Ελλάδα

ΟΑΣΑ: Κανονικά λειτουργεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Ελάχιστα τα προβλήματα

ΟΑΣΑ: Κανονικά λειτουργεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Ελάχιστα τα προβλήματα
Κανονικά η έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ. - Μικροπροβλήματα που παρουσιάστηκαν σε ένα τόσο πολυσύνθετο τεχνολογικά έργο, επιλύονται άμεσα, εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος. -Τα ανταλλακτικά και οι όποιες συντηρήσεις καλύπτονται από την Ανάδοχο Κοινοπραξία, η οποία έχει αναλάβει τη λειτουργία του για 10 έτη

Κανονικά λειτουργεί το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» του ΟΑΣΑ και εύρυθμα εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια και κάρτες στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) όπως υποστηρίζει ο Οργανισμός.

Όπως αναφέρει ο ΟΑΣΑ τα όποια μικροπροβλήματα, σε ένα τόσο πολυσύνθετο τεχνολογικά έργο, που σημειώθηκαν σε επιμέρους σταθμούς, όπως η Ομόνοια ήταν σημειακά και αντιμετωπίστηκαν στον προβλεπόμενο χρόνο. Επίσης, σε 200.000 ηλεκτρονικά εισιτήρια σημειώθηκε πρόβλημα σε μόλις 100, το οποίο επιλύθηκε. Σημειώνεται ότι για 10 συνεχόμενα χρόνια (σύμφωνα με τη σύμβαση του έργου, για το οποίο έγινε διεθνής διαγωνισμός) τα ανταλλακτικά και οι όποιες συντηρήσεις πληρώνονται από την Ανάδοχο Κοινοπραξία και όχι από τον ΟΑΣΑ.

«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει μπει στη ζωή των Αθηναίων και των επισκεπτών της πόλης και τα έσοδα βαίνουν αυξανόμενα. Ήδη έχουν ξεπεράσει το 10% των συνολικών πωλήσεων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ιωάννης Σκουμπούρης, σχολιάζοντας ότι «το ΑΣΣΚ είναι λειτουργικό σε όλη του την έκταση και τα όποια προβλήματα, σε ένα τόσο μεγάλο έργο, αντιμετωπίζονται», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «τα κοινωνικά οφέλη από ένα τέτοιο εκτεταμένο και υψηλής τεχνολογίας έργο είναι προφανή και για το λόγο αυτό εργαζόμαστε όλοι για την καθημερινή λειτουργία του προς όφελος των επιβατών των δημόσιων συγκοινωνιών».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης υπογράμμισε ότι «το επιβατικό κοινό ανταποκρίνεται με μεγάλη προθυμία και δείχνει εμπιστοσύνη στην προσπάθεια που καταβάλλουν η κυβέρνηση, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων και οι εργαζόμενοι για να φέρουν τη νέα εποχή στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας».

Μέσω του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, επιδίωξη του ΟΑΣΑ είναι η παροχή συνδυασμένων προσφορών κομίστρων σε επιβάτες, όπως αποδείχτηκε με την προσφορά του 10 + 1 εισιτηρίων (το 1 δίδεται δωρεάν, με αποτέλεσμα το ενιαίο εισιτήριο να μειωθεί στα 1,27 ευρώ από 1,4 ευρώ), η δικαιότερη τιμολογιακή πολιτική, η διευκόλυνση των επιβιβάσεων και μετεπιβιβάσεων και η αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής.