Σημειώστε εδώ πως ήταν αυτό που χάρισε την πρώτη νίκη στον Βρετανό πρωταθλητή με την ομάδα της Mercedes σε εκείνο το αλησμόνητο Grand Prix Ουγγαρίας. Δικαίως έκτοτε θεωρήθηκε εμβληματικό, αφού ήταν από τα τελευταία μονοθέσια της F1 που υιοθέτησε στα σπλάχνα του τον μυθικό V8 κινητήρα, πριν δηλαδή περάσουμε στην “υβριδική” εποχή για το δημοφιλές άθλημα που μας ακολουθεί μέχρι τις μέρες μας.
Η Mercedes W04 λοιπόν δημοπρατήθηκε αντί του ποσού (άκουσον άκουσον) των 17,1 εκατομμυρίων ευρώ, ξεπερνώντας προηγουμένως κάθε προσδοκία. Σαφώς και τα στοιχεία του οικονομικού μεγιστάνα που την πρόσθεσε στο πολυτελές και πανάκριβο γκαράζ του δεν δημοσιοποιήθηκαν, όπως φυσικά είναι λογικό, το σίγουρο όμως είναι πως ο ίδιος αποτελεί έναν σπάνιο συλλέκτη πολύ ακριβών οχημάτων, τα οποία κουβαλούν πίσω τους ένδοξη ιστορία για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Να σας θυμίσουμε τέλος εδώ, πως η πάλαι ποτέ ταχύτατη Mercedes του Χάμιλτον, “φορούσε” τον αειθαλή ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 χωρητικότητας 2,4 λίτρων με σύστημα KERS και συνολική ισχύ 830 ίππους στις 18.000 rpm παρακαλώ... Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν το 7τάχυτο σειριακό της έμπειρης εταιρίας Ztrac, ενώ οι εξελιγμένες αναρτήσεις και στους δυο άξονες διέθεταν τεχνολογία FRIC. Περαστικά μας...