Επιχειρήσεις

Το «κρυφό» νόημα στο λογότυπο της Coca Cola: Ο εγκέφαλος το «βλέπει», εσύ όχι

Το «κρυφό» νόημα στο λογότυπο της Coca Cola: Ο εγκέφαλος το «βλέπει», εσύ όχι Φωτογραφία: James Yarema on Unsplash
Η Coca Cola, ένα από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα στον κόσμο, είναι εύκολα αναγνωρίσιμη από την χαρακτηριστική κόκκινη συσκευασία και το «στροβιλιζόμενο» λευκό κείμενο.

Μπορεί η εταιρεία - με το πέρασμα του χρόνου - να εισήγαγε νέες εκδοχές του κλασικού της αναψυκτικού - από την Diet Coke και την Zero μέχρι τις περιορισμένες εκδόσεις και τις νέες γεύσεις - ωστόσο το διάσημο λογότυπο διατηρεί το μοναδικό του στυλ.

Οι μάρκες παγκοσμίως στοχεύουν σε ένα υψηλό επίπεδο αναγνωρισιμότητας, με μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας να αποδίδεται στον αντίκτυπο και την αναγνωρισιμότητα του λογότυπου μιας εταιρείας.

«Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να παραβλέψουν την αξία που έχει ένα σπουδαίο λογότυπο - είναι η σύνδεση μεταξύ μιας εταιρείας και των δυνητικών πελατών και αυτό που οι πελάτες θυμούνται περισσότερο», σχολιάζει ο Richard Lau, πρόεδρος της LOGO.com, ηγετική φυσιογνωμία στη δημιουργία λογοτύπων και στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Ενώ το λογότυπο της Coca Cola μπορεί να φαίνεται ότι είναι απλώς μια στυλιζαρισμένη απόδοση του ονόματος της εταιρείας, η επιμήκης ουρά του «C» πιστεύεται ότι συμβολίζει ένα χαμόγελο, αντανακλώντας τη «δέσμευση» της μάρκας στην ευτυχία και τη χαρά.

«Αυτό το διακριτικό μήνυμα μπορεί να περάσει απαρατήρητο, αλλά δημιουργεί υποσυνείδητα μια θετική συσχέτιση με τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών».

Πηγή: Manchester Evening News

NETWORK