Ελλάδα

ΕΟΤ: Νέα καμπάνια με στρατηγική στόχευση – Ποιες οι κρίσιμες αγορές

ΕΟΤ: Νέα καμπάνια με στρατηγική στόχευση – Ποιες οι κρίσιμες αγορές
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά και συγκεκριμένα από τον Ιανουάριο του 2020 θα ξεκινήσει φέτος η επικοινωνιακή εκστρατεία της Ελλάδας στο εξωτερικό, όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμoύ Χάρης Θεοχάρης στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους.

Με σκοπό την στοχευμένη προσέγγιση των αγορών για τον ελληνικό τουρισμό για το 2020, το υπουργείο φιλοδοξεί να κερδίσει με την έναρξη της νέας χρονιάς το στοίχημα των κρατήσεων.

Απάντηση στον χαμηλό προϋπολογισμό που έχει ο ΕΟΤ για να φέρει εις πέρας το έργο της προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό, είναι η στρατηγική στόχευση, σε κρίσιμες αγορές, όπως αυτή της Κίνας αλλά και άλλων εκτός Σέγκεν χωρών, όπως ανάφερε ο κ. Θεοχάρης.

Για φέτος αυτά τα κονδύλια δεν θα ξεπεράσουν τα 16 εκατομμύρια ευρώ συνολικά στο έτος.

Σε ερώτηση για πιθανή συνεργασία του ΕΟΤ με την εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, την Marketing Greece, ο υπουργός τόνισε ότι αυτή προωθείται και εξετάζεται φόρμουλα προκειμένου να λάβει σάρκα και οστά.

Άλλωστε η καμπάνια της τελευταίας με το OMG και η συνεργασία με τον ΕΟΤ αποτελεί ένα δείγμα γραφής.