Life

Έρευνα: Αυτοί είναι οι αγαπημένοι influencers των Ελλήνων

Έρευνα: Αυτοί είναι οι αγαπημένοι influencers των Ελλήνων Φωτογραφία: UNSPLASH
Οι συνήθειες των Ελλήνων στα social media και οι influencers που προτιμούν.

Στο ερώτημα ποιος είναι ο αγαπημένος influencer των Ελλήνων- λογικά- δύσκολα μπορεί να μαντέψει λάθος κάποιος.

Σε έρευνα που διενήργησε η Humble Digital Agency, η Ιωάννα Τούνη ήταν η κυρίαρχος ανάμεσα στους Έλληνες influencers, με εξαίρεση μία ηλικιακή κατηγορία.

«Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Έλληνας influencer;», ήταν η ερώτηση που τέθηκε. Η κορυφαία απάντηση σε όλες τις ηλικιακές ομάδες ήταν η Ιωάννα Τούνη, με εξαίρεση τους 13-17 ετών. Εκεί, πήρε τη δεύτερη θέση, καθώς δημοφιλέστερη ήταν η Dat Lilly.

Το top 6 των αγαπημένων Ελλήνων influencer- σε όλες τις ηλιακές ομάδες- συμπληρώνουν πίσω από την Ιωάννα Τούνη οι Fipster, Dat Lilly, Μαίρη Συνατσάκη, Cinderella και Unboxholics. Επίσης, στις απαντήσεις αναφέρθηκαν και άλλοι influencers, από τη Super Kiki έως τους Persad, JoMode και Νατάσσα Μποφίλιου.

INFLUENCERS

Σε ό,τι αφορά τους κορυφαίους ανά κατηγορία, στην τεχνολογία κυριαρχούν οι Unboxholics, ενώ στη μόδα οι Ιωάννα Τούνη, Cinderella και Fosbloque. Όσο για την κατηγορία lifestyle, οι πιο δημοφιλείς influeners είναι οι Τούνη, Fipster και Madame Ginger.

INFLUENCERS

Η Ιωάννα Τούνη κυριαρχεί τόσο στο Instagram όσο και στο TikTok, με δεύτερο τον Fipster και στις δύο πλατφόρμες.

INFLUENCERS

Όσο για τους αγαπημένους ξένους influncers των Ελλήνων, η Κάιλι Τζένερ είναι στην κορυφή και ακολουθούν ο MrBeast και η Κιάρα Φεράνι.

INFLUENCERS

Απόλυτος βασιλιάς το Instagram

Η έρευνα «χαρτογράφησε» και τις συνήθειες των Ελλήνων στα social media. Το Instagram αναδείχθηκε ο «βασιλιάς».

Το 99% των ατόμων 13-17 και 18-24 ετών έχουν λογαριασμό στο Instagram. Το ποσοστό στις ηλικίες 25-34 ετών είναι 97% και στους 35+ το 96% έχουν λογαριασμό στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Εξάλλου, σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες το Instagram είναι το αγαπημένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με ποσοστά άνω του 45%, ενώ το μεγαλύτερο (50,7%) είναι στους 25-34 ετών.

INSTAGRAM

Επίσης, το 59% ακολουθεί περισσότερους influencers στο Instagram. Από την έρευνα προκύπτει ότι οι νεότεροι είναι πιθανότερο να εμπιστευτούν τις προτάσεις των influencers σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους.

Πτώση για το Facebook

Από την έρευνα προκύπτει ότι τα BeReal, Reddit και Twitch είναι τα social media για τις νεότερες ηλικίες (13-24 ετών). Όσο μεγαλύτερος είναι κάποιος τόσο πιο πιθανό είναι να έχει λογαριασμό στο LinkedIn και το Facebook.

Στους νεότερους (13-24 ετών) το Instagram και το TikTok είναι σχεδόν εξίσου δημοφιλή. Αντίθετα, στους μεγαλύτερους (25-25+) το Facebook είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μπροστά από το TikTok.

Όσο για την ώρα που περνούν οι χρήστες των social media στις πλατφόρμες, αυτός αυξάνεται διαρκώς, με μία εξαίρεση: το Facebook. Οι περισσότεροι στις ηλικίες 13-17 ετών δεν χρησιμοποιούν καθόλου αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, η πλειονότητα των κάτω των 35 ετών αφιερώνουν λιγότερα από 14 λεπτά στο Facebook.