Οικονομία

Αυξήθηκαν τα έσοδα της Delhaize το δεύτερο τρίμηνο

Αυξήθηκαν τα έσοδα της Delhaize το δεύτερο τρίμηνο Αυξήθηκαν τα έσοδα της Delhaize το δεύτερο τρίμηνο
Με αύξηση των εσόδων της κατά 2,8% έκλεισε για τον όμιλο Delhaize, τον μητρικό όμιλο της ΑΒ Βασιλόπουλος, το δεύτερο τρίμηνο του 2016, ενώ το πρώτο εξάμηνο έκλεισε με αύξηση 4,2%. Σύμφωνα με την «Καθημερινή» στην Ελλάδα, παρά την κρίση και την υποχώρηση του τζίρου που παρατηρείται συνολικά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ από τις αρχές του χρόνου, η εταιρεία σημείωσε για ένα ακόμη τρίμηνο ικανοποιητικές επιδόσεις, αν και αναγκάστηκε να μειώσει το περιθώριο κέρδους της εξαιτίας των εκτεταμένων προσφορών και προωθητικών ενεργειών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η Delhaize στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου εντάσσεται η δραστηριότητα της Ελλάδας, της Σερβίας και της Ρουμανίας, ο ολλανδοβελγικός πλέον όμιλος (μετά τη συγχώνευση με την ολλανδική Ahold) είχε έσοδα 939 εκατ. ευρώ κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2016, αυξημένα κατά 13,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Η αύξηση αυτή προήλθε από την ενίσχυση των πωλήσεων σε όλη την εξεταζόμενη περιοχή και ειδικά στη Ρουμανία και στην Ελλάδα.

Τα λειτουργικά κέρδη στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης διαμορφώθηκαν σε 47 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 26,9% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2015. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 5% από 4,5% το 2015.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 τα έσοδα στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 14,9% σε 1,83 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 83 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015 κατά 51,3%.