Ειδικότερα, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η Delhaize στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου εντάσσεται η δραστηριότητα της Ελλάδας, της Σερβίας και της Ρουμανίας, ο ολλανδοβελγικός πλέον όμιλος (μετά τη συγχώνευση με την ολλανδική Ahold) είχε έσοδα 939 εκατ. ευρώ κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2016, αυξημένα κατά 13,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Η αύξηση αυτή προήλθε από την ενίσχυση των πωλήσεων σε όλη την εξεταζόμενη περιοχή και ειδικά στη Ρουμανία και στην Ελλάδα.
Τα λειτουργικά κέρδη στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης διαμορφώθηκαν σε 47 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 26,9% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2015. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 5% από 4,5% το 2015.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 τα έσοδα στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 14,9% σε 1,83 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 83 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015 κατά 51,3%.