Ελλάδα

Μαζεύουν χρήματα, αγοράζουν γνωστές μάρκες και τους έρχονται... «μαϊμούδες»: Θύματα από απάτες μιλούν στο Dnews

Μαζεύουν χρήματα, αγοράζουν γνωστές μάρκες και τους έρχονται... «μαϊμούδες»: Θύματα από απάτες μιλούν στο Dnews Φωτογραφία: Pexels
Ανησυχητικές διαστάσεις λαμβάνουν οι απάτες ενόψει και της Black Friday, με τα θύματα να «παλεύουν» για αποζημίωση που πολύ συχνά δεν... έρχεται ποτέ.

Αυξάνονται τα περιστατικά απάτης των «μαϊμού» προϊόντων. Παρά τις συνεχείς νομοθετικές πρωτοβουλίες και τα μέτρα που λαμβάνονται από τις καταναλωτικές οργανώσεις, αφού οι καταναλωτές στην προσπάθεια τους να αγοράσουν φθηνότερα προϊόντα λόγω της μεγάλης ακρίβειας πέφτουν θύματα παρελκυστικών μηνυμάτων από το διαδίκτυο.

Το φαινόμενο έχει πάρει διαστάσεις αυτές τις ημέρες ενόψει και της Black Friday που επισήμως θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 25 του μήνα και ανεπισήμως εφαρμόζεται εδώ και ημέρες ως δεκαήμερο προσφορών από πολλούς επιχειρηματίες και του ηλεκτρονικού και του φυσικού εμπορίου.

Δυο θύματα μιλούν στα Dnews για τη δίκη τους περιπέτεια και εξηγούν πως εξαπατήθηκαν από διαδικτυακές εταιρίες.

«Όταν παρέλαβα τις τσάντες που είχα παραγγείλει μέσω Ίντερνετ διαπίστωσα πως πρόκειται για απομιμητικά προϊόντα, ράψιμο κακής ποιότητας, κατασκευασμένες από κομμάτια δέρματος κολλημένα μεταξύ τους και με μεταλλικές λεπτομέρειες από κατώτερο δέρμα. Αμέσως κατάλαβα ότι πρόκειται για μεγάλη απάτη και θυμάμαι ότι στεναχωρήθηκα πολύ γιατί αυτές οι τσάντες είναι ακριβές κι εγώ προσωπικά για να τις αγοράσω χρειάστηκε να μαζεύω αυτά τα χρήματα για αρκετό καιρό. Δεν είναι καθόλου εύκολο γιατί στη συνέχεια έπρεπε να βρω ένα καλό δικηγόρο και να τους κυνηγήσω. Ήταν πολύ χρονοβόρο για μένα αλλά έπρεπε να διεκδικήσω τα χρήματά μου αλλά και να τους τιμωρήσω», δηλώνει η κα. Βασιλική.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΪΜΟΥ

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΪΜΟΥ

Με την σειρά του ο κ. Δημήτρης αναφέρει ότι τα τελευταία χρόνια οι αγορές που πραγματοποιεί είναι μέσω Ίντερνετ, υποστηρίζοντας ότι πρώτη φορά του συμβαίνει κάτι τέτοιο.

«Ήθελα να αγοράσω αθλητικά παπούτσια γνωστής ετικέτας. Έκανα έρευνα αγοράς στον Ίντερνετ και τα βρήκα σε προσφορά 20% πιο φθηνά απ ότι πωλούνταν. Τσέκαρα τα στοιχεία της εταιρείας, αν έχει έδρα, γραφεία και αν υπάρχει γενικότερα διότι πλέον αναπτύσονται πολλές εταιρίες «φαντάσματα». Πραγματοποίησα την αγορά, επέλεξα να πληρώσω με αντικαταβολή για να είμαι σίγουρος. Έκανα την παραγγελία, παρέλαβα το πακέτο και τα παπούτσια ήταν «μαϊμού». Πήρα τηλέφωνο του το ανέφερα και ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Όπως φαντάζεστε δεν έβγαλα άκρη. Δέκα ημέρες μιλούσα στο τηλέφωνο και η μόνιμη απάντηση ήταν θα το τακτοποιήσουμε. Φυσικά δεν το τακτοποίησαν ποτέ», καταλήγει.