Ελλάδα

Τι ώρα κλείνουν σήμερα καταστήματα και σούπερ μάρκετ

Τι ώρα κλείνουν σήμερα καταστήματα και σούπερ μάρκετ
Ανοικτά είναι σήμερα τα καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, καθώς είναι η πρώτη Κυριακή των χειμερινών εκπτώσεων.

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) αναφέρει σε ανακοίνωσή του, με αφορμή την έναρξη των εκπτώσεων, ότι σήμερα τα μεγάλα καταστήματα, τα πολυκαταστήματα και οι αλυσίδες καταστημάτων θα είναι ανοικτά σε όλη την επικράτεια από 11 π.μ. έως 8 μ.μ.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, αναφέρει ότι σήμερα τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00- 18:00.

Τι να προσέξετε στις χειμερινές εκπτώσεις

Αναφορικά με τις χειμερινές εκπτώσεις 2020 ο ΕΣΑ επισημαίνει ότι:

Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την υποχρεωτική αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Καλούμε το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθεί της εκπτωτικής περιόδου, εμπιστευόμενο τις Ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις, το προτρέπουμε να ενισχύσει εκτός από τα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας και τις παραδοσιακές αγορές σε όλες τις γειτονιές της πόλης καθώς και να αποφεύγει να προμηθεύεται αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα, από πηγές παράνομου εμπορίου.

Τέλος, επειδή θα υπάρξουν εντυπωσιακές εκπτώσεις από την αρχή της περιόδου, παροτρύνουμε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές, προβαίνοντας όμως εγκαίρως σε έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής, επιλέγοντας με αντικειμενικά κριτήρια τα προϊόντα που προγραμματίζουν να αγοράσουν για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες.