ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ανακαταμέτρηση αλιευτικού σκάφους

Ανακαταμέτρηση αλιευτικού σκάφους
Έγκριση ανακαταμέτρησης επαγγελματικού αλιευτικού σκάφους δικαιολογητικά διαδικασία

Ο αιτών προσέρχεται στην αρμόδια Υπηρεσία Αλιείας της Περιφέρειας Αττικής, συμπληρώνει την έντυπη αίτηση (ΑΛ-04) και συνυποβάλλει ταυτόχρονα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (πρωτότυπα ή ακριβή φωτοαντίγραφα). Σε περίπτωση που η αίτηση υποβληθεί από κάποιον τρίτο, αυτός πρέπει είτε να φέρει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής του αιτούντος, είτε πληρεξούσιο για την υποβολή της, ενώ αν αποσταλεί ταχυδρομικώς πρέπει να υπάρχει θεώρηση του γνησίου της υπογραφής του αιτούντος, τόσο στην αίτηση όσο και στην Υπεύθυνη Δήλωση.
Ακολουθεί έλεγχος πληρότητας του φακέλου και εφόσον αυτός είναι πλήρης, η Υπηρεσία προβαίνει στην έκδοση της αιτηθείσας πράξης. Στην περίπτωση που ο φάκελος δεν είναι πλήρης ή η Υπηρεσία κρίνει απαραίτητη την προσκόμιση διευκρινιστικών εγγράφων προκειμένου να καταστήσει σαφέστερη την εικόνα της κάθε περίπτωσης, ενημερώνει εγγράφως τον αιτούντα. Αφού εξασφαλισθεί κατά τον τρόπο αυτό η πληρότητα του φακέλου, ολοκληρώνεται η έκδοση της αιτηθείσας πράξης.
Δικαιολογητικά:
1. Έντυπη αίτηση (ΑΛ-04)
2. Άδεια Αλιείας σκάφους
3. Έγγραφο Εθνικότητας
4. Πιστοποιητικό Καταμέτρησης
5. Άδεια πλόων ή Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης
6. Ατομική Επαγγελματική Άδεια Αλιείας
7. Βεβαίωση Συλλόγου (σύμφωνη με το αρ. 179284/7.1.2010 της Δ/νσης Θαλ. Αλιείας του ΥΠΑΑΤ)
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ
97
8. Εκκαθαριστικό Εφορίας (τελευταία εκδοθέν από την αρμόδια ΔΟΥ) και όπου απαιτείται το Ε1 του αντίστοιχου οικονομικού έτους, καθώς και τυχόν άλλα κατά περίπτωση διευκρινιστικά αυτών έγγραφα, από τα οποία να προκύπτει ότι ο ενδιαφερόμενος αποζεί από την αλιεία
9. Υπεύθυνη Δήλωση του ενδιαφερόμενου α) για το επάγγελμά του, β) για το αν έχει ή όχι λάβει οικονομική ενίσχυση για το σκάφος του, γ) για τον αν έχει υποβάλει αίτηση για διάλυση και δ) για το ότι το κατατεθέν εκκαθαριστικό (και όπου απαιτείται το αντίστοιχο Ε1) είναι ακριβές φωτ/φο του τελευταία κατατεθέντος στην αρμόδια ΔΟΥ
10. Βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα και κατά περίπτωση διευκρινιστικά αυτής έγγραφα
11. Ταυτότητα.
Τρόποι Παραλαβής της απάντησης της Υπηρεσίας:
1. Από τον ίδιο τον αιτούντα από τα Γραφεία της Υπηρεσίας
2. Από τον εκπρόσωπο του αιτούντα
3. Με ταχυδρομική αποστολή στη διεύθυνση της αίτησης.
4. Με αποστολή φαξ.