Οικονομία

Ρυθμίστηκαν οι υπερωρίες στον ΕΦΚΑ

Ρυθμίστηκαν οι υπερωρίες στον ΕΦΚΑ
Στη ρύθμιση της χορήγησης υπερωριών, προέβη η διοίκηση του ΕΦΚΑ, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους και τη γενικότερη λειτουργία του Φορέα.

 Με απόφαση της Διοίκησης, τονίζεται ότι η υπερωριακή απασχόληση για το σύνολο της φετινής χρονιάς θα πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις απογευματινές ώρες. Οι ώρες της απασχόλησης ορίζονται ως εξής:

Α) Για απογευματινή υπερωριακή εργασία μέχρι 120 ώρες ανά υπάλληλο.

Β) Για υπερωριακή εργασία κατά τις νυχτερινές ώρες μέχρι 96 ώρες ανά υπάλληλο.

Γ) Για υπερωριακή εργασία κατά τις Κυριακές και τις εξαιρέσιμες αργίες μέχρι 96 ώρες ανά υπάλληλο.

Η συνολική δαπάνη που θα προκληθεί για το 2018, εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 9,32 εκατ. ευρώ.

Οι εργασίας που θα μπορεί να πραγματοποιήσει το προσωπικό του ΕΦΚΑ και για τις οποίες είναι πιθανό να χρειαστεί υπερωριακή απασχόληση είναι οι ακόλουθες:

1. Ρύθμιση καθυστερούμενων εισφορών και παρακολούθηση της πορείας των ρυθμίσεων σε καθημερινή βάση.

2. Διεκπεραίωση υποθέσεων εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών.

3. Έλεγχος, on-line παρακολούθηση και συμφωνία των τραπεζικών λογαριασμών για την άμεση απόδοση των εσόδων στους δικαιούχους ΦΚΑ.

4. Σύνταξη οικονομικών στοιχείων εκτέλεσης προϋπολογισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους καθώς και σύνταξη – υποβολή στατιστικών δελτίων Φορέων Γενικής Κυβέρνησης.

5. Τήρηση Μητρώου Εργαζομένων και επικαιροποίηση της υπαλληλικής τους κατάστασης.

6. Παροχή στοιχείων υπεύθυνων επιχειρήσεων προς το τμήμα Ποινικής Δίωξης.

7. Συνεχής επικαιροποίηση του Μητρώου Οφειλετών.

8. Αποστολή στοιχείων τα οποία αντλούνται από το Εθνικό Τυπογραφείο και το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) προς βελτίωση του Μητρώου Εργοδοτών.

9. Ηλεκτρονική παρακολούθηση κατασχέσεων.

10. Διαχείριση και παρακολούθηση οφειλετών ειδικού ενδιαφέροντος.

11. Διαχείριση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων τα οποία προκύπτουν κατά την παραγωγική λειτουργία των κατασχέσεων μέσω ηλεκτρονικού συστήματος, εις χείρας πιστωτικών ιδρυμάτων και της απαιτούμενης ηλεκτρονικής διασύνδεσης και επικοινωνίας με την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ.

12. Έλεγχος (testing) και παρακολούθηση της παραγωγικής λειτουργίας των νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς οφειλέτες και τρίτους Φορείς.

13. Προετοιμασία για τις τροποποιήσεις του λογισμικού ΟΠΣ / τ. ΙΚΑ – ΕΤΑΜ επί εξερχόμενων αποτελεσμάτων ελέγχου, αποφάσεων, βεβαιώσεων, που θα αφορούν το νέο φορέα.

14. Αξιολόγηση στατιστικών αναφορών, ρυθμίσεων, ατομικών ειδοποιήσεων.

15. Διαχωρισμός των οφειλών με κριτήριο την εισπραξιμότητά τους, αξιολόγηση των σχετικών εκθέσεων των περιφερειακών υπηρεσιών του ΚΕΑΟ και κατάρτιση εισηγήσεων για το χαρακτηρισμό οφειλών οι οποίες δεν είναι δυνατό να εισπραχθούν.

16. Λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης σε βάρος των οφειλετών του ΕΦΚΑ και λοιπών ΦΚΑ.

17. Διαχείριση υλοποίησης τροποποιήσεων λογισμικού και ηλεκτρονικών εφαρμογών που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων για την εισφοροδότηση των υπαγόμενων στο Φορέα.

18. Ένταξη στο λογισμικών και στις ηλεκτρονικές προδιαγραφών ελέγχου για την ορθότερη διαχείριση της εισφοροδότησης.

19. Υλοποίηση των οδηγιών και εγκυκλίων για την εφαρμογή της νομοθεσίας σε θέματα που αφορούν την υπαγωγή στην ασφάλιση των απασχολούμενων μισθωτών και αυτοτελώς απασχολούμενων.

20. Απογραφή προϋφιστάμενου θεσμικού πλαισίου και διαδικασιών ΦΚΑ στα θέματα εφαρμογής ευρωπαϊκού κανονισμού (εφαρμοστέα νομοθεσία), κωδικοποίηση προβλημάτων – έκδοση οδηγιών.

21. Διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων εξαιρέσεων κατ’ εφαρμογή των ευρωπαϊκών κανονισμών που προέκυψαν από την ενοποίηση των ΦΚΑ.

22. Διεκπεραίωση υποθέσεων για την αναγνώριση χρόνων ασφάλισης στο Φορέα σύμφωνα με τις νέες διατάξεις του ΕΦΚΑ.

23. Δημιουργία διαδικασιών, συλλογής και προδιαγραφών δεδομένων για την ψηφιακή απεικόνιση του ασφαλιστικού βίου των απασχολούμενων του Φορέα.

24. Έλεγχος της διαδικασίας σταδιακής ένταξης των εγγράφων του Μητρώου Ασφαλισμένων στο Μητρώο Ασφαλισμένων ΕΦΚΑ.

25. Έκδοση εγκυκλίων και διαταγών και προώθηση θεμάτων προς νομοθετική αξιοποίηση.

26. Κατηγοριοποίηση και παρακολούθηση των οφειλετών ανά κατηγορία επιχειρήσεων προκειμένου να εξάγονται στατιστικά στοιχεία για την πορεία των εσόδων από μισθωτές υπηρεσίες.

27. Διαχείριση υλοποίησης τροποποιήσεων του λογισμικού του ΟΠΣ /τ. ΙΚΑ – ΕΤΑΜ που προκύπτουν από ειδικές και έκτακτες ανάγκες.

28. Ένταξη στο λογισμικό του ΟΠΣ /τ. ΙΚΑ – ΕΤΑΜ νέων κανόνων ελέγχου και προδιαγραφών για την αποδοχή των ΑΠΔ των ασφαλισμένων του ΕΦΚΑ.

29. Σχεδιασμός και ενέργειες για την υλοποίηση προδιαγραφών, κανόνων ελέγχου και δημιουργία νέων Κωδικών, ΚΑΔ – ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ – ΚΠΚ για τους υπαγόμενους στο νέο φορέα.

30. Θέματα διαχείρισης για χορήγηση ενιαίας Ασφαλιστικής Ενημερότητας.

31. Παρακολούθηση της διαδικασίας κεντρικού ελέγχου Δηλωθέντων – Καταβληθέντων με ταυτόχρονη έκδοση Πράξεων Επιβολής Εισφορών με κεντρική διαδικασία και της επίδοσης αυτών για την ενημέρωση της ασφαλιστικής ιστορίας των εργαζομένων.

32. Παρακολούθηση της ορθής καταχώρησης στην ΑΠΔ εισφορών των εντασσόμενων στον ΕΦΚΑ Φορέων και της αντίστοιχης καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών.

33. Καθορισμός και απεικόνιση των ασφαλιστικών εισφορών υπέρ ΤΑΥΤΕΚΩ και διαδικασία για την ένταξή τους στην ΑΠΔ του ΕΦΚΑ (τ. ΙΚΑ – ΕΤΑΜ).

34. Καθορισμός και απεικόνιση εισφορών των Δημοσίων Υπαλλήλων κλπ και διαδικασία για την ένταξή τους στην ΑΠΔ του ΕΦΚΑ (τ. ΙΚΑ – ΕΤΑΜ).

35. Καθορισμός των λειτουργικών προδιαγραφών για την έκδοση του Κανονισμού Ασφάλισης ΕΦΚΑ.

36. Προετοιμασία εισηγήσεων στο ΔΣ του ΕΦΚΑ επί ασφαλιστικών θεμάτων που αφορούν καθορισμό και είσπραξη εισφορών εφόσον αυτό απαιτηθεί εντός του 2018.

37. Διεκπεραίωση εκκρεμών υποθέσεων, αιτημάτων συναλλασσόμενων και υπηρεσιών μέσω εγγράφων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

38. Διεξαγωγή ημερίδων με τη συμμετοχή ελεγκτών και προϊσταμένων των τμημάτων Εσόδων κοινών επιχειρήσεων και οικοδομικών έργων των Υποκαταστημάτων, του ΠΕΚΑ Αττικής καθώς και άλλων υπηρεσιών (πχ ΣΕΠΕ, ΑΑΔΕ, ΣΔΟΕ κτλ), προκειμένου να εξευρεθούν οι κατάλληλοι ελεγκτικοί μηχανισμοί, που θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και θα αντιμετωπίσουν τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την ελεγκτική διαδικασία.

39. Διεξαγωγή εκπαιδευτικών σεμιναρίων προς τους ελεγκτές των ΠΕΚΑ σε τακτά χρονικά διαστήματα.

40. Συντονισμός και επίσπευση διαδικασιών με όλες τις εμπλεκόμενες Διευθύνσεις για την έναρξη λειτουργίας όλων των ΠΕΚΑ εντός του 2018.

41. Συνεχή υποστήριξη των ΠΕΚΑ, τα οποία θα λειτουργούν επί 24αώρου βάσεως.

