Οικονομία

Κονδύλια ΕΣΠΑ στις ΜμΕ για ηλεκτρονικές συναλλαγές ζητά ο Μίχαλος

Κονδύλια ΕΣΠΑ στις ΜμΕ για ηλεκτρονικές συναλλαγές ζητά ο Μίχαλος Κονδύλια ΕΣΠΑ στις ΜμΕ για ηλεκτρονικές συναλλαγές ζητά ο Μίχαλος
Κονδύλια ΕΣΠΑ στις ΜμΕ για ηλεκτρονικές συναλλαγές ζητά ο Μίχαλος Την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω των κονδυλίων του ΕΣΠΑ για την ενημέρωση και την προστασία τους από την απάτη μέσω πιστωτικών καρτών, ζητάει η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.

«Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έδωσε νέες δυνατότητες, στα μικρά καταστήματα. Μπορεί να τείνουν να εκλείψουν από τους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, αλλά τα μικρά εξειδικευμένα μαγαζιά έχουν αναπτύξει ισχυρότατη παρουσία στο Διαδίκτυο. Οπότε, η προστασία από την απάτη μέσω πιστωτικών καρτών είναι ένα θέμα που αφορά άμεσα την πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων και ιδιαίτερα των μικρομεσαίων, οι οποίες προσπαθούν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες του ηλεκτρονικού εμπορίου». Αυτό ανέφερε συγκεκριμένα ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας Κωνσταντίνος Μίχαλος στην ομιλία του στη συνάντηση «EMPACT/Payment card fraud awareness raising campaign» που διοργανώνουν το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας και η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με θέμα την προστασία από την απάτη μέσω πιστωτικών καρτών.

Όπως είπε ο κ. Μίχαλος, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι οι πλέον ευάλωτες σε αυτό τον κίνδυνο, καθώς στην πλειοψηφία τους δεν διαθέτουν την εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για τη θωράκισή τους. Σε αντίθεση με τις μεγάλες επιχειρήσεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να απασχολούν ειδικό προσωπικό ή να προσλαμβάνουν εξωτερικούς συμβούλους σε θέματα διαχείρισης πληροφοριακών συστημάτων. Είναι πιο δύσκολο για μια μικρή επιχείρηση να γνωρίζει τις διαφορετικές μορφές απάτης από τις οποίες κινδυνεύει και κυρίως τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προστατευθεί.

«Η αλματώδης ανάπτυξη του Διαδικτύου, και ακολούθως των ηλεκτρονικών συναλλαγών, συνδυάστηκε κατά κάποιο τρόπο με τον “εκδημοκρατισμό” της επιχειρηματικότητας: με την έννοια ότι επέτρεψε σε οποιονδήποτε διαθέτει μια καλή ιδέα, ένα ποιοτικό προϊόν ή υπηρεσία, να απευθυνθεί σε ένα παγκόσμιο κοινό πελατών και καταναλωτών. Το Διαδίκτυο ανέδειξε σε παράγοντες ανταγωνιστικότητας την καινοτομία, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα, αντί για το μέγεθος και τις φυσικές υποδομές» συνέχισε ο κ. Μίχαλος.

Είναι λοιπόν σημαντικός ο ρόλος της Πολιτείας, όχι μόνο στο επίπεδο της παρακολούθησης και της καταστολής της απάτης, αλλά και σε αυτό της πρόληψης μέσω της γνώσης, κατέληξε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων.