Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν αύξηση των κρατήσεων από Ρώσους τουρίστες σε ελληνικούς προορισμούς και αυτό σημαίνει ότι υπάρχει αποκατάσταση του τουριστικού ρεύματος από τη Ρωσία προς την Ελλάδα, είπε ο κ. Σόκολοφ και σημείωσε πως είναι θετικό το γεγονός ότι παρ΄όλη τη μείωση της αξίας του διμερούς εμπορίου, λόγω της οικονομικής κρίσης και των κυρώσεων, ο φυσικός όγκος των εμπορικών συναλλαγών Ελλάδας-Ρωσίας παραμένει σταθερός και σε κάποιους τομείς μάλιστα αυξάνεται.
Επισήμανε ότι η εταιρεία Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχει καταθέσει το ενδιαφέρον της για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco και τώρα γίνεται η εκτίμηση της αποτελεσματικότητας της επένδυσης πριν από τη φάση του διαγωνισμού.
Σε ό,τι αφορά τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) τόνισε πως η ρωσική πλευρά περιμένει να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα και τότε θα πει αν ενδιαφέρεται η όχι, ενώ παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον η επένδυση αν είναι δυνατό να συνδυαστεί με τη συμμετοχή στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco, επειδή πρόκειται για ένα πακέτο εφοδιαστικής αλυσίδας.
Γι αυτόν τον λόγο, ο κ. Σόκολοφ θα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις του ΟΛΘ και θα έχει συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη.
Ο κ. Μάρδας από την πλευρά του είπε ότι στην Ενδιάμεση Σύνοδο της Μεικτής Διϋπουργικής Επιτροπής γίνεται η επισκόπηση των στόχων που τέθηκαν στην 9η Σύνοδο στο Σότσι, για να δουν τι έχει ολοκληρωθεί, τι βρίσκεται σε διαδικασία ολοκλήρωσης και αν υπάρχουν προς επίλυση κάποια προβλήματα οικονομικής φύσης.