Οικονομία

«Μπόνους» για τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ στην εξυπηρέτηση μέσω 1555

«Μπόνους» για τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ στην εξυπηρέτηση μέσω 1555
Κάλεσμα να εργαστούν στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 με bonus απηύθυνε ο Διοικητής του ΕΦΚΑ προς εργαζόμενους του φορέα

Κάλεσμα στους εργαζόμενους του ΕΦΚΑ απηύθυνε ο διοικητής του φορέα, Παναγιώτης Δουφεξής, προκειμένου να συμμετάσχουν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά του 1555.

Ειδικότερα τους ζητά να υποβάλουν την αίτηση μέχρι τις 30/11/2021 για να απασχοληθούν στο τμήμα εξυπηρέτησης του τηλεφωνικού κέντρου 1555, σημειώνοντας οτι έχουν θεσπιστεί κίνητρα-bonus για τους εργαζόμενους που απασχολούνται στο Τμήμα Eξυπηρέτησης του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων.

Όπως αναφέρει στην επιστολή του ο διοικητής του ΕΦΚΑ ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 τέθηκε σε πλήρη λειτουργία και αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ. Καλύπτει το σύνολο των αναγκών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του e-ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ.

Παράλληλα σημειώνει ότι ο στρατηγικός στόχος, για το 2022, είναι αρκετές από τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέψεις στα υποκαταστήματα θα μειωθεί σημαντικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και βελτιώνοντας παράλληλα και την καθημερινότητα των εργαζομένων.

«Η νέα τηλεφωνική γραμμή 1555 αποτελεί την πρώτη επαφή των πολιτών με τον Φορέα και για τον λόγο αυτό η υποστήριξη του από τους εργαζομένους είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Προτεραιότητα της Διοίκησης και δική μου προσωπικά είναι η καθημερινή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά και των συνθηκών εργασίας όλων σας ανεξαιρέτως. Το 1555 εξυπηρετεί και τους δυο αυτούς σκοπούς. Γιατί είναι μια νίκη τόσο των πολιτών όσο και δική σας», αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Δουφεξης.

Δυνατότητα chat μέσα από την ιστοσελίδα του 1555

Όπως σημείωσε χθες ο υπουργός Εργασίας, Κώστας Χατζηδάκης, η τηλεφωνική γραμμή 1555 ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά στις 29 Ιουλίου και μετά από 100 μέρες έχει δεχθεί 400.000 κλήσεις με ποσοστό απάντησης 99%. Το  84,4% απαντήθηκε αμέσως σε πρώτο επίπεδο, το 12,8% απαντήθηκε σε δεύτερο επίπεδο από ομάδα υποστήριξης ενώ το 2,8% πάει σε τρίτο επίπεδο και περιμένει απάντηση. 

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και χωρίς χρέωση.  Οι 800 κλήσεις που γινόντουσαν καθημερινά σήμερα γίνονται 4.700 κλήσεις για τον ΕΦΚΑ, με την αναμονή των 20 λεπτών να έχει γίνει μόλις 15 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα μέσω της ιστοσελίδας του 1555 θα υπάρξει άμεσα και η δυνατότητα chat με όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας. 

Ποιες υπηρεσίες καλύπτει το 1555

Εμπλουτίζονται οι υπηρεσίες και οι φορείς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο που ξεκίνησε από ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ. Νέες υπηρεσίες προστέθηκαν στην τηλεφωνική γραμμή 1555, με στόχο την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών κατά την επικοινωνία  και τις συναλλαγές τους με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Πιο συγκεκριμένα, μετά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ,  προστέθηκαν στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο και οι υπόλοιποι φορείς και υπηρεσίες του υπουργείου, δηλαδή: 

  • Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)
  • ΕΡΓΑΝΗ
  • Θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
  • Θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης
  • Εργασιακά Θέματα και Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης
  • Θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής
  • Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών.

Ειδικά όσον αφορά στα θέματα του ΣΕΠΕ, επισημαίνεται ότι οι καταγγελίες περί μη τήρησης της εργασιακής νομοθεσίας δεν θα τυγχάνουν χειρισμού από το front office του 1555, αλλά θα προωθούνται αμέσως στους Επιθεωρητές Εργασίας που θα τις εξετάζουν και θα τις διαχειρίζονται.

Επίσης, όσον αφορά στη Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών (15900) θα δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω του 1555. Το 1555 όμως θα διαβιβάζει αμέσως την κλήση στους ειδικούς επιστήμονες που ασχολούνται ούτως ή άλλως με τα θέματα αυτά. Οι νέες υπηρεσίες θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά για μικρό χρονικό διάστημα (ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα) και στη συνέχεια το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο  θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία. 

Υπενθυμίζεται ότι το 1555  λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι πολίτες μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλλουν αιτήματα και να ενημερωθούν για τις εκκρεμείς υποθέσεις τους.