Οι διαφημίσεις των εταιρειών προβάλλονται πριν την έναρξη ή κατά τη διάρκεια βίντεο που περιέχουν εξτρεμιστικό περιεχόμενο. Εταιρείες όπως η Marks&Spencer και η L'Oreal προχώρησαν στο πάγωμα των διαφημίσεών τους στην πλατφόρμα της Google.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Financial Times, ο πρόεδρος του τμήματος EMEA Business&Operations της Google, Ματ Μπρίτιν, ζήτησε δημόσια συγνώμη κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης.
«Θέλω να ξεκινήσω ζητώντας συγνώμη. Ζητούμε συγνώμη. Όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει αναλαμβάνουμε την ευθύνη».
Ο Μπρίτιν υποστήριξε ότι τα εργαλεία και οι πολιτικές της Google λειτουργούν σωστά «στην πλειονότητα των περιπτώσεων», λέγοντας επίσης ότι πρόκειται για «μια χούφτα εντυπώσεων» και ότι τα ποσά αφορούν σε «πένες και όχι λίρες». Αλλά ανεξάρτητα από αυτό, πρόσθεσε «πρέπει να γίνουμε καλύτεροι. Συντάσσουμε μια έκθεση για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε. Θα επισπεύσουμε αυτή την έκθεση».
πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