ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΕΡΙ ΜΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΤΑΠ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΕΡΙ ΜΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΤΑΠ
Βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ

 Αρμόδιος φορέας: ΔΗΜΟΙ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

    Κωδικός υπηρεσίας: 0022
    Κόστος: Μηδέν
    Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ 896/Β΄/16.07.2002

Περιγραφή

Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ.

Δικαιολογητικά

    Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ

    (Απαραίτητο έγγραφο)

    Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του ιδιοκτήτη

    Προαπαιτούμενη υπηρεσία: Δήλωση απόδοσης Α.Φ.Μ. ή/ και μεταβολής ατομικών στοιχείων (Έντυπο Μ1)

    Λογαριασμός ΔΕΗ (για το διαμέρισμα)

    Ο λογαριασμός της ΔΕΗ του ακινήτου πρέπει να είναι ο τελευταίος και εξοφλημένος.

   

Διαδικασία

Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί τη χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
    Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
    Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
    Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.

Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει τη βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ.