Θέση 1 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα ανθρωπιστικών ή κοινωνικών επιστημών ή επιστημών της αγωγής
– Άδεια οδήγησης (κατηγορίας Β)
– Προϋπηρεσία σε ερευνητικά ή εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με τη γλωσσική και πολιτισμική ένταξη ατόμων με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Αποδεδειγμένη εμπειρία από αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
Θέση 2 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Πτυχίο Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και δικτύων
– Άδεια οδήγησης (κατηγορίας Β)
– Mεταπτυχιακό δίπλωμα ανθρωπιστικών ή κοινωνικών επιστημών ή επιστημών της αγωγής
– Προϋπηρεσία σε ερευνητικά ή εκπαιδευτικά προγράμματα
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
Θέση 3 (2 άτομα)
Απαραίτητα προσόντα:
– Διδακτορικό δίπλωμα στη διδακτική της γλώσσας με ειδίκευση σε θέματα πολυγλωσσίας και επαφής των γλωσσών-πολιτισμών ή στην κοινωνιογλωσσολογία
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εκπαιδευτικά ή ερευνητικά έργα σχετικά με την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για διά ζώσης ή/και εξ αποστάσεως γλωσσική εκπαίδευση σε άτομα με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε άτομα με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Δημοσιευμένο επιστημονικό έργο σχετικό με θέματα γλωσσικής ένταξης ατόμων με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
Θέση 4 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Αποδεδειγμένη γνώση της αραβικής γλώσσας (B2)
– Διδακτορικό δίπλωμα στη διαπολιτισμική εκπαίδευση ή στην αραβική γλώσσα-πολιτισμό
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εκπαιδευτικά ή ερευνητικά έργα σχετικά με την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για διά ζώσης ή/και εξ αποστάσεως γλωσσική εκπαίδευση σε άτομα με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε άτομα με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο ή στη διδασκαλία της αραβικής γλώσσας- πολιτισμού
– Δημοσιευμένο επιστημονικό έργο σχετικά με θέματα αραβικής γλώσσας-πολιτισμού ή σχετικά με θέματα γλωσσικής ένταξης ατόμων με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
– Πιστοποιητικό ψηφιακού γραμματισμού
Θέση 5 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Διδακτορικό Δίπλωμα στην εκπαίδευση ενηλίκων με ειδίκευση στην τεχνολογικά διαμεσολαβημένη γλωσσική διδασκαλία
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εκπαιδευτικά ή ερευνητικά έργα σχετικά με την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για εξ αποστάσεως γλωσσική εκπαίδευση
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εκπαιδευτικά ή ερευνητικά έργα σχετικά με τη γλωσσική- πολιτισμική και κοινωνική ένταξη ατόμων με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Δημοσιευμένο επιστημονικό έργο σχετικά με θέματα γλωσσικής διδασκαλίας μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
– Αποδεδειγμένη εργασιακή ή εθελοντική δράση σε αντικείμενο συναφές με την αραβική γλώσσα και κουλτούρα ή με τη φάρσι/νταρί γλώσσα και αφγανική κουλτούρα
Θέση 6 (2 άτομα)
Απαραίτητα προσόντα:
– Πτυχίο τμημάτων φιλολογίας ή επιστημών της αγωγής
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εκπαιδευτικά ή ερευνητικά έργα σχετικά με τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε άτομα με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη διδακτική της πολυγλωσσίας ή στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην εφαρμογή της task-based μεθοδολογίας σε πολύγλωσσα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
– Αποδεδειγμένη κατάρτιση ή /και εμπερία σε ψηφιακά περιβάλλοντα διδασκαλίας-μάθησης
– Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Β2)
– Αποδεδειγμένη εργασιακή ή εθελοντική δράση σε αντικείμενο συναφές με την αραβική γλώσσα και κουλτούρα ή με τη φάρσι/νταρί γλώσσα και αφγανική κουλτούρα
Θέση 7 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Πτυχίο τμημάτων φιλολογίας ή επιστημών της αγωγής
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εκπαιδευτικά ή ερευνητικά έργα σχετικά με τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε άτομα με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη διδακτική της πολυγλωσσίας ή στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην εφαρμογή της task-based μεθοδολογίας σε πολύγλωσσα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
– Αποδεδειγμένη κατάρτιση ή /και εμπερία σε ψηφιακά περιβάλλοντα διδασκαλίας-μάθησης
– Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Β2)
– Αποδεδειγμένη εργασιακή ή εθελοντική δράση σε αντικείμενο συναφές με την αραβική γλώσσα και κουλτούρα ή με τη φάρσι/νταρί γλώσσα και αφγανική κουλτούρα
Θέση 8 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Άριστη γνώση της αραβικής γλώσσας (Γ2)
– Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας (Γ2)
– Πτυχίο μετάφρασης/διερμηνείας ή αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία ως μετραφραστής/τρια
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην επιμέλεια κειμένων
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη μετάφραση ή επιμέλεια εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες
– Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ1)
Θέση 9 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Άριστη γνώση της φάρσι γλώσσας (Γ2)
– Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας (Γ2)
– Πτυχίο μετάφρασης/διερμηνείας ή αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία ως μετραφραστής/τρια
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην επιμέλεια κειμένων
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη μετάφραση ή επιμέλεια εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες
– Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ1)
Θέση 10 (2 άτομα)
Απαραίτητα προσόντα:
– Διδάκτωρ ή υποψήφιος διδάκτωρ στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή σε συναφές αντικείμενο
– Μεταπτυχιακό δίπλωμα στις κοινωνικές ή ανθρωπιστικές επιστήμες ή επιστήμες της αγωγής
– Ερευνητικό έργο ή συναφείς δημοσιεύσεις (τουλάχιστον 2) σχετικά με ζητήματα κοινωνικού/εκπαιδευτικού αποκλεισμού ή πολιτισμικής καταγωγής και εκπαίδευσης
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην επιμέλεια ή συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θέση 11 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Πληροφορική ή σε συναφές αντικείμενο
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη διαχείριση πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης
– Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα ή επιστημονικές δημοσιεύσεις σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων
– Εμπειρία στη γραμματειακή υποστήριξη ή τη διαχείριση εκπαιδευτικών/επιμορφωτικών προγραμμάτων
– Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας (Γ1)
Θέση 12 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Πληροφορική ή σε συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης ή συναφές αντικείμενο
– Πτυχίο ή μεταπτυχιακό δίπλωμα στις κοινωνικές ή ανθρωπιστικές επιστήμες ή επιστήμες της αγωγής
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε διαχείριση πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης
– Αποδεδειγμένη εμπειρία γραμματειακής υποστήριξης ή διαχείρισης προγραμμάτων
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εργασία ή εκπαίδευση με άτομα προσφυγικής ή μεταναστευτικής καταγωγής
– Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας (Γ2)
Θέση 13 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Πτυχίο σχολής καλών τεχνών ή επιστημών της τέχνης ή συναφούς αντικειμένου
– Μεταπτυχιακό δίπλωμα σχολής καλών τεχνών ή επιστημών της τέχνης ή επιμέλειας καλλιτεχνικών εκθέσεων ή συναφούς αντικειμένου
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη διοργάνωση εικαστικών δρώμενων/εκθέσεων/παραστάσεων
– Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας (Γ1)
– Αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία ή και εθελοντική προσφορά σε προσφυγικούς/μεταναστευτικούς φορείς
Θέση 14 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Άριστη γνώση της αραβικής γλώσσας (Γ2)
– Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας (Γ2)
– Πτυχίο μετάφρασης/διερμηνείας ή αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία ως μετραφραστής/τρια
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην επιμέλεια κειμένων
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη μετάφραση ή επιμέλεια εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες
– Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ1)
Θέση 15 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Άριστη γνώση της φάρσι γλώσσας (Γ2)
– Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας (Γ2)
– Πτυχίο μετάφρασης/διερμηνείας ή αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία ως μετραφραστής/τρια
