Ελλάδα

Η ΑΔΑΕ δίνει λύση για κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις με απόκρυψη

Η ΑΔΑΕ δίνει λύση για κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις με απόκρυψη
Αποφασισμένη να προασπίσει το δικαίωμα των πολιτών στο απόρρητο της επικοινωνίας δηλώνει η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Τηλεπικοινωνιών, σήμερα 17 Μαΐου.

Η ΑΔΑΕ, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι «παρά τα ελάχιστα μέσα που διαθέτει, τα εξειδικευμένα στελέχη της, υπερβαίνοντα εαυτούς, προσπαθούν και καλύπτουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις αναγκαίες δράσεις για την προστασία του απορρήτου».

Επίσης, η ΑΔΑΕ έχει εκδώσει πράξη, σύμφωνα με την οποία, αν ένας συνδρομητής δέχεται κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις με απόκρυψη, έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον πάροχο της σύνδεσης να προχωρήσει στην εξουδετέρωση της δυνατότητας μη αναγραφής της καλούσας γραμμής για τις εισερχόμενες κλήσεις και έτσι να πληροφορηθεί για τους αριθμούς που κάλεσαν. Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται για ένα συγκεκριμένο διάστημα έως 15 ημέρες.

Η Αρχή υπογραμμίζει, επίσης, ότι με δεδομένα τις ταχύτατες εξελίξεις στους τομείς των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και του διαδικτύου είναι απαραίτητο, όλοι (η Πολιτεία, οι Αρχές, οι εταιρίες και οι χρήστες) να βρίσκονται σε εγρήγορση για τη διασφάλιση του απορρήτου.

Τέλος, η ΑΔΑΕ ενημερώνει τους χρήστες και συνδρομητές ότι μπορούν να αναζητήσουν στη διαδικτυακή πύλη: http://www.adae.gr/enimerosi-christon-kai-syndromiton/