42. Υποδοχή, αξιολόγηση και διαχείριση τηλεφωνικών καταγγελιών για ανασφάλιστη εργασία.

43. Ολοκλήρωση της διαδικασίας για την ομαλή λειτουργία των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) για την εξυπηρέτηση της ευαίσθητης ομάδας των ατόμων με αναπηρία, αφότου ανατέθηκε στο τ. ΙΚΑ – ΕΤΑΜ η πιστοποίηση του βαθμού αναπηρίας για την εξασφάλιση ενιαίας υγειονομικής κρίσης των ασφαλισμένων όλων των ασφαλιστικών ταμείων, συμπεριλαμβανομένου του Δημοσίου, καθώς και των ανασφάλιστων με τη δημιουργία του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας.

44. Πιλοτική εφαρμογή Αυτόματου Προγραμματισμού Υγειονομικών Επιτροπών.

45. Εφαρμογή ενημέρωσης πολιτών μέσω sms με σκοπό την ενημέρωσή τους για την ημερομηνία εξέτασή του από ΥΕ.

46. Αναβάθμιση των λειτουργιών των Υπηρεσιών του ΚΕΠΑ.

47. Ανασύσταση Ειδικού Σώματος Ιατρών.

48. Δημιουργία Κανονισμού Λειτουργίας ΚΕΠΑ.

49. Πιλοτική εφαρμογή νέας διαδικασίας αξιολόγησης αναπηρίας για ένταξη στα προνοιακά προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης.

50. Διεκπεραίωση αιτημάτων συναλλασσόμενων και υπηρεσιών μέσω εγγράφων και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

51. Αρχειοθέτηση διεκπεραιωμένης αλληλογραφίας.

52. Διεκπεραίωση αιτήσεων συνταξιοδότησης για την ελαχιστοποίηση του χρόνου απονομής σύνταξης στους δικαιούχους, μέσω ανασχεδιασμένων διαδικασιών.

53. Έκθεση απόψεων της υπηρεσίας επί πολύ μεγάλου αριθμού εφέσεων των συνταξιούχων που έχουν προσφύγει ομαδικά ή μεμονωμένα στα Διοικητικά Δικαστήρια διεκδικώντας τη χορήγηση χρηματικών παροχών από το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ.

54. Διεκπεραίωση αιτημάτων για την παροχή κοινωνικοασφαλιστικής προστασίας ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων (ανέργων, προστατευμένων υπερηλίκων γονέων χαμηλού εισοδήματος των ασφαλισμένων του π. ΙΚΑ – ΕΤΑΜ κλπ).

55. Έκδοση εγκυκλίων διαταγών και γενικών εγγράφων για την υλοποίηση νέων διατάξεων που αφορούν θέματα αρμοδιότητας κάθε Διεύθυνσης.

56. Έλεγχος της εμπρόθεσμης καταβολής των εισφορών (διαδικασίες είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών), τακτοποίηση λογιστικών εγγράφων, εκκαθάριση μητρώου ασφαλισμένων.

57. Διεκπεραίωση αιτήσεων διακανονισμών οφειλών ασφαλισμένων.

58. Συνεχής ενημέρωση διάφορων μηχανογραφικών εφαρμογών κλπ.

59. Έλεγχος για την εφαρμογή υποχρεωτικού ωραρίου και υπερωριακής εργασίας.

60. Συνεχής αναζήτηση νόμων και νομολογίας για σωστή εφαρμογή της ισχύουσας νομολογίας.

61. Αποστολή σημειωμάτων οφειλής στους ασφαλισμένους για τακτοποίηση τυχόν οφειλών πριν την αποστολή στο ΚΕΑΟ.

62. Εκκαθαρίσεις ασφαλιστικών λογαριασμών.

63. Εκσυγχρονισμός διοικητικών λειτουργιών και υπηρεσιών με ανάπτυξη και αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού. Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών προς ασφαλισμένους και συνταξιούχους.

64. Προώθηση εκκρεμών συνταξιοδοτικών υποθέσεων, έκδοση προσωρινών και οριστικών συνταξιοδοτικών αποφάσεων (γήρατος – θανάτου – αναπηρίας).

65. Διαχείριση της Ακίνητης Περιουσίας.

66. Περιορισμός κόστους υποδομών.

67. Ολοκλήρωση των εκτιμήσεων μισθωτικής και αγοραίας αξίας για όλα τα ακίνητα του Οργανισμού.

68. Στέγαση των Υπηρεσιών του ΕΦΚΑ. Επείγουσες εργασίες που θα απαιτηθούν για την κτηριακή ενοποίηση των Υπηρεσιών σε εφαρμογή του νέου Οργανογράμματος του ΕΦΚΑ.

69. Εξασφάλιση κτιριακών και ηλεκτρονηχανολογικών εγκαταστάσεων – υποδομών και βελτίωση αυτών. Επείγουσες εργασίας για κάθε είδους τεχνική υποστήριξη.

NETWORK