Ελλάδα

Μέχρι τις 26 Ιανουαρίου θα βλέπουμε την διαφήμιση του… αγέννητου παιδιού σε 17 σταθμούς της Αθήνας

Μέχρι τις 26 Ιανουαρίου θα βλέπουμε την διαφήμιση του… αγέννητου παιδιού σε 17 σταθμούς της Αθήνας
Δείχνοντας ένα έμβρυο 10 εβδομάδων μέσα στον αμνιακό σάκο, η διαφήμιση στο μετρό που έχει ξεσηκώσει κύμα αντιδράσεων προβάλει σειρά πληροφοριών για το «αγέννητο παιδί». Ξεσπάθωσε η «Συνομοσπονδία Πολύτεκνων Ελλάδας» στο Dikaiologitika News για το δικαίωμά της να υπερασπίζεται τη ζωή, χρησιμοποιώντας όπως είπε ιατρικές πληροφορίες.

Το Dikaiologitika News σε επικοινωνία που είχε σήμερα με την «Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος» (ΑΣΠE) άκουσε πολλά και διάφορα.

Στο άτυπο κίνημα, όπως αυτοαποκαλείται, «Αφήστε με να ζήσω!», συμμετέχουν, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο επίσημο site του “19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών και η «Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος» (ΑΣΠΕ).”, ενώ ως σκοπός του αναφέρεται «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».

Στη δεύτερη επικοινωνία που είχαμε με την οργάνωση, κι αφού οι αντιδράσεις είχαν πια φουντώσει ακόμα περισσότερο, τα μέλη του κινήματος ξεσπάθωσαν λέγοντας μας πως είναι απαράδεκτο να προκαλούνται σφοδρές αντιδράσεις απλώς και μόνο για μια διαφήμιση που παρέχει ιατρικές κι επιστημονικές πληροφορίες, οι οποίες καθόλου δεν θίγουν τα δικαιώματα των γυναικών αλλά αντιθέτως υπερασπίζονται το δικαίωμα στη ζωή.

Πηγές της ΣΤΑΣΥ ανέφεραν στο DIkaiologitika News πως η καταχώρηση είναι πληρωμένη και πως μάλιστα το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα τρέχει μέχρι τις 26 Ιανουαρίου σε 17 σταθμούς του μετρό. Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους η ανακοίνωση δεν μιλά ευθέως για άμβλωση, αλλά όπως παραδέχτηκαν οι συνομιλητές μας όντως την υπονοεί. Επίσης, σύμφωνα με τις πηγές μας μετά και από αυτές τις αντιδράσεις η διοίκηση προβληματίζεται πια σοβαρά σε σχέση με τι διαφημίσεις που μπορούν να βρίσκουν μια θέση στο μετρό της πρωτεύουσας – αντιδράσεις είχαν προκληθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο και με αφίσες του vegan κινήματος αλλά και το περασμένο καλοκαίρι με την καμπάνια του gay parade.

Η διαφήμιση πληρώθηκε από την μην κερδοσκοπική οργάνωση που την παρήγγειλε. Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ πρόκειται για φορέα βραβευμένο που δημιουργήθηκε από πολυτέκνους.