο χαρακτηριστικό είναι ότι έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι καταγγελίες σχετικά με τις λάθος παραλαβές. Άλλα προϊόντα παραγγέλνει ο κόσμος και άλλα έχουν μέσα στο δέμα με αποτέλεσμα να επιστρέφεται το δέμα αυθημερόν στα κούριερ και ενώ από την εταιρία είναι υποχρεωμένοι να τους επιστρέψουν άμεσα τα χρήματα τους ταλαιπωρούν λέγοντας τους ότι δεν ξέρουν, ή ελάτε αύριο. «Αυτό είναι παράνομο και καταχρηστικό» σχολιάζει μεταξύ άλλων στο Dnews, ο πρόδερος του ΙΝΚΑ κ. Γιώργος Λεχουρίτης.

«Παίρνουν τηλέφωνο και λένε ότι δήθεν πέρασαν αλλά δεν άφησαν σημείωμα και να πάει ο κόσμος να το πάρει από τα γραφεία. Και αυτό είναι παράνομο διότι έχει πληρώσει ο πελάτης για παράδοση στην κατοικία. Εμείς έχουμε κάνει σχετική αναφορά με στην εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομίων, να ελέγξει αυτά τα καταγγελλόμενα, να μην είναι η εθνική επιτροπή διακομιστείς καταγγελιών, αλλά να παρέμβει επί της ουσίας για να λυθούν αυτά τα προβλήματα».

Όλο αυτό το πρόβλημα φυσικά δημιουργείται γιατί το προσωπικό είναι ελάχιστο, σημειώνει ο κ. Λεχουρίτης και συνεχίζει «με αποτέλεσμα να σου λένε έλα εσύ από το μαγαζί και όχι να έρθει ο διανομέας που έχεις πληρώσει. Και πέραν αυτών, η αποστολή είναι πανάκριβη. Δεν είναι δυνατόν να στέλνεις ένα φάκελο 6 ή 8 ευρώ. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος».

Αξίζει να σημειωθεί πως αν κάποιος παραλάβει ένα δέμα σήμερα και διαπιστώσει ότι δεν είναι αυτό που έχει παραγγείλει το επιστρέφει αμέσως στα κούριερ και εφόσον είναι με αντικαταβολή και παίρνει εξολοκλήρου τα χρήματα του πίσω.

Αδιανόητη είναι ταλαιπωρία για όσους είχαν την ατυχία να αντιμετωπίσουν μία αντίστοιχη περίπτωση. Ο κ. Νίκος αναφέρει στο Dnews ότι προσπαθούσε βρει μία λύση για τουλάχιστον έναν μήνα.

«Είχα παραγγείλει δύο ζευγάρια αθλητικά παπούτσια πολύς καλής ποιότητας. Μου το έφεραν σπίτι αφού καθυστέρησαν τουλάχιστον έξι ημέρες. Με πήραν τηλέφωνο την ημέρα παράδοσης μου είπαν ότι πέρασαν και ότι δεν ήμουν σπίτι. Ψέματα φυσικά. Τελικά αφού τσακώθηκα, μου τα έφεραν σπίτι. Πλήρωσα με αντικαταβολή. Ανέβηκα σπίτι άνοιξα το δέμα και είχε μέσα λάθος παπούτσια. Για να πάρω πίσω τα χρήματα μαρτύρησα. Πήγαινα στα γραφεία και μου έλεγαν ελάτε, αύριο. Έπρεπε να περάσουν δέκα ημέρες να τσακωθώ πάλι για να πάρω πίσω τα χρήματα», καταλήγει.