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην επιμέλεια κειμένων
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη μετάφραση ή επιμέλεια εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες
– Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ1)
Θέση 16 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Πτυχίο νεοελληνικής φιλολογίας
– Μεταπτυχιακό δίπλωμα ανθρωπιστικών ή κοινωνικών επιστημών
– Αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία στη γλωσσική επιμέλεια επιστημονικών κειμένων
– Αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία στην ψηφιακή επιμέλεια κειμένων
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
Θέση 17 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Διδακτορικό στην Κοινωνική Ανθρωπολογία με έμφαση στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση μειονοτικών ομάδων και παιδιών
– Εμπειρία στον συντονισμό και τη διαχείριση ερευνητικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση προσφύγων
– Ερευνητική εμπειρία με μειονοτικούς/μεταναστευτικούς πληθυσμούς
– Επιστημονικές δημοσιεύσεις (τουλάχιστον 3) σχετικές με την ανθρωπολογία της εκπαίδευσης
– Ερευνητική εμπειρία με παιδιά και εφήβους
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
– Καλή γνώση της γαλλικής ή/και γερμανικής γλώσσας (Β2)
Θέση 18 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στον συντονισμό και στη διαχείριση ερευνητικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση ατόμων με προσφυγικό υπόβαθρο
– Διδάκτωρ ή Υποψήφιος Διδάκτωρ στην εφαρμοσμένη γλωσσολογία με ειδίκευση στη διδακτική της πολυγλωσσίας
– Επιστημονικές δημοσιεύσεις σχετικές με διδακτική της γλώσσας σε μεταναστευτικά/προσφυγικά περιβάλλοντα (τουλάχιστον 3) και με τη μεθοδολογία της έρευνας σε πολύγλωσσα περιβάλλοντα (τουλάχιστον 3)
– Αποδεδειγμένη εμπειρία σε εκπαιδευτικά ή ερευνητικά προγράμματα σχετικά με τη γλωσσική- πολιτισμική ένταξη παιδιών και ενηλίκων με μεταναστευτικό ή/και προσφυγικό υπόβαθρο
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην οργάνωση και υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων για τη γλωσσική ή/και κοινωνική ένταξη μειονοτικών ομάδων
– Άριστη γνώση της γαλλικής γλώσσας (Γ2)
– Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Β2)
Θέση 19 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Διδακτορικό στην Κοινωνική Ανθρωπολογία
– Εμπειρία στον συντονισμό και τη διαχείριση ερευνητικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση προσφύγων
– Επιστημονικές δημοσιεύσεις (τουλάχιστον 3) σχετικές με την κοινωνική ανθρωπολογία ή/και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
– Εμπειρία στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού ενηλίκων για μεταναστευτικό ή προσφυγικό πληθυσμό
– Πιστοποιημένη εμπειρία στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
– Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας (Γ2)
– Καλή γνώση της γαλλικής ή/και γερμανικής γλώσσας (Β2)
Θέση 20 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Υποψήφιος διδάκτωρ Νεοελληνικής Φιλολογίας
– Εμπειρία στη γραμματειακή υποστήριξη ερευνητικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση προσφύγων
– Εμπειρία στην ανάπτυξη υλικού και στη διδασκαλία σε περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (τουλάχιστον ένα έτος)
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη φιλολογική επιμέλεια κειμένου
– Ερευνητικό έργο ή συναφείς δημοσιεύσεις (τουλάχιστον 2) σχετικά με ζητήματα κοινωνικού αποκλεισμού και ετερότητας
– Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Β2)
– Καλή γνώση της γαλλικής γλώσσας (Β2)
– Πιστοποιητικό ψηφιακού γραμματισμού
Θέση 21 (1 άτομο)
Απαραίτητα προσόντα:
– Μεταπτυχιακό στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή σε συναφές αντικείμενο
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στη διαχείριση πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης (moodle)
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην επιμέλεια εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
– Αποδεδειγμένη εμπειρία στην ψηφιακή επιμέλεια κειμένων
– Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (Γ2)
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την κα. Κατερίνα Σκόνδρα στο τηλ. : 2610 367 673, και στο e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .
Υποβολή υποψηφιοτήτων: 23/11/2016 - 02/12/2016
Δείτε παρακάτω αναλυτικά σε μορφή pdf