Ελλάδα

Μπάλλος: Απομακρύνθηκε το λεωφορείο - «υποβρύχιο» από την Ποσειδώνος (βίντεο)

(Φωτ.: Eurokinissi) (Φωτ.: Eurokinissi)
Περισσότερες από 24 ώρες χρειάστηκαν για να ξεκινήσει η ρυμούλκηση του λεωφορείου που έγινε... υποβρύχιο στο κέντρο της Αθήνας, λόγω του «Μπάλλου».

Το βράδυ της Παρασκευής (15/10) ξεκίνησε η ρυμούλκηση του λεωφορείου που... ναυάγησε στην παλιά λεωφόρο Ποσειδώνος, ενώ οι εικόνες ντροπής είχαν προλάβει να κάνουν τον γύρο του κόσμου.

Τελικά, το λεωφορείο που «βούλιαξε» απομακρύνθηκε από γερανό του ΟΑΣΑ, σχεδόν 28 ώρες μετά το απίστευτο περιστατικό. Το όχημα θα οδηγηθεί στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, ενώ στο επίμαχο σημείο, κάτω από τη γέφυρα στην παλιά λεωφόρο Ποσειδώνος παραμένει ακόμη αρκετή ποσότητα νερού.

Όπως έγινε γνωστό νωρίτερα, την παρέμβαση της προϊσταμένης της εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας, Σωτηρίας Παπαγεωργακοπούλου, προκάλεσαν οι εικόνες του... βυθμισμένου στα λιμνάζοντα ύδατα λεωφορείου, το οποίο αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν επιβάτες και οδηγός. Η προϊσταμένη της εισαγγελίας έδωσε εντολή για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για το περιστατικό.

Πώς βούλιαξε το λεωφορείο σύμφωνα με τον ΟΣΥ

Τις συνθήκες του περιστατικού όσο και του απεγκλωβισμού επιβατών και οδηγού, περιγράφει έκθεση του τμήματος εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου προς τον διευθύνοντα σύμβουλο των «Οδικών Συγκοινωνιών» Α.Ε».

«Σύμφωνα με τις αναφορές των αρμοδίων Προϊσταμένων και την έρευνα της υπηρεσίας, όσον αφορά το περιστατικό εγκλωβισμού του υπ' αρ. ΥΜΙ 1006 (406) λεωφορείου του αμαξοστασίου της Π. Ράλλη που εκτελούσε το δρομολόγιο της γραμμής Α1 (Πειραιά – Βούλα) των 12:35 από τέρμα, την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου, ισχύουν τα εξής: Περί ώρας 14:45 το όχημα ήταν προ της γέφυρας παραπλεύρως της παλιάς παραλιακής στο ύψος του ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» σε διέλευση όπου το ύψος των όμβριων υδάτων, εκείνη τη στιγμή να είναι στα 15 – 20 εκ. Στο σημείο δεν υπήρχε διακοπή της κυκλοφορίας από την τροχαία, ακριβώς μπροστά από το όχημα υπήρξε τη στιγμή εκείνη διέλευση φορτηγού και ενός ΙΧ και τη στιγμή που το λεωφορείο βρίσκεται κάτω από τη γέφυρα, έρχται από την πλευρά του οδηγού ορμητικός χείμαρρος. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να απενεργοποιηθεί ο κινητήρας και το όχημα να ακινητοποιηθεί και να αρχίσει να πλημμυρίζει. Ο οδηγός αμέσως ενημέρωσε τον Σταθμάρχη Γραμμής και τον Επόπτη βάρδιας».