Οικονομία

9 θέσεις εργασίας στο Δήμο Δάφνης Υμηττού

9 θέσεις εργασίας στο Δήμο Δάφνης Υμηττού
9 θέσεις εργασίας στο Δήμο Δάφνης Υμηττού Ο Δήμος Δάφνης Υμηττού ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου έως δύο (2) μήνες, συνολικά εννέα (9) ατόμων για την κάλυψη κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών του «Οργανισμού Κοινωνικής Πολιτικής Δάφνης - Υμηττού», που εδρεύει στον Υμηττό

Ο Δήμος Δάφνης Υμηττού ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου έως δύο (2) μήνες, συνολικά εννέα (9) ατόμων για την κάλυψη κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών του «Οργανισμού Κοινωνικής Πολιτικής Δάφνης - Υμηττού», που εδρεύει στον Υμηττό και συγκεκριμένα τους εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης)

Κωδικός θέσης

Υπηρεσία

Έδρα υπηρεσίας

Ειδικότητα

Διάρκεια σύμβασης

Αριθμός ατόμων

110

Οργανισμός Κοινωνικής Πολιτικής Δάφνης -Υμηττού

Υμηττός

ΠΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Έως 2μήνες από την υπογραφή της σύμβασης

3

111

Οργανισμός Κοινωνικής Πολιτικής Δάφνης -Υμηττού

Υμηττός

ΤΕ9

Βρεφονητποκόμων

Έως 2μήνες από την υπογραφή της σύμβασης

2

112

Οργανισμός Κοινωνικής Πολιτικής Δάφνης -Υμηττού

Υμηττός

ΥΕ16 Προσωπικό Καθαριότητας

Έως 2μήνες από την υπογραφή της σύμβασης

4

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους οφείλουν να προσκομίσουν, νομίμως επικυρωμένα, όλα τα απαιτούμενα από την παρούσα ανακοίνωση δικαιολογητικά: Α) Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
Β) Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του τίτλου σπουδών τους, στο οποίο να αναγράφετε ο βαθμός. Σε περίπτωση πτυχίου ή τίτλου σπουδών της αλλοδαπής επίσημη μετάφραση αυτού.
Γ) Πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (όχι παλαιότερο των δυο μηνών) στο οποίο να φαίνεται ο αριθμός των ανήλικων τέκνων.
Δ) Πρόσφατη βεβαίωση Ο.Α.Ε.Δ. για την απόδειξη του χρόνου ανεργίας (όχι παλαιότερη των πέντε ημερών από την ημερομηνία έναρξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων).
Ε) Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 που δηλώνει ότι δεν έχει κώλυμα πρόσληψης λόγω παράτασης ή συνάψεως νέας σύμβασης με το Ν.Π.Δ.Δ. και δεν υπερβαίνει τους οκτώ (8) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών. Ο υπολογισμός του δωδεκάμηνου γίνεται με αφετηρία το τέλος της νέας απασχόλησης, για την οποία ο υπάλληλος πρόκειται να προσληφθεί και προς τα πίσω, καθώς και τα κωλύματα των άρθρων 5 και 6 του π.δ.164/2004. ΣΤ) Δικαιολογητικά απόδειξής εμπειρίας .
Ζ) Δικαιολογητικά για απόδειξη πολυτεκνίας ή μονογονεικής οικογένειας εάν υπάρχουν.

Υποβολή αιτήσεων συμμέτοχης
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 3 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο (όχι ταχυδρομικά), στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Δάφνης - Υμηττού, Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου 1, Τ.Κ.17237 Υμηττός. Αρμόδια για την παραλαβή είναι η υπάλληλος κ Ελένη Πατήθρα, κατά τις εργάσιμες μέρες και από ώρα 09:00 έως 13:00, (τηλ. επικοινωνίας: 2132037869).


Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΠΕ ή ΤΕ ή ΥΕ). Η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των αιτήσεων και αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία.


Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Δάφνης - Υμηττού.
Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση, β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Έντυπα αιτήσεων -> Διαγωνισμών Φορέων -> Εποχικού (ΣΟΧ